הרשמה

נחשפו פרטים חדשים על הסרט של Uncharted

האם ניית'ן דרייק הוא למעשה אינדיאנה ג'ונס המודרני? לא כך חושבים הפקת הסרט

הסרט נמצא בתהליכי עבודה כבר כמה שנים טובות, לאחר שהוכרז אי שם בשנת 2009

בחודשים האחרונים שמענו על כך ש-Uncharted הולך להגיע גם למדיה הקולנועית. חלק מבעלי התפקידים כבר גויסו, שון לוי (Shawn Levy) יאייש את תפקיד הבמאי וטום הולנד (Tom Holland) יגלם את ניית'ן דרייק הצעיר. כעת, לוי חושף פרטים נוספים על הסרט ומספר שיחד עם התסריטאי ג'ו קארנהאן (Joe Carnahan), הם עובדים יחד כדי ליצור סרט "בסגנון אינדיאנה ג'ונס עבור אלה שלא גדלו על אינדיאנה ג'ונס".

"בשבילי, הדברים הבולטים שהפכו את המשחק למדהים הם המרץ שלו, המאפיינים היצירתיים שבו ומעל הכל, הסוואג של ניית'ן. אני חושב שאלו הם התכונות שיסייעו להפוך את Uncharted לסרט נהדר", סיפר לוי. קארנהאן סיפר בעבר שהדמויות של דרייק ואינדיאנה ג'ונס לא יהיו דומות כלל ושהסרט עצמו לא יהיה לגמרי נאמן למקור.

הסרט נמצא בתהליכי עבודה כבר כמה שנים טובות, לאחר שהוכרז אי שם בשנת 2009, ושמות של שחקנים מפורסמים רבים נקשרו לכמה תפקידי מפתח בו, ביניהם: מארק וולברג (Mark Wahlberg), רוברט דה נירו (Robert De Niro), איימי אדאמס (Amy Adams) וסקרלט ג'והנסון (Scarlett Johansson).

לאורך השנים, נוצרה גם מעט מחלוקת סביב הסרט. לאחר שהושלם התסריט, פרסם ג'ו קארנהאן שהמפתחת, Naughty Dog, מרוצה מהתוצאה. מאוחר יותר, ניל דרוקמן (Neil Druckmann), מבכירי הכותבים ב-Naughty Dog שכתב את עלילות המשחקים (וגם את זו של The Last of Us), הדגיש כי התסריט מעולם לא הגיע לידיו וביקש מקארנהאן שיפסיק לרמוז על כך שהמפתחת נתנה את ברכתה לתסריט.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:37 22.08.2017 | פצצה פצצה (אורח)

    פצצה

  2. 2

       | פורסם ע"י