הרשמה

בלעדי: התרשמות ראשונית מ-Far Cry 5 בכנס שערכה Ubisoft בלונדון

אחד המקורות שלנו באנגליה התנסה עבורנו ב- Far Cry 5! מה הוא חשב עליו?

רשמים ראשונים ובלעדיים מתוך הגרסה המוקדמת של Far Cry 5. הולך להיות פיצוץ!

בשבוע שעבר, ערכה Ubisoft כנס סגור וחסוי לעיתונאים מכל העולם שבו הציגה גרסה ראשונית של Far Cry 5. שלחנו את אחד המקורות שלנו באנגליה להתנסות במשחק המצופה עבורנו ואלו הן התחושות שעמן יצא:

בליבו של המשחק האחרון מז'אנר הפעולה בעולם-פתוח של Ubisoft מסתתר ההומור האפל ביותר. זה אולי מפתיע, אבל כשחושבים על זה, כיצד עוד יכולה Ubisoft להציג את עלילת המשחק שמלאה בקיצוניות דתית, שמסתיימת בעינוי ומוות מכוער? בתור מי שאחראים לנקות את הבלגן שנוצר על ידי הכנופיה יראת השמים, "Project at Eden's Gate", התפקיד שלכם דורש מכם בעיקר להיות מטורפים לא פחות מהם.

באופן כללי, הדבר שהכי נהנינו ממנו במהלך שעתיים של התנסות ב-Far Cry 5 בשבוע שעבר היה שבכל שלב היינו צעד אחד קטן מכאוס מוחלט. עמק הולנד שבמחוז Hope County מוצף באנשי כת עוד בזמן השלבים המוקדמים של המלחמה שלכם בהם. בקושי תצליחו לצאת מהעיר מבלי להיתקל במחסום שעליו הם שומרים או לחזות בחקלאים שבהם הם מתעללים. בכל מקרה, הבריונים של Eden's Gate אף פעם לא מהססים לפתוח באש. הקרבות מהירים, מלחיצים ודורשים מכם להיעזר גם בסביבה, שדרך אגב, נראית פשוט יפהפייה.

הקטע הקצר שבו שיחקנו מתרחש זמן קצר אחרי שחרור Fall's End שהוצגה בדמו מ-E3. מערבה מאיתנו, נמצאת הטריטוריה של מנהיג Eden's Gate, ג'ון סיד (John Seed). המטרה היא להפוך את התושבים מפשוטי-עם לחיילי מחתרת ולהוכיח להם שהם מסוגלים להילחם בקיצוניים. ניתן לעשות זאת על ידי השלמת משימות שניתנות לכם על ידיבני הקהילה של Fall's End, כמו מרי מאי (Mary May), הבעלים של סלון ה-"Spread Eagle" והכומר המקומי ג'רום ג'פריס (Jerome Jeffries).

לכל אחד ממנהיגי הקהילה יש את הטקטיקה שלו לגשת לפתרון, דבר שמשנה את המשחקיות של המשימה. כשבחרנו במרי מאי, היא סיפרה לנו שאביה נהג במשאית גדולה שנקראת Widowmaker, לפני שהיא נגנבה על ידי אנשיו של סיד. אם נצליח להחזיר את המפלצת הזאת ל-Fall's End, אנשי הקהילה יאמינו בנו יותר וירצו להצטרף אלינו. בחרנו לצאת לאסם סמוך ולהשיב אלינו את Widowmaker.

מבחינה ויזואלית, המקומות במשחק רחוקים מאוד מהכפרים ומהמקדשים ההימלאיים של Kyrat מ-Far Cry 4, אבל מבחינה טקטית, אפשר לומר שהם די דומים. על ה-Widowmaker שמרו כמה אנשי כת עצלנים ופשוטים שאותם הצלחנו לחסל בהתגנבות. למרות זאת, המפתח לאסם עדיין לא היה בידינו. כדי למצוא אותו, צריך לחפש ולרחרח בסביבה. בסופו של דבר, מצאנו רמזים למקום הימצאו של המפתח בפתק שהושאר ליד אוהל סמוך.

עד עכשיו, העניינים היו שקטים. אולם, כשעלינו על ה-Widowmaker, התחיל הטירוף האמיתי. מסתבר שאבא של מרי מאי התקין מקלעים על מכסה המנוע של הרכב, שבהחלט עוזרים להשמיד רכבים וטנדרים אחרים שמנסים להוריד אתכם מהכביש, לפוצץ מחסומי דרכים בצורת מיכלי גז גדולים כמו בסרטי האקשן המוצלחים של הוליווד ולחורר אנשי כת טיפשים שמנסים לצאת מהמחבוא שלהם.

