הרשמה

מנכ"ל Ubisoft: ה-Xbox One X תסייע לתעשיית המשחקים לגדול

ההתרגשות לקראת השקת הקונסולה גוברת מיום ליום גם אצל קודקודי התעשיה

"Assassin's Creed Origins מנצל בצורה טובה את הקונסולה"

אחד מהסיפורים היותר טובים של השנה בתעשיית המשחקים הוא ה-Xbox One X של מיקרוסופט. הקונסולה העוצמתית תושק בנובמבר ובינתיים, ב- Ubisoft מאמינים שתהיה לה השפעה גדולה על התעשיה כולה. מנכ"ל Ubisoft, איב גילמו (Yves Guilemot), סיפר שמיקרוסופט שותפה לשיווק המשחק Assassin's Creed Origins, והוא "מנצל בצורה טובה" את הקונסולה.

גילמו אמר כי הוא חש מעודד מהמהלך של מיקרוסופט להתמקד בעוצמתה של הקונסולה במקום להשקיע בציוד היקפי כדוגמת ה-Kinect. ההחלטה לכלול Kinect בכל מארז של Xbox One זכתה לביקורת רבה ובסופו של דבר, החליטו במיקרוסופט להוציא את המצלמה מהמארזים.

"חתמנו על עסקה עם מיקרוסופט על Assassin's Creed Origins, שמנצל בצורה טובה את הקונסולה", אמר גילמו. "אנחנו אוהבים מאוד את מה שהם עושים במקום להתעסק בציוד נלווה כמו Kinect. חומרה חזקה יותר פירושה תוכן עשיר יותר, אינטיליגנציה מלאכותית טובה יותר ובאופן כללי, משחקים טובים יותר."

"המשמעות היא שהתעשיה תגדל הודות לחוויה הטובה יותר שהשחקנים יחוו. כתוצאה מכך, יותר אנשים ירצו לחוות את החווית הללו. אנחנו מאמינים שיש למהלך הזה פוטנציאל גדול ואם מיקרוסופט עומדים מאחוריו, התוצאה שלו תהיה טובה."

ה-Xbox One X תושק ב-7 בנובמבר ותעלה 500 דולר בארצות הברית, מחיר שעליו הצביעו מספר אנליסטים כי הוא גבוה מדי ועשוי לפגוע ביכולתה של הקונסולה לפנות לקהל רחב. מיקרוסופט, לעומת זאת, תיארה את הקונסולה מאז ומתמיד כקונסולת "פרימיום". מנכ"ל Xbox, פיל ספנסר (Phil Spencer), סיפר בגלוי כי הוא מאמין שקונסולות ה-Xbox One S הזולות יותר ימכרו טוב יותר מאשר ה-Xbox One X.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י