הרשמה

מיקרוסופט מפסיקה את ייצור המתאמים למצלמת ה-Kinect

סