הרשמה

E3 2017: בכיר בסוני מסביר מדוע משחק חוצה פלטפורמות מול Xbox לא יתאפשר

לנו נותר להמשיך להחזיק אצבעות לקראת שיתוף הפעולה המיוחל

נראה שהבשורה המצופה והמהפכנית בעולם הגיימינג לא תגיע בקרוב

מוקדם יותר השבוע ב-E3, הכריזה מיקרוסופט שמהמשחק Minecraft יתמוך במשחק חוצה פלטפורמות מול ה-Nintendo Switch. מיקרוסופט ציפתה שגם סוני תצטרף למהלך, אך לצערנו זה לא קרה וכעת, בכיר בסוני מסביר מדוע.

בראיון ל-Eurogamer, הסביר הבכיר ג'ים ראיין (Jim Ryan), "באמת שאין לנו שום התנגדות פילוסופית נגד מהלך שכזה. לרוע המזל, מדובר בדיון מסחרי שמתנהל בינינו לבין עצמנו וגם בין בעלי מניות שונים." עוד הוסיף ראיין כי "אנחנו חייבים להיות אחראים כלפי המשתמשים שלנו. Minecraft הוא אמנם משחק שמתאים לכל הגילאים, אבל כולנו יודעים שמשתמשים בו המון צעירים. יש לנו חוזה לא כתוב עם שחקני האונליין שלנו שלפיו, הם נמצאים בעולם של פלייסטיישן בלבד. בעולם הזה יש לנו יכולת פיקוח מלאה על התוכן שצורכים המשתמשים. משחק חוצה פלטפורמות יחשוף את השחקנים שלנו להשפעות חיצוניות שלא בהכרח נוכל לשלוט עליהן, כך שנצטרך לחשוב על כך בכובד ראש."

דייב מקארת'י (Dave McCarthy) ממיקרוסופט סיפר השבוע ב-E3 שהחברה האמריקנית מקיימת דיונים מול סוני על משחק חוצה פלטפורמות, אך לדבריו "סוני עדיין לא שם". עוד הוסיף מקארת'י, "אני מקווה שהם יצטרפו למהלך כי אני חושב שזה יכול להיות דבר ענק שנוכל לעשות בשביל הגיימרים."

במרס 2016, מיקרוסופט הכריזה בפומבי שהיא פתוחה לחבר את רשת ה- Xbox Live יחד עם רשתות גיימינג אחרות, כולל עם PlayStation Network ושירות האונליין של Nintendo. מאוחר יותר, הודיעה סוני כי היא פתוחה גם היא לרעיון, אך המהלך הזה לא קרה עדיין ונראה שהוא גם לא הולך לקרות בקרוב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:30 14.06.2017 | Netanel Asraf Netanel Asraf (אורח)

    זה יכול להיות כל כך מגניב אם הם יעשו את זה.

  2. 2

    20:08 14.06.2017 | Didi gaming Didi gaming (אורח)

    אני די מבין את סוני... חציית הפלטפורמות עלולה להזיק ולפגוע ברווחים ובמכירות של סוני . ( מאלף ואחד סיבות...)

  3. 3

    02:40 15.06.2017 | מאור מאור (אורח)

    מה זה משחק חוצה פלטפורמות?

  4. 4

    13:56 15.06.2017 | גיא ק גיא ק (אורח)

    משחק חוצה פלטפורמות זה משחק שמשוחק על גבי מחשב PC ובמקביל על גבי XBOX ועל גבי PS ועל גבי SWITCH לדוגמה והשחקנים שמשחקים במקביל בפלטפורמות השונות יוכלו לשחק זה עם זה - להפגש , לצ'וטט וכד'.

  5. 5

    14:30 15.06.2017 | אופיר אופיר (אורח)

    אין להם שום התנגדות פילוסופית אבל נראה שמי שנתן את התשובה הוא פילוסוף

  6. 6

    19:25 15.06.2017 | אממ אממ (אורח)

    הוא נתן תשובה ברורה שהיא במילה אחת "כסף" ב-2 מילים "תאוות בצע"

  7. 7

       | פורסם ע"י