הרשמה

E3 2017: סיכום מסיבת העיתונאים של Xbox

אחרי מסיבת העיתונאים של EA הגיע תורה של מיקרוסופט לעלות לקדמת הבמה.

כל ההכרזות, כל המשחקים, כל הטריילרים ממסיבת העיתונאים של מיקרוסופט במקום אחד!

אחרי הרבה הייפ וטיזינג מסיבת העיתונאים של Xbox היא בין המצופות ביותר בכנס E3 2017. אחרי שנה של המתנה מאז ההכרזה הראשונה על Project Scorpio שבמהלכה הגיעו אלינו המון שמועות, הקונסולה המדוברת סוף סוף נחשפה באופן רשמי. הקונסולה תענה לשם Xbox One X והיא תגיע אלינו ב-7 בנובמבר, מחיר הקונסולה יעמוד על 499$.

כרים צ'ודהרי (Kareem Choudhry) ראש מחלקת הנדסת התוכנה של Xbox קיבל את הכבוד לחשוף את המפרט הטכני שאיתו תגיע הקונסולה:

  • מעבד: 8 ליבות x86 מותאמות אישית  עם מהירות שעון 2.3GHz.
  • גרפיקה: 40 יחידות חישוב מותאמות אישית במהירות -1,172MHz.
  • קירור: קירור נוזלי.
  • זיכרון: 12GB GDDR5.
  • רוחב פס לזיכרון: 326GB/s.
  • כונן קשיח: כונן 1TB 2.5 אינץ'.
  • נגן: 4K Ultra Blu-ray.

כל הטוב הזה ביחד חזק מספיק בכדי להפעיל משחקים ברזולוציה 4K טבעית עד 60fps.

בנוסף הקונסולה היא הכי קטנה מסדרת ה-Xbox.

מיקרוסופט ציינה כבר מהרגע הראשון שהוזכר Project Scorpio, שהקונסולה תהיה חלק ממשפחת Xbox One ושהמשחקים שנרכוש ימשיכו להיתמך על Project Scorpio, אז אל דאגה, אפשר לשדרג ולשמור על ספריית המשחקים שלכם - לא רק שהם יעבדו, תקבלו גם טקסטורות טובות יותר, קצב פריימים חלק יותר וזמני טעינה קצרים יותר.

יש לכם משחקי Xbox של הקונסולה הראשונה שיצאה ? מיקרוסופט גם הכריזה שתוכלו לשחק אותם גם על ה-Xbox One X.

מיקרוסופט הציגה במסיבת העיתונאים המון משחקים, ליתר דיוק - 42 משחקים, 22 מתוכם אקסלוסיבים לקונסולה, אז בואו נראה איזה משחקים נחשפו באירוע:

Forza 7

סדרת המירוצים הנמכרת ביותר חוזרת עם Forza Motorsport 7. חוו את הסכנה והיופי של מירוצים תחרותיים עד הגבול עם משחק הנהיגה הנרחב ביותר שנוצר אי פעם. הנהגים יחוו את הגרפיקה באיכות 4K אמיתית וב-60 פריימים לשניה וב-HDR ב-30 איזורים מפורסמים, עם תנאי מירוץ שמשתנים בכל פעם שתחזרו למסלול. אם אתם שחקנים חדשים או נהגים ותיקים, אספו עד 700 רכבי Forzavista כולל את ה-2018 Porche 911 GT2 RS שמופיעה על העטיפה, והאוסף הגדול ביותר של פרארי, פורשה ולמבורגיני אי פעם.

המשחק יושק ככותר Xbox Play Anywhere ב-3 באוקטובר 2017.

Metro Exodus

חברת 4A Games המפתחת של סדרת המשחקים Metro ניצלה את הבמה והציגה את טריילר החשיפה של המשחק הבא בסדרת Metro.

Metro: Exodus הינו משחק שוטר החוזר לעולם פוסט-אפוקליפטי של סדרת משחקי Metro.