למקרה שאתם לא בטוחים אם לצחוק מכך או לא, בואו תשמעו על המשימה הבאה. מדובר במשימה צדדית שמבצעים עבור הטבח של The Spread Eagle, שמאמין שאוכל טוב נותן למורל גם בוסט של בריאות. באותה תקופה מתקיים "פסטיבל האשכים השנתי" (או באנגלית, Testy Festy) והטבח שלנו צריך מרכיבי מיוחד בשביל המנות המיוחדות שלו: אשכי שור. הטעם המעודן של המנה משתנה בהתאם לדרך שבה הורגים את השור - חיתוך, שריפה או אפילו... תוך כדי הזדווגות.

תוך כדי שאנחנו מהרהרים כיצד ניגש למשימה, נתקלנו במספר שוורים שליידם שהה עדר פרות מאחורי גדרות. אחרי ששברנו את המנעול, הפרות החלו "להתערבב" עם השוורים, תוך שהשיר "Sexual Healing" של מרווין גיי מתנגן ברקע. למרות שרצינו שהשור יסבול כמה שפחות, חץ לראש לא הספיק להרוג אותו והוא נהפך לשור זועם במיוחד. בסופו של דבר, נאלצנו להשתמש בשוטגאן שלנו כדי להרוג את השור. את שני חבריו האחרים הרגנו באמצעות בקבוק תבערה ודריסה על ידי טרקטור. כנראה שזו הפעם האחרונה שנתיידד עם טבח במשחק מחשב.

Ubisoft תכננה את האירוע כך שבמהלך 30 דקות ממנו נשחק בזוגות במצב ה-co-op של המשחק. אני והשותף שלי היינו בעניין של שחרור בני ערובה בשיטת ההסתערות, רעש וצלצולים. נכנסו לעומק שטח האויב, ששרץ בחייליו של ג'ון סיד, אשר זיהו אותנו והפעילו את האזעקה במקום. אנשי התגבורת הופיעו בטנדרים שלהם ממש בשערי הכניסה, שבסמוך אליהם שמנו לב לחביות דלק שמתחננות שיפוצצו אותן. אתם בטח יכולים לדמיין כיצד זה הסתיים. שנינו הסכמנו שהדרך הכי טובה להנות מ-Far Cry 5 היא ברוח השטות והקונדסות.

לאחר מכן, הסביר המפיק, דריל לונג (Darryl Long), כיצד יתפתחו האירועים במשחק. בניגוד לרשימת מטלות ענקית, תצטרכו להשקיע זמן באיסוף מודיעין כדי למצוא את היעד הבא שלכם, אותו תגלו כחלק מתוכן שתקראו בפתקים קטנים או תשמעו בשיחה עם דמות משנית ביותר. למשל, אחד מבני הערובה ששחררנו, עדכן אותנו על מקום הימצאם המדויק של כוחות תגבורת באזור - נתון ששווה לדעת.

בהחלט נהנינו וצחקנו המון מ-Far Cry 5. האווירה הכללית היא הרבה יותר הומוריסטית מ-Far Cry 4 מצד אחד, אך לא מטורפת לחלוטין כמו ואס מונטנגרו מ-Far Cry 3 מצד שני. הרגשנו מתוגמלים על כך ששיחקנו באופן חכם ומעיז. לא הספקנו לפגוש את הכלב Boomer במהלך הביקור הקצר שלנו. נו טוב, נוסיף אותו לרשימת הדברים הנוספים שלהם אנחנו מצפים מהמשחק המלא.

Far Cry 5 שוחק על גבי קונסולת PlayStation 4 Pro ועל מסכי LU32H850 4K בגודל 32 אינץ' של סאמסונג.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    02:32 21.12.2017 | WarFox89 WarFox89

    תודה על הסיקור נשמע מעניין אם כי המשחק הולך לכיוונים ש-UBISOFT מרגישה הכי נוח בהם - עולם גדול עם אותה הפורמולה המוכרת של המשחקים הקודמים ואלמנטים של AC ו-WILDLANDS גם מורגשים כאן ובנוסף לכל זה אני כבר עכשיו מרגיש שהולכת להיות עלילה בינונית מינוס עוד דמויות די משעממות. מצד שני - מי משחק ב-FC בשביל העלילה ...

  2. 2

       | פורסם ע"י