הרשמה

E3 2017: סיכום מסיבת העיתונאים של EA

כמובטח: הצצות לשני המשחקים החדשים של EA

כל ההכרזות, כל המשחקים, כל הטריילרים ממסיבת העיתונאים של EA במקום אחד!

גם השנה חברת EA ערכה את כנס EA Play - מסיבת העיתונאים שלה שהתקיימה לכבוד כנס E3. במסיבת העיתונאים שהתקיימה EA חשפה מידע ונתנה הצצה לכותרים המובילים שצפויים להגיע אלינו וגם חשפה שני משחקים חדשים לחלוטין. בסך הכל EA הציגה שמונה כותרים כאשר שישה מהם וותיקים מאוד ושניים שנראים מבטיחים במיוחד.

הבאנו לכם את כל הטריילרים והמידע היישר מהכנס:

Madden 18 

בעקבות הצלחתו של מצב הסיפור במשחקי הספורט (Fifa 17, NBA 2K), המשחק Madden NFL 18 יקבל מצב סיפור חדש משלו הנקרא "Longshot". הסיפור עוקב אחר שחקן פוטבול שאפתן המנסה להשתחל לליגה הגבוהה של ה-NFL, אך נתקל בהרבה קשיים בדרך. Madden NFL 18 יגיע באוגוסט ל-PlayStation 4, Xbox One והמחשב.

1 Battlefield

1 Battlefield יקבל מפה חדשה בשם Nivelle Nights, שתיקח אותנו לחזית הצרפתית בשנת 1917 ונשחק בה במצב לילה. המפה לא תהיה חלק מחבילת התוכן הקרובה ותגיע באופן בלעדי לשחקנים שרכשו את חבילת הפרימיום. אין עדיין תאריך הגעה מדוייק אבל המפה צפויה להגיע אלינו במהלך החודש. 

כמו כן ההרחבה החדשה "In the Name of Tsar" תגיע אלינו בחודש ספטמבר הקרוב עם שש מפות חדשות, ביניהן נוכל למצוא את המפות Prise De Tahure (שתהיה במצב לילה) ו-Lupkow Pass יחד עם המפות נוכל למצוא בחבילה נשקים חדשים ואת נשות הצבא הרוסי.

לבסוף EA רמזה על כך שיגיע מצב משחק תחרותי חדש ועוד פרטים עליו יגיעו אלינו בכנס Gamescom שיתקיים בחודש אוגוסט.

FIFA 18 

FIFA 18 מקבל המשך למצב הסיפור שהצליח כל כך במשחק הקודם, FIFA 17. השחקן אלכס האנטר חוזר אלינו, ומסענו איתו כנראה הולך להמשיך. בהתחלה הקבוצות של האנטר היו מוגבלות ל-Premier League, אך לאחר ש-EA ראו את ההצלחה של המצב הם מרחיבים את מצב הקריירה של אלכס מבחינה עולמית. למעשה מסענו עם אלכס מתחיל בברזיל, משם הוא מתקדם בעולם ופוגש שחקנים ענקיים, ביניהם אפילו כריסטיאנו רונאלדנו, כן כן, רונאלדו שמככב על עטיפת המשחק.

Need For Speed Payback

פרטים חדשים מגיעים גם על Need For Speed: Payback, המשחק החדש בסדרה. ניתן לראות בטריילר משימת שוד על הדרך המהירה שכנראה תהיה חלק מעלילת המשחק. הדמויות במשחק הם חלק מחבורה של גנבי מכוניות, כנראה דבר שיחזור על עצמו רבות במשחק. כמו כן המשחק יכלול המון עיצוב אישי ואף מצב בו נהפוך מכוניות ישנות קלאסיות ונוסיף להן שינויים מודרניים.

עלילת המשחק מזכירה מעט את העלילה של סרטי מהיר ועצבני, כאשר נוכל לשחק 3 דמויות שונות, כל אחת עם יכולות ואפשרויות משלה.

המשחק יגיע אלינו ב-10 בנובמבר, ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב.

Anthem

לאחר מספר שנים של שמועות מעורפלות ולא ממש ברורות, קיבלנו טיזר קצר למשחק החדש של BioWare שעד כה היה ידוע בשם קוד Dylan ועכשיו, Anthem. המשחק צבר די הרבה הייפ למרות שלא נודע עליו כלום. לאחר שיציאתו נדחתה לאחרי מרס 2018, ייתכן שהוא ייצא רק אי שם בין 2018 ל-2019. BioWare מתארת את המשחק "חקרו את הנוף של יופי קדמון, התעמתו עם הסכנות שאתם מוצאים, וצמחו בכוחכם בכל צעד".
המשחק יתמקד בעולם עתידי בו המטרה היא מעין שמירת חיים. 