בטריילר ניתן לראות מערך תת קרקעי רעוע, כלי נשק מאולתרים ועכברוש מוטציה ענקי ודובים - כל האלמנטים שיהיו מאוד מוכרים לשחקנים של המשחקים הקודמים בסדרה. בטריילר קיים רגע של יופי מפתיע, שבו הדמות הראשית השקיפה על עיר נטושה ועל השממה שסביבה.

הרגע הזה הוביל להפתעה הגדולה ביותר של המשחק החדש בסדרה: זה נראה לפחות קצת כמו משחק עולם פתוח.

Metro: Exodus צפוי להגיע אלינו ל-Xbox One ולמחשב בשנת 2018. לא נחשף מידע על הגעה לפלטפורומות נוספות בשלב זה.

Assassin's Creed Origins

הבכורה העולמית של Assassin’s Creed Origins הייתה קצת לא צפוייה במסיבת העיתונאים של Xbox, המשחק הינו אחד המצופים ביותר של כנס E3 2017.

יוביסופט ניצלה את ההזדמנות במסיבת העיתונאים של Xbox והציגה סרטון משחקיות ברזולציית 4K על הקונסלה החדשה שהצטרפה למשפחת Xbox One.

Assassin’s Creed Origins יגיע אלינו ב -27 באוקטובר כפי שהשמועות שצצו ברשת טענו. בעבר משחקי Assassin's Creed הגיעו באיחור יחסי לגרסת המחשב אבל כרגע התאריך שפורסם הוא עבור כל שלושת הפלטפורמות העיקריות.

אם כבר מדברים על שמועות, כפי שתראו בטריילר חלקם הגדול התברר כנכונות, דבר אחד השמועות לא אמרו לנו - עד כמה יפה המשחק הזה הולך להיות.

PlayerUnknown's Battlegrounds

PlayerUnknown's Battlegrounds יגיע ל-Xbox One באופן אקסלוסיבי השנה.

יוצר המשחק ברנדן גרין (Brendan Greene) ניצל את הבמה במסיבת העיתונאים והכריז על גרסת המשחק ל-Xbox One והוסיף שיגיעו גם שיפורים עבור Xbox One X.

PlayerUnknown's Battlegrounds הוא משחק יריות / השרדות שבו תצטרכו להילחם כדי לאתר נשק וציוד על אי בגודל 8x8 ק"מ במטרה להיות הניצול האחרון.

המשחק זמין בפלטפורמת Steam כבר עכשיו.

State of Decay 2

המשחק State of Decay 2 הוא משחק הישרדות הזומבים האולטימטיבי, היכן שתבנו קהילה מתמשכת של שחקנים בעולם פתוח המלא בזומבים עוינים, אויבים אנושיים והציוד ההכרחי להשאיר את הקהילה בחיים. שחקו לבד או הזמינו עד 3 חברים ברשת כדי להתגבר על אתגרים ולשרוד כקבוצה בזמן שאתם מגדירים את הסיפור הייחודי שלכם. הבחירות שלכם משפיעות על זהות הקהילה ומבטיחות שאף שני סיפורים לא יהיו זהים - וזכרו, ברגע שאתם מאבדים שורד, הוא אובד לעד בזכות החזרה של Premadeath ("מוות-עד") ב-State of Decay 2.

המשחק יהיה זמין ככותר Xbox Play Anywhere באביב 2018.

Deep Rock Galactic

במשחק Deep rock Galactic אנו מצטרפים לצוות של גמדי חלל קשוחים במשחק יריות מגוף ראשון ל-1 עד 4 שחקנים. הילחמו, חפרו וחקרו את דרככם דרך מערכת מערות עצומה הנוצרת מחדש בכל משחק, גלו את האוצרות וצאו החוצה בחיים.

המשחק יושק באופן אקסלוסיבי לקונסולת Xbox One.

