הרשמה

Overwatch - ג'ף קפלן מסביר על שרתי הבדיקות הציבוריים

העדכון שהיה זמין בשרתי הבדיקות הציבוריים מגיע אל הקהל הרחב בימים הקרובים

ג'ף קפלן מסביר על הנחיצות של שרתי הבדיקות הציבוריים

בשבוע שעבר בליזארד הוציאה עדכון לשרתי הבדיקות הציבוריים (PTR). העדכון שהביא עימו שינויים לוו של Roadhog וחיזק את Sombra, הגיע קודם אל שרתי הבדיקות. קהילת השחקנים שלא רואה בעין יפה את העובדה כי העדכונים מגיעים קודם אל שחקני השרתים הציבוריים, מחתה על המעשה, ובגלל זאת ג'ף קפלן, אחד הבמאים של המשחק, פרסם סרטון בו הוא מסביר על החשיבות של שרתי הבדיקות הציבוריים.

קפלן הסביר בסרטון שפרסם כי שרתי הבדיקות הציבוריים לא נועדו להיות המקום בו בליזארד זורקת את כל הרעיונות המשוגעים שלה, אלא חממה בטוחה בה היא יכולה לבדוק שהעדכונים שלה אכן רלוונטים ל-Overwatch ואינם פוגעים בחווית המשחק הכללית.

בנוסף קפלן הסביר על חוסר היכולת של החברה ליצור שרתי בדיקות ציבוריים לשחקני הקונסולות בכך שאמר כי אין באפשרותם לגשת אל השרתים של מיקרוסופט וסוני בצורה שתאפשר את הפתיחה של שרתי הבדיקות לציבוריים.

קפלן גם דיבר על העדכון החדש. תחילה פתח עם Sombra ואמר כי למרות שבליזארד חושבת ש-Sombra היא דמות חזקה מאוד, כנראה ששחקנים לא למדו ממש לשחק איתה, ולכן הוחלט לתת לה חיזוק עם העדכון החדש. קפלן התייחס גם לעדכון הוו של Roadhog ואמר כי החברה עדיין עובדת כדי לאזן אותו בצורה שתהיה הוגנת לכל השחקנים.

נכון לעכשיו העדכון קיים בשרתי הבדיקות הציבוריים ואינו זמין לקהל הרחב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י