הרשמה

התוכניות של בליזארד ל-Overwatch לתקופה הקרובה

בליזארד מתכננת לתת Buff ל-Symmetra ולתקן בעיה בקונסולות

חוץ מה-Buff שיגיע ל-Symmetra, בליזארד גם משפרת משמעותית את השליטה בלחצנים האנלוגיים בקונסולות.

חברת בליזארד ממשיכה לתמוך ולשפר דברים מסוימים ב-Overwatch מדי שבוע. היום, מתברר שהחברה מתכוונת לתת Buff ולשפר במקצת את הדמות Symmetra - הדמות שמשוחקת הכי פחות במשחק. 

מנהל המשחק, ג'ף קפלן (Jeff Kaplan) אמר לאתר Business Insider: "הדמות Symmetra היא הדמות הכי פחות משוחקת במשחק והמטרה שלנו היא להפוך אותה ליותר אטרקטיבית לשחקנים." למרות שקפלן לא הצהיר על השידרוגים שתקבל הדמות, הוא ציין במפורש שהיא אכן תקבל שיפורים משמעותיים. "היא דמות שאנחנו מאוד רוצים לשפר. אני חושב שהשינויים הללו לא יראו אור לפחות עד חודש נובמבר, כי אנחנו עדיין רוצים לעשות עוד בדיקות פנימיות. לא מדובר כאן בשינוי מינורי כפי שעשינו ל-Junkrat, המקרה של Symmetra הוא שונה ואנחנו צריכים לעשות בדיקות מקיפות לפני שאנחנו משחררים את העדכון", אמר קפלן. 

בנוסף, בליזארד הודיעה שעדכון חדש שיגיע ל-Overwatch בתקופה הקרובה ישפר משמעותית את תפקוד הלחצנים האנלוגיים בקונסולות. בעיקרון מדובר במוד חדש לגמרי שנקרא Dual Zone Mode והוא צפוי לשפר משמעותית את רגישות התנועה ברגע שאנחנו מזיזים את אחד הלחצנים האנלוגיים בשלט. המוד החדש הזה יאפשר לשחקנים לכוון בצורה מדויקת יותר ויחד עם זאת גם להסתובב אחורה במהירות. המוד הקודם שהרבה התלוננו עליו נקרא Exponential Ramp mode והוא עדיין יהיה זמין בהגדרות במידה ולא תאהבו את השיטה החדשה.

עדיין לא ברור מתי העדכון הזה ישוחרר, אך אנו משערים שזה יקרה במהלך הימים הקרובים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:22 26.09.2016 | TheTreeMan TheTreeMan (אורח)

    blizzard, pls don't...

  2. 2

       | פורסם ע"י