The Darwin Project

המשחק מתרחש בעולם דיסטופי פוסט-אפוקליפטי בהרי הרוקי בקנדה. כהכנה לעידן הקרח הקרב ובא, פרוייקט חדש המשלב ניסוי מדעי ובידור בשידור חי, עולה לאוויר. הוא נקרא "פרוייקט דארווין" והוא קורא למשתתפים לשרוד את הקור ולהילחם למוות בזירה מלאת סכנות. The Darwin Project מציע משחק תחרותי מרובה-משתתפים מגוף שלישי ובמרכזו חידוש במשחקיות: ציד האדם. במסע אל הניצחון, השחקנים יצטרכו לשרוד תנאי הישרדות קיצוניים, לאתר יריבים ולהכין מלכודות כדי לנצח.

Minecraft

מיקרוסופט ו-Mojang מכריזות על גרסה חדשה ל-Minecraft שתביא את חווית מיינקראפט המלאה לכל אחד שמשחק על קונסולות, מובייל, מציאות מדומה ומחשבי Windows 10 הקיץ הזה. האיחוד של Minecraft על פני כל הפלטפורמות ישנה את חווית Minecraft ממשחק לפלטפורמה, עם גישה פשוטה לשרתי קהילה עצומים, יצירות קהילה מהחנות של Minecraft, שרתים יעודיים ועוד. הצוות גם הכריז על חבילת Super Duper Graphics, שדרוג חדש ואופציונלי לשידרוג הגרפיקה של המשחק ל-4K HDR.

Dragon Ball FighterZ

אחת מסדרות האנימה המפורסמות והאהובות ביותר חוזרת למקורות הדו-מימדיים ב-“Dragon Ball FighterZ” בתחילת 2018. המשחק מגיע מ-Arc System Works, אחת המפתחות המהוללות ביותר של משחקי מכות 2D, המשחק מביא חוויה מלאת אקשן המשלבת בין הסגנון הויזואלי הקלאסי של משחקי מכות דו-מימדיים עם גרפיקה מתקדמת שנראית ומרגישה כאילו היא נתלשה ישירות מתוך פרק של Dragon Ball.

Black Desert

משחק המוני ברשת (MMO) עם גרפיקה של הדור הבא, קרבות מלאי אקשן ועולם עצום ומלא בהרפתקאות וסכנה. קחו את המסע ברחבי העולם בחיפוש אחר אוצרות והרפתקאות או הפכו לאחד מבעלי המלאכה הטובים ביותר בעולם. הקימו מסלולי סחר והרביעו סוסים, או התחרו נגד גילדות אחרות בלוחמת ביצורים אפית.

The Last Night

חוו עולם סייברפאנק דו-מימדי פתוח, שנבנה כ-4 מחוזות ראשיים - כל אחד עם ארכיטקטורה, תרבות ותעשיות משלו. חוו אקשן והתגנבות כמיטב המסורת של משחקי פלטפורמה סינמטיים ועברו בין מחוזות באמצעות מוניות, מעבורות או חשמלית כשאתם מנסים לשמור על פרופיל נמוך מבלי שיזהו אתכם. הכירו אוסף מגוון של דמויות מורכבות דרך דיאלוגים משמעותיים ותיהנו ממשחקיות מגוון כמו לנסוע בכבישים המהירים, להפעיל מזל"טים ולפרוץ לאמצעי אבטחה כשאתם עושים את העבודה המלוכלכת שלכם.

The Artful Escape

משחק על ציפיות גדולות, זמרים עממיים מפורסמים, צללים שלא עוזבים, אלים מהחלל, סמי הזיה, אינדיבידואליות, חנויות זוחלים ודמיונות פרועים. זה משחק אקשן, הרפתקאות, חקר, מונחה-עלילה עם קרבות-אור-לייזר-מוזיקליים וכותר הביכורים של חברת BEETHOVEN & DINOSAUR.

