הרשמה

Games With Gold - המשחקים של חודש נובמבר

מיקרוסופט חושפת את המשחקים החינמיים לחודש נובמבר

האם מצאתם משחק שעומד בדרישות שלכם

הנה זה מגיע. כניסתו של חודש חדש אומרת כי מנויי Games With Gold יזכו גם החודש להנות ממגוון של משחקים חינמיים לחודש נובמבר. אז מה מחכה לנו החודש?

Super Dungeon Bros

אם אתם מחפשים משחק שישאיר אתכם דבוקים לספה עם חברים לכמה שעות טובות, כדאי לכם לבדוק את Super Dungeon Bros. משחק זה הוא Dungeon Crawler אשר זורק אתכם עם שלושה חברים נוספים במבוכים עם אויבים אימתניים.

Super Dungeon Bros זמין ל-Xbox One החל מה-1 ועד ה-30 לנובמבר.

Murdered: Soul Suspect

מבוכים פחות מדברים אליכם? אז מה אתם אומרים על פיענוח רצח? ב-Murdered: Souls Suspect אנחנו נשחק בלש שנרצח במהלך ניסיון לפענוח רצח. אבל אתם חושבים שזה יגרום לו להוריד הילוך, אתם טועים בגדול. הבלש שתקוע בין עולם החיים והמתים מגלה כי כדי למצוא נחמה לנפש שלו, עליו לעזור לנשמות טועות אחרות לפענח את הרציחות שלהן, יחד עם פענוח הרצח הראשי. כנראה שבלשים לא מתים כל יום.

Murdered: Soul Suspect יהיה זמין ל-Xbox One החל מה-16 לנובמבר ועד ה-15 לדצמבר.

Monkey Island SE

החידוש לאחת הקלאסיקות המצוינות של עולם המשחקים יהיה זמין במהלך החודש הבא לשחקני ה-Xbox. ב-Monkey Island SE אנחנו נשחק את גיא טריפווד, אשר מגיע לאי מסתורי עם השאיפות להפוך להיות פיראט מן המניין. צאו עם גיא למסע באי המסתורי וגלו את סודותיו החבויים.

Monkey Island SE יהיה זמין לשחקני ה-Xbox 360 וה-Xbox One החל מה-15 ועד ה-15 לנובמבר.

Far Cry 3 Blood Dragon

הרחבת Blood Dragon היא כנראה אחת הסיבות היחידות בעולם שמצדיקות תוכן DLC. יוביסופט הוציאה את ההרחבה ל-Far Cry 3 והפכה אותו ממשחק עולם פתוח בו אתם מתמודדים עם אויב משוגע, לפרץ נוסטלגיה והומאז' לשנות ה-80 וסרטי האקשן הבינוניים של אותה תקופה. במהלך ההרחבה אתם תילחמו ברובוטים דרקוניים ותשתמשו בכלי נשק שצועקים Overkill. אחלה דרך לחוות את הצד השני של Far Cry 3.

Far Cry 3 Blood Dragon יהיה זמין החל מה-16 ועד ה-30 לנובמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י