הרשמה

רשמים מההתנסות ב- Far Cry 5

מה חשב איש הקשר שלנו בחו"ל על ההדגמה הסגורה של Far Cry 5 שנערכה בשבוע שעבר בפריז?

יש לנו הרגשה שאנחנו הולכים לחקור את עולם המשחק במשך הרבה מאוד זמן

שלחנו את איש הקשר שלנו בחו"ל לכנס סגור של Ubisoft שנערך בפריז בשבוע שעבר. במהלך הכנס, ניתן היה להתנסות במצבי המשחק העיקריים של Far Cry 5, ביניהם הפרולוג של העלילה הראשית. מה חשבנו על ההתנסות הזו? כל הפרטים במאמר:

ג'וזף סיד נראה במצב קשה. מי שלא שם לב לזה מיידית, יכול להבין בזאת דרך הקעקועים שחרוטים מתחת לעורו ולמרות זאת, יש בו משהו מרתק. סיד הוא לא הבריון השכונתי הטיפוסי שמעביר את זמנו הפנוי בלהרים משקולות ולהציג לראווה את גופו השרירי והמקועקע. הוא מעין שילוב בין ה-Redneck האופייני לבין מיסטיקן ואיש רוח.

אם מסתכלים פנימה אל תוך הסדרה שוברת הקופות של Ubisoft, אפשר לראות אינטליגנציה נדירה בפעולה; כזו שמשפיעה בעדינות ובחדות על הפרזנטציה והמשחקיות שמאפיינת את סדרת Far Cry מאז הכותר השלישי. האנטגוניסטים החדשים שלנו, כת ה-Project at Eden's Gate הקיצונית והדתית של ג'וזף סיד לא כזאת מלהיבה אם מסתכלים על חבריה באופן אינדיבידואלי. אבל, אם מסתכלים עליהם כקבוצה, מגלים אנשי מיליציה ביזאריים וקנאים שיגרמו לכם להרגיש שהגעתם למקום הלא נכון בזמן הלא נכון.

בשבוע שעבר, Ubisoft נתנה לנו להתנסות ב-Far Cry 5 ממש מההתחלה, כשסגן השריף שלנו פושט על המחנה של Eden's Gate יחד עם קצין בכיר ומרשל אמריקני שנראה כאילו הספיק לראות הכל בחיים. במהלך הפתיחה, אנחנו לוכדים את הנבל הראשי במשחק תוך דקות, רק כדי לראות אותו בורח מקצות האצבעות שלנו ממש לאחר מכן בעזרת תומכיו הבריונים.

עיצוב הדמויות של Ubisoft ב-Far Cry 5 הוא יוצא דופן והפרולוג יגרום לכם לתעב את אנשיו של סיד בדרך שממש תגרום לכם לרצות להשמיד אותם עד היסוד. אחרי ששרדנו את הקרב, אנחנו נלקחים תחת חסותו של שורד ותיק בשם Dutch, שמאמן אותנו ומלמד אותנו על הדרכים הברורות להתקדם במשחק: להציל אזרחים, להשמיד את נכסיהם של חברי הכת, להשלים משימות ולשחרר בסיסים כבושים.

במהלך ההדגמה, למדנו על אחד הגנרלים בכת של ג'וזף סיד שנקרא The Cook. את הפרטים תגלו כבר בעצמכם, אך נוכל לספר לכם שלמדנו אותם מ-Jess Black. מדובר בציידת מנוסה ואחת מתוך קבוצת שכירי החרב שתוכלו לצרף אליכם למשימות במשחק. חלק מהמשימות נפתחות דרך אותם שכירי חרב, אך חלקן מפוזרות דרך הודעות ופתקים שפוזרים ברחבי המפה. מידע הוא המפתח לכל מה ש-Far Cry 5 מחביא בתוכו. את המידע הזה תוכלו למצוא דרך שיחות עם תושבי Hope County.

בעוד שרוב האקשן ייראה מוכר לוותיקי הסדרה, אפשר להרגיש בשיפור בתפעול הנשקים ובשליטה הכללית. הנקודה שבה מרגישים את השיפור הזה בצורה הטובה ביותר הוא כמובן בקרבות. הכניסה בין כוונות מרגישה חדה יותר והנשקים נותנים תחושה מציאותית. המשחק כולל גם הרבה שטחים גבוהים שיאפשרו לכם ליהנות מיתרון טקטי או סתם להתרשם מהנוף. למעשה, זירות הקרב מעוצבות היטב במובן שהמשחק מאלץ אתכם לחשוב ולתכנן את ההתקפה שלכם יותר מאשר להסתער בכל הכוח.

במצב ה-co-op, שבו שיחקנו כשעה, המשחקיות הופכת למצחיקה ובעלת תוצאות הזויות. "אני מטפל בזה" צעק השותף שלי בזמן קרב אינטנסיבי מול מסוק. הוא כיוון את ה-RPG שלו, ירה טיל שפספס את המטרה, שבתגובה פוצצה אותנו עם טיל משלה.

לפני שסיימנו את ההדגמה, ניסינו גם את מצב ה-Arcade בשתי מפות שיצרה Ubisoft. המפה הראשונה הייתה משימת התנקשות בהשראת Splinter Cell, השנייה הייתה בריחה מלאת אימה מאחוזה רדופה. בתור הדובדבן שעל הקצפת, סיפרו לנו נציגי Ubisoft שאלמנטים מתוך Assassin's Creed ו-Watch Dogs יהיו זמינים במצב ה-Arcade. רק אלוהים יודע מה מצפה לנו.

Far Cry 5 יושק ב-27 למרץ ואנחנו כמעט שם. בסיכומם של הדברים, יש לנו הרגשה שאנחנו הולכים לחקור את העולם של המשחק במשך הרבה מאוד זמן ואנחנו לא יכולים לחכות כדי להיכנס אליו. כמובן שאת הביקורת המלאה תוכלו למצוא אצלנו ב-Vgames.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י