Code Vein

אסון מסתורי מוטט את העולם. עמוק בתוך ההרס מסתתרים זכרונות העבר, החוזרים לחיים חייבים לוותר לצמא הדם כדי להחזיק במעט האנושיות שנוטרה. בלי דם, הם יהפכו לשדים חסרי רחמים שנודעים בתור "האבודים" (The Lost). שארית החוזרים לחיים מוכרחים לשוטט בארץ, מעוותים ובלי צלם אנוש, עבדים לצמא הדם של עצמם. חברו ביחד וצאו למסע לקצה הגיהנום כדי לגלות את העבר שלכם וברחו מהסיוט המתמשך שלכם ב-Code Vein.

Sea of Thieves

המשחק בפיתוח של חברת Rare, היוצרים האגדיים של Perfect Dark ו-Banjo Kazooie, המשחק Sea of Thieves הוא הרפתקת עולם-פתוח ברשת מלאה בפיראטים, סכנות לא צפויות ואוצרות שמחכים שתיקחו אותם. חקרו, הילחמו וחוו את חיי הפיראט ביחד בחווית קו-אופ ייחודית המשלבת את הריגוש של לחקור עם חברים עם חוסר הוודאות של הים הפתוח והסכנות שבו - גם משחקנים אחרים וגם מהעולם עצמו.

המשחק יהיה זמין ככותר Xbox Play Anywhere בתחילת 2018.

Tacoma

המשחק השני מאת Fullbright, היוצרים של היצירה זוכת הפרסים “Gone Home”, שם אותנו בנעליה של איימי פרייר, קבלנית פרטית שנשלחה לתחנת הירח Tacoma כדי להשיג מידע רגיש. כשהיא חוקרת את התחנה, היא מגלה למה הצוות הקודם של 6 נאלץ לנטוש, ומוצאת רמזים למה בדיוק השתבש. כמו “Gone Home”, זה משחק שבו אתם שואבים את פרטי העלילה מהסביבה – הפיזית והדיגיטלית.  "Tacoma" הוא סיפור על אנשים ומערכות יחסים, גם בבידוד של החלל החיצון.

המשחק יהיה זמין החל מה-2 לאוגוסט ל-Xbox one ו-Windows 10.

Super Lucky's Tale

המשחק Super Lucky’s Tale בפיתוח Playful Corp הוא משחק פלטפורמה נהדר לכל הגילאים בכיכובו של לאקי, הגיבור האופטימי והאנרגטי, בחיפושו אחרי העוצמה הפנימית והיכולת לעזור לאחותו להציל את "ספר העידנים". לאורך הדרך, פגשו שלל דמויות ויריבים.

המשחק יהיה זמין ב-7 לנובמבר ככותר Xbox Play Anywhere לצד השקת Xbox One X.

Cuphead

משחק אקשן\יריות קלאסי עם מיקוד בקרבות בוס. המראה ופס הקול של המשחק הם בהשראת הסרטים המצוירים של שנות ה-30, ונוצרו בעזרת אותן טכניקות של התקופה, כמו ציור ביד של האנימציות, רקעים המצוירים בצבעי מים  ומוזיקת ג'אז מקורית. שחקו בתור Cuphead או Mugman (בשחקן יחיד או כשניים על אותה קונסולה) כשאתם מבקרים בעולמות מוזרים, מוצאים נשקים חדשים, לומדים יכולות עוצמתיות ומגלים סודות חבויים כשאתם מנסים לשלם את חובכם לשטן!

המשחק יהיה זמין החל מה-28 לספטמבר, ככותר Xbox Play Anywhere.

Crackdown 3

בכיכובו של טרי קרוז בתור המפקד ג'קסון, Crackdown 3 מפציץ עם חשיפת משחקיות עולמית, היכן שהשחקנים יעצרו את הפשע בתור סוכן עם כוחות על "בארגז חול" של השמדה והרס. Crackdown 3, בפיתוח אולפני מיקרוסופט בשיתוף עם Sumo Digital ו-Reagent Games, מביא קמפיין ל-4 שחקנים בנוסף למצב מרובה-שחקנים חדש היכן שהשמדה הוא הנשק האולטימטיבי שלך, מונע על ידי טכנולוגית ענן של מיקרוסופט.