עוד פרטים על המשחק יגיעו אלינו במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט.

NBA LIVE 18

NBA LIVE 18 מקבל מוד חדש שייקרא "The One". המוד יאפשר לנו לקחת החלטות בחייו של השחקן גם בזירה המקצועית וגם במשחקי רחוב. המשחקים ברחוב יאפשרו לנו לצבור כבוד והערכה משחקנים אחרים ומהקהל, כמו גם להרוויח ציוד חדש.

את המוד ניתן לשחק במצב יחיד, CO-OP ומצב מרובה משתתפים. NBA LIVE 18 צפוי לצאת בספטמבר.

A Way Out

EA הכריזה על משחק חדש שלא שמענו עליו עד היום, שנקרא "A Way Out", ויגיע מהמפתחת Hazelight שאחראית על המשחק Brothers-A Tale of Two Sons המצליח שיצא ב-2013 ועדיין מאוד אהוב עד היום. 

המשחק יעקוב אחר שני חברים בכלא, עם יחסים מעניינים, שבורחים מהכלא ומטיילים במדינה על מנת לחזור למשפחותיהם.

וינסנט ולאו, שני הפושעים מהמשחק יהיו דמויות מאוד מעניינות ומפותחות רגשית. בכנס נאמר כי יהיה מדובר במסע מרגש ומותח, מה שבהחלט מעלה את הציפיות. המשחק יתנהל כולו במצב CO-OP עד שני שחקנים על מסך מפוצל או באונליין.

Star Wars Battlefront 2

EA הכריזו המון השנה בנוגע ל-Star Wars Battlefront 2 וגם הציגו בפנינו חצי שעה שלמה של משחקיות שהוצגה בשידור חי במהלך הכנס. בהכרזה נאמר כי המפתחים קראו והתייחסו להמון תגובות והערות שהגיעו אליהם מהשחקנים על המשחק הקודם, וכעת הם משתמשים בהם ומשפרים את המשחק המתקרב שיכלול פי 3 יותר תוכן מהמשחק הקודם.

במשחק הקודם היה לנו מצב אונליין יחסית מצליח ושחקן יחיד אך לא עלילתי, במשחק החדש נהנה גם מעלילה שלמה שתמלא את החסר בין הסרטים "חזרתו של הג'דיי" ו-"הכוח מתעורר". במשחק נשחק בתור דמות חייל אימפריאליסטי בשם אידן ורסיו (Iden Versio) שנחוש לנקום בחייזרים החברים בברית המורדים. אך זה לא הכל, במשחק גם נוכל לשחק בתור דמויות ראשיות כמו לוק סקייווקר וקיילו רן.

EA לא מזניחה את מצב האונליין ותוסיף המון רכבים וכלים חדשים, בנוסף למערכת עיצוב משודרגת לכלים ולדמויות, יכולות ואפשרויות חדשות, תוספות לחיילים וגם מערכת הלוחמה שכנראה תשודרג.

הרחבות תוכן חינמיות צפויות להגיע למשחק, ההרחבות יכללו בין היתר מפות חדשות ואת הדמויות של פין וקפטן פזמה. יחד עם זאת תהיה אפשרות לשחק עם חבר במצב מסך מפוצל.

מסיבת העיתונאים של EA במלואה

פספסתם את מסיבת העיתונאים? רוצים לראות את השידור החוזר? מוזמנים לצפות בו ולעקוב אחרינו בחדר המצב עם כל החדשות היישר מכנס E3.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:36 11.06.2017 | מעריץ מעריץ (אורח)

    Rebel זה לא גזט זה השם לחברים בברית המורדים...

  2. 2

    10:12 11.06.2017 | gameon gameon

    תיקנו, תודה מעריץ :-)

  3. 3

    11:16 11.06.2017 | yoniy78 yoniy78

    A Way Out אין תאריך?

  4. 4

    11:27 11.06.2017 | איתמר ברזנר איתמר ברזנר

    #3 תחילת 2018

  5. 5

    11:46 11.06.2017 | yoniy78 yoniy78

    תודה רבה

  6. 6

    17:37 11.06.2017 | אלי אלי (אורח)

    איפה 2 משחקים חדשים לגמרי ? אחד away out מה השני?

  7. 7

    18:06 11.06.2017 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    Anthem - אין עליו יותר מידי מידע כרגע, אבל יגיע עוד מידע היום באירוע של אקסבוקס

  8. 8

       | פורסם ע"י