הרשמה

Pokemon Go - שחקנים כועסים על העדכון החדש

ביטול אפשרות טביעת הרגל גוררת תגובות לא רצויות מצד שחקנים

הצעדים ש-Ninatic עשתה השאירה את השחקנים עם טעם רע בפה

Pokemon Go קיבל אתמול עדכון ששינה הדרך בה שחקנים יתפסו את הפוקימונים שלהם. מלבד איזון מחדש של פוקימונים מסוימים והסרה של PokeStops שונים, Ninatic הודיעה כי העדכון החדש יפתור את הבאג של טביעות הרגל,  שעד כה הראה את כל הפוקימונים באזור במרחק של שלושה עצדים.

אז במקום לטפל בבעיית טביעות הרגל, לפיהם שחקנים יכולים לראות אילו פוקימונים נמצאים בסביבתם, Ninatic ביטלה לגמרי את האפשרות לבדוק איזה פוקימון נמצא במרחק מסויים מהמאמנים. בעוד הצעד עצמו לא בהכרח משנה את העובדה שעדיין אפשר לראות אילו פוקימונים זמינים באזורכם, הוא מונע משחקנים את האפשרות לראות מי נמצא בטווח הקרוב שלהם ומי מצריך הליכה לכיוון כזה או אחר.

דבר נוסף ש-Ninatic עשתה היא להוריד אתרים כמו PokeVision בטענה שזה נותן יד לשחקנים לרמות במשחק. מדובר בצעד הגיוני לגמרי, אך הביטול של שיטת הצעדים גורמת לכך שהאתרים האלו, שעד כה היוו אלטרנטיבה או פתרון מוחלט לגמרי לזיהוי אזורים בהם יש פוקימונים, משאירים מאמנים רבים לטייל ברחבי העולם, ללא ידיעה אפילו חצי מבוססת למה הם צריכים לעשות כדי למצוא פוקימון חדש.

נקווה כי Ninatic תבין את המלכוד 22 שיצרה לעצמה ותחזיר את שיטת טביעות הרגל בעדכון הבא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:14 01.08.2016 | חן חן (אורח)

    הם אמרו בקומיק קון שהם רוצים להתמיע את האוגמנטד ראלתי גם בחיפוש הפוקימונים, אני מתאר שלשם הם מכוונים, הם לא הצליחו לסדר את הבאג של ה3 צעדים בגלל כמות המידע שפיצר צורך מהשרת וכמות המשתמשים שהם לא ציפו לה\
    אם מישהו זוכר את הטריילר, רואים שם אדם שהולך ברחוב ומסתכל דרך הטלפון שלו על הדרך ובעצם נוסף לו מידע על כיוון וכמה מטרים יש לו ללכת, אז לשם הם לוקחים את זה, ביחד עם פוקימונים דור 2, ועוד ארצות

  2. 2

       | פורסם ע"י