הרשמה

Bioware חושפת את פרטי העלילה של Anthem

מנכ"ל Bioware חושף פרטים נוספים על הפרויקט הגדול הבא שלהם

Anthem הוא משחק "מדע-פנטזיה", אך בכל זאת, מדובר במשחק יריות-תפקידים מבית Bioware

בתערוכת E3 שנערכה לאחרונה, חשפה Bioware את הפרויקט האחרון שלהם, Anthem. הטיזר הקצר של השחק שהוצג בתערוכה הספיק להדהים לא מעט מהנוכחים באולם. כעת, אנחנו יודעים מעט יותר על העלילה של Anthem, פרי מוחו של מנכ"ל Bioware ארין פלין (Aaryn Flynn). לטענתו, Anthem יהיה שונה מ- Mass Effect במספר אופנים עיקריים.

בעוד שרבים טוענים ש-Anthem הוא למעשה משחק ה-Mass Effect שהיינו צריכים לקבל, שהרי גם הוא משחק מדע בדיוני בחלל, פלין דווקא משווה אותו ל-Star Wars. הוא משייך את המשחק החדש לז'אנר ה"מדע-פנטזיה". כמו כן, הוא חשף מעט העלילה של Anthem: "לפי הסיפור, תשחקו בתור המין האנושי ותשתייכו לקבוצה שנקראת "Freelancers", שמטרתם להגן ולהציל את האנושות שחיה על כוכב חייזרי רחוק. אנחנו קוראים לז'אנר הזה "מדע-פנטזיה" כי הוא דומה מאוד ל-Star Wars, או אפילו לעולם של Marvel. בעולמות האלה אנחנו רואים המון דברים מדהימים ויוצאי דופן שקורים אבל אנחנו לא באמת שואלים את עצמנו למה או איך הם קורים. Mass Effect הוא יותר בכיוון של משחק מדע בדיוני טהור, בעוד ש-Anthem הוא משחק שבו קיים דגש גדול יותר על משחק בעולם אקזוטי ומיוחד שיישאב אתכם חזק לתוכו."

למרות שהמשחק שונה בהיבט העלילתי מ-Mass Effect, המכניקה שלו היא דווקא די דומה לו. פלין מספר ש-Anthem הוא משחק תפקידים בעל מכניקה של משחק יריות, למעשה אלו הם הלחם והחמאה של Bioware. לעומת זאת, מוסיף פלין כי השחקנים יוכלו לשחק במצב קו-אופ, אלא שפלין לא סיפר אם הוא יהיה חלק ממצב הקמפיין.

כל שנותר לקוות הוא ש-Anthem יתקן את הטעויות של Mass Effect Andromeda. אמנם גם Anthem הוא משחק יריות-עולם פתוח שמתבסס על מנוע Frostbite, אך העלילה תיכתב על ידי דרו קרפישין (Drew Karpyshyn), שכתב את עלילות שני המשחקים הראשונים בטרילוגיית Mass Effect. היעדרותו מ- Mass Effect Andromeda בהחלט הורגשה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י