המשחק יהיה זמין ב-7 לנובמבר ככותר Xbox Play Anywhere לצד ההשקה של Xbox One X.

Ashen

משחק אקשן-תפקידים על אדם משוטט בחיפוש אחר בית. אין שמש, והאור הטבעי היחיד מגיע מהתפרצויות שמותירות את הארץ באפר. זהו ולם שבו שום דבר לא נמשך, לא משנה כמה חזק תאחזו בו. בליבו, Ashen הוא על לייצר מערכות יחסים. שחקנים יכולים להדריך את אלו שהם סומכים אליהם למחנה שלהם – ביחד, אולי יהיה לכם סיכוי.

Life is Strange: Before The Storm

המשחק הוא חוויה שעומדת בפני עצמה של שלושה חלקים, המתרחשת 3 שנים לפני משחק זוכה הפרסים Life is Strange. ב-Life is Strange Before the Storm אנו משחקים את קלואי פרייס, מורדת בת 16 שמפתחת חברות מוזרה עם רייצ'ל אמבר, בחורה יפהפיה ופופולרית שנועדה להצליח. כשהעולם של רייצ'ל מתהפך עליה עקב סוד משפחתי, החברות החדשה תעמוד במבחן כשהם יצטרכו לעזור אחת לשניה להתגבר על השדים.

Shadow of War

במשחק Middle Earth: Shadow of War, השחקנים עונדים טבעת כוח חדשה ומתמודדים מול האויבים הקטלניים ביותר, כולל סאורון וסגנו Nazgul, בקרב שיקבע את גורלה של הארץ התיכונה. משחק האקשן-תפקידים עם העולם הפתוח, מתעורר לחיים בעזרת ההרחבה של מערכת ה-Nemesis זוכת הפרסים. אפשרויות ההתאמה הרחבות מ-Middle Earth: Shadow of Mordor הגיעה עכשיו לעולם כולו היכן שהסביבות והדמויות מושפעות מהשחקן וההחלטות שיבצע, ויוצרות עולם אישי וייחודי לכל חווית משחק.

המשחק יהיה זמין החל מה-10 לאוקטובר ככותר Xbox Play Anywhere.

Ori And The Will Of The Wisps

מאת היוצרים של משחק הפלטפורמה עטור הפרסים Ori and the Blind Forest מגיע משחק ההמשך המצופה, Ori and the Will of the Wisps. צפו להרפתקה חדשה לגמרי לגילוי הסודות מאחורי היער של Nibel, חשפו אמיתות חבויות של האבודים ומצאו את הגורל האמיתי של Ori.

Anthem

משחק אקשן-תפקידים עם עולם משותף, בו פרילאנסרים מתגרים בחיי הבר מעבר לחומה וחוקרים עולם עצום מלא בחיות פרא ונוודים חסרי מורא, אך גם מלא בטכנולוגיה מדהימה ואוצרות אבודים. השחקנים יוכלו להצטרף לחבריהם ולחשוף את הסודות שהעולם טומן בחובו, וכן להביס את הכוחות שזוממים לכבוש את האנושות. דרך מסעם, השחקנים יכולים לצייד את הפרילאנסרים שלהם עם חליפות-שלד Javelin, כל אחת מצויידת עם נשקים ויכולות יחודיים. פרילאנסרים יכולים להתאים את ה-Javelin שלהם עם ציוד שהם מרווחים ומייצרים במהלך ההרפתקה, ולהשאיר את סימנם על העולם.

id@Xbox

מסיבת העיתונאים של Xbox במלואה

פספסתם את מסיבת העיתונאים? רוצים לראות את השידור החוזר? מוזמנים לצפות בו ולעקוב אחרינו בחדר המצב עם כל החדשות היישר מכנס E3.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    05:47 12.06.2017 | פ פ (אורח)

    הסרטונים לא במקום בכתבה

  2. 2

    06:33 12.06.2017 | דקל דקל (אורח)

    אתר מספר 1 אתם.
    כל הכבוד על ההשקעה. הכל מסודר במקום אחד עם סרטונים.
    בזמן שכולם ישנים אתם עובדים קשה. לא מובן מאליו.
    תודה רבה.

