הרשמה

החל ממחר: Xbox One X בישראל

ביום חמישי האחרון, קפצנו למיקרוסופט ישראל על מנת להתרשם מה-Xbox One X החדשה. תפסנו לראיון קצר גם את מנהל קטגורית Xbox בישראל, טורקיה ודרום אפריקה. אז מה היה לנו שם?

מה כוללת הקונסולה החדשה מבית מיקרוסופט, כיצד יבואו לידי ביטוי הביצועים שלה וכמובן, מהו תג המחיר שלה? כל הפרטים בכתבה שלפניכם

קונסולת ה-Xbox One X, הקונסולה המשופרת והמשודרגת מבית מיקרוסופט, שמיתגה אותה כ"קונסולה העוצמתית ביותר בעולם", תושק מחר, 7 בנובמבר 2017. בניגוד לאחיותיה הגדולות, שהושקו בארץ באיחור בהשוואה למדינות אחרות, תושק ה-Xbox One X בישראל במקביל לשאר העולם.

ביום חמישי האחרון, הציגה בפנינו מיקרוסופט ישראל במשרדיה ברעננה את ה-Xbox One X. את הקונסולה הציג מחמט טור (Mehmet Tur), מנהל קטגוריית Xbox בישראל, טורקיה ודרום אפריקה. אז מהם למעשה ההבדלים בין הקונסולה החדשה לבין קודמתה, ה-Xbox One S?

השיפורים העיקריים של ה-Xbox One X הם בעיקר ברמה הגרפית. בראש ובראשונה, תספק ה-X תמיכה מלאה באיכות 4K ובטווח צבעים דינמי וגבוה יותר (HDR). בנוסף לשיפורים הויזואליים הללו, תשמחו לדעת שממשק המשתמש של הקונסולה יתמוך באופן מלא בעברית.

מיקרוסופט הציגה בפנינו את Gears of War 4, Killer Instinct ואת FIFA 18. אין ספק שבכל הקשור לגרפיקה, ה-Xbox One X נתנה ביצועים מדהימים, במיוחד ב-FIFA 18 שפותח מראש גם ב-4K. הקלוז-אפים של הכדור על כר הדשא גרמו לתמונה להיראות ממש כמו שידור טלוויזיוני והבגדים של השחקנים התלכלכו בכתמי דשא משכנעים ככל שהרבו ליפול ולבצע גלישות.

מעבר לכך, השיפור הנוסף והלא פחות חשוב הוא שדרוג הביצועים של המכשיר, כאשר הדגש הוא על קיצור זמני הטעינה והעלאת קצב הפריימים לשניה (FPS). חשוב לציין שהמשחקים הישנים יותר, מעבר לשיפור ביצועים, יזכו גם לשיפור גרפי, גם אם הם לא תומכים ברזולוציית 4K.

ומה מבחינת משחקים? בשלב הראשון, כמות המשחקים שיתמכו ברזולוציית Native 4K תהיה נמוכה יחסית והשיפורים הגרפיים יבואו לידי ביטוי בתור עדכונים שיכללו את קבצי הגרפיקה המשודרגים. מיקרוסופט מבטיחה לקחת ברצינות את המעבר אל עבר ה-4K כסטנדרט בסיסי ותפעל כדי לפתח משחקים נוספים באיכות הזו, הן באולפני הפיתוח שלה והן באולפני צד ג'.

בסיום האירוע, תפסנו לשיחה קצרה את מחמט טור, מנהל קטגוריית Xbox בישראל, טורקיה ודרום אפריקה, שסיפר לנו על מחשבותיו לקראת יום ההשקה הקרב ובא: "אני חושב שמדובר על הצעד הבא בדרך לעולם חדש של גיימינג. מדובר בשנה חשובה שמציינת התחלה של מסע חדש בתעשייה, לא רק עבורנו אלא גם לכל השחקנים בזירה הזו. מבחינת משחקים, מרגש מאוד לראות שחברות פיתוח צד ג' רוצות מאוד לקחת חלק במהלך הזה. סדרות מוכרות כגוןFIFA, Assassin's Creed ו-Call of Duty כבר מציעות תמיכה מלאה ב-4K. אנחנו מתרגשים מאוד לקראת ההשקה ויש לנו הרגשה טובה מאוד לגבי המומנטום שנקבל בזכות השוק הישראלי".

אז כמה זה הולך לעלות לכם? תג המחיר של קונסולת ה-Xbox One X עומד בישראל על 2,599 ₪, כאשר נכון לכתיבת שורות אלה, תציע מיקרוסופט באנדל אחד בלבד של הקונסולה שיכלול את המכשיר עצמו ושלט. תשמחו לדעת שאם יש לכם אביזרים קודמים ממשפחת ה-Xbox One, תוכלו להשתמש בהם על גבי ה-Xbox One X.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:24 07.11.2017 | WarFox89 WarFox89

    קונסולה מאוד מרשימה מבחינת חומרה, ביצועים ועלות\תועלת. אין אף מחשב גיימינג היום ב-2,500 ש"ח שיריץ משחקים בצורה כה טובה כמו הקונסולה הזאת וזאת נקודה מאוד חשובה. אם היתי חושב להיכנס להעולם הקונסולות הייתי בהחלט מתחיל עם XBOX X.

  2. 2

       | פורסם ע"י