הרשמה

צפו במערכת ה-Killcam שתגיע בקרוב ל-PUBG

אין מצב שלא חיכיתם לראות כיצד הורגים אתכם פעם אחר פעם

מדובר במערכת שמאוד זהה למערכת ב-Call of Duty

אחת ההרגשות המעצבנות ביותר ב-PUBG היא לקבל יריה ממישהו שאתם לא יכולים לראות, וזו כנראה אחת הסיבות הגדולות ביותר למוות במשחק.

מפתחת PUBG תמיד אמרה שהיא תוסיף מערכת Killcam למשחק ביום מן הימים, ומסתבר שהמערכת הזו הייתה תחת עבודות עוד מאז השקת המשחק ל-Early Access ב-Steam אי שם בחודש מרץ. לאחרונה, המערכת נצפתה בעדכון הבדיקה 1.0 השבוע.

מערכת ה-Killcam תהיה זמינה בכל המודים במשחק, אבל ב-Duos וב-Squads, תוכלו לראות אותה רק לאחר שכל חברי הקבוצה שלכם מתים, בכדי למנוע משחקנים לגלות לחברים שלהם על מטרות. ב-Solo, תוכלו לראות את ה-Killcam כמה שניות לאחר שתיראו את מסך המוות.

מבחינה פונקציונאלית, מערכת ה-Killcam פועלת באופן זהה למערכת שנמצאת במשחקי Call of Duty. כלומר אתם רואים את מספר השניות שגררו למוות שלכם, כל זה מנקודת המבט של התוקף. אבל זה לא הכל, גם ה-Minimap מוצגת מנקודת המבט של התוקף, ויש שם תוספת נחמדה שמציגה את קו הראיה של התוקף ביחד עם הסימון שלו בכל פעם שהוא יורה.

מעבר לזה, מדובר במערכת Killcam מאוד זהה למשחקים אחרים. ישנם עוד מספר בעיות סינכרון ולאג אבל לא ידוע מה מקור הבעיות הללו, אנו מאמינים שזו לו תהיה התוצאה בתוצר הסופי. 

לבסוף, אי אפשר לסגור כתבה על PUBG ללא באג הזוי. צפו בסרטון הקצר הזה שמציג שחקן ששוחה במקום שאין בו כלל מים, אבל זה לא מונע ממנו להרוג מישהו בכל זאת.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י