  3. 3

    07:40 12.06.2017 | דניאל דניאל (אורח)

    תודה רבה על הזמן וההשקעה שאתם עושים

  4. 4

    09:24 12.06.2017 | איתי ברנר איתי ברנר (אורח)

    זה קצת עצוב שהמשחקים הרבה יותר מעניינים מהקונסולה

    בכל מקרה, כמה עולה בכלל לבנות מחשב גיימינג נורמלי בחו"ל?

  5. 5

    09:25 12.06.2017 | WarFox89 WarFox89

    WOW אססין קריד החדש הרעיד לי את הביצים 0_0
    @הייפ
    pre order וודאי!

  6. 6

    09:29 12.06.2017 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    היה מעניין לראות את אסאסינז קריד דווקא אצל XBOX, הייתי בטוח שיוביסופט ישמרו את זה לעצמם.
    המשחק עצמו הוא הראשון שמעניין אותי ברמה מסוימת מאז AC4, ככה שאני באמת מקווה שהם לא יאכזבו הפעם.

  7. 7

    09:33 12.06.2017 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    אגב, זאת הייתה מסיבת העיתונאים הטובה ביותר של מיקרוסופט מזה שנים, אבל בואו נהייה כנים - לא קיבלנו את השמות המפוצצים שהקונסולה צריכה כדי לחזור לקדמת הבמה ולעמוד מול סוני. הXBOX ONE X בהחלט מרשים, אבל בגלל שחלק לא מבוטל מהמשחקים שיוצאים אליו יצאו גם לPC, אז אין באמת צורך לקנות את הקונסולה כשאפשר לבנות PC שבנוי ל4K (כשאגב, גם 1070 יוכל לטפל בזה באיזושהי צורה ב60FPS עם כמה שינויים להגדרות הגרפיקה).

    מיקרוסופט מנסה בכוח לדחוף את WIN10 לגיימרים אבל זה פוגע בקונסולה שלהם לפי דעתי.

  8. 8

    09:38 12.06.2017 | WarFox89 WarFox89

    4K זה טרנד פרסומי שהולך חזק מאוד עכשיו - מנסים לדחוף את המילה 4K כמעט בכל מקום אם שמתם לב. העניין הוא שאנחנו עדיין לא ממש בנקודה של לשחק ב-4K ב 60 FPS ומעלה. אנחנו כמעט שם - קרובים אבל עדיין לא שם. GTX 1080TI הוא הכרטיס היחיד שהיתי אולי חושב לשחק אתו ב-4K כי הוא מאוד מאוד חזק ויכול בקלות להתמודד עם 60FPS (ומעלה) יציב במשחקים הכי כבדים אבל הקץ' הוא שזה כרטיס מאוד מאוד יקר כרגע. כל מה שפחות מזה פשוט אין טים לדעתי אלא אם כן 30 FPS זה בסדר בשבילכם. אני בכל מקרה מעדיף יותר FPS על פני רזולוציה רצחנית.

  9. 9

    09:39 12.06.2017 | WarFox89 WarFox89

    טעם*

  10. 10

    13:30 12.06.2017 | מאור מאור (אורח)

    פעם אחרי פעם כיף לחזור לכאן ולהתעדכן
    Assassin's Creed נראה פשוט מדהים מת שכבר ייצא

  11. 11

    15:54 12.06.2017 | אנונימי אנונימי (אורח)

    שלום
    זאת פעם שניה שאני כותב שיש לכם טעות
    פעם ראשונה עם התמונות של Cars בכתבה של Trackmania 2 Lagoon
    ועכשיו כתבתם: ליתר דיוק - 42 משחקים, 22 מתוכם אקסלוסיבים לקונסולה
    אז זהו שלא: ליתר דיוק - 24 משחקים, 22 מתוכם אקסלוסיבים לקונסולה
    כמה פעמים אפשר לטעות? הכתבה עצמה טובה, אבל תעברו עליה לפני שאתם מפרסמים...

  12. 12

    16:25 12.06.2017 | 4k אבל... 4k אבל... (אורח)

    למה אף אחד לא מדבר על VR.
    שנה שעברה הם דיברו שזה יהיה חלק מהפלטפורמה!
    לאן זה נעלם? בלי שום אזכור פשוט מתעלמים שהם אי פעם דיברו על זה.

    אני גם לא מבין איך לאף אחד זה לא מזיז, זה חוסר מאוד רציני במיוחד שפלייסטשן כבר מכרו מעל מליון יחדות.

    למישהו יש הסבר לזה?

  13. 13

    16:41 12.06.2017 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    4K כמו VR זה באז-וורד, כלומר זה משהו חם שכולם מנסים לעשות כרגע. דעתי האישית היא שהם עושים טעות עם חוסר התמיכה שלהם במוצר VR משלהם כי זאת סתם עוד סיבה להעדיף מחשב אישי חזק (שיכול להריץ לא אחד, אלא שתי פלטפורמות VR) על פני קונסולה חזקה.

    מיקרוסופט מנסים לגשת לשוק הגיימרים הכבדים שרוצים את הגרפיקה הטובה ביותר על קונסולה. מה שכן - זה בהחלט סיכון שהיא לוקחת. נשאר לראות האם הוא ישתלם לה.

  14. 14

    17:38 12.06.2017 | לאנונימי לאנונימי (אורח)

    אין טעות- הם צודקים 22 לא 24.

  15. 15

    18:12 12.06.2017 | מישהו מישהו (אורח)

    וואי איזה קונסולה, נראה לי לא הציגו מספיק משחקים

  16. 16

    18:26 12.06.2017 | שניר שניר (אורח)

    איך שזה נראה אורך החיים של הקונסולה הולכת להתקצר, החברות מנסות להגיע למצב שאנחנו רוכשים כל שנה שנתיים קונסולה בדומה לפלאפונים.
    אחרת לא יהיה להם איך לעמוד בקצב של המחשב ולשמור את הקונסולה עדכנית עם מהירות ההתפתחות של הטכנולגיה בימנו.

    בכל אופן, משחקים נחמדים לא יותר מזה, כמובן שיש פה גם כותרים מעולים אבל מתוך 42 אולי הייתי קונה פה 3/4.
    אבל בהחלט נותן מגוון משחקים לכלל האוכולסיה כל אחד מה שמתאים לו והוא אוהב.
    מצפה לסיכום של סוני.

  17. 17

    19:54 12.06.2017 | ללאנונימי ללאנונימי (אורח)

    זה אני (אנונימי)
    דווקא יש טעות אם תקרא תבין
    לא אמרתי 24 במקום 22, אמרתי 24 במקום 42

  18. 18

    23:29 12.06.2017 | 42 זה המספר נכון 42 זה המספר נכון (אורח)

    חשפו 42 יתר המשחקים היו בטריילר אחד עם מלא קטעים ממשחקים שונים

  19. 19

    01:02 13.06.2017 | גם לאנונימי גם לאנונימי (אורח)

    תראה מה פיל אומר בדקה 17:55 בסרטון "מסיבת העיתונאים של Xbox במלואה"

  20. 20

    15:20 13.06.2017 | אנונימי אנונימי (אורח)

    טוב..

  21. 21

       | פורסם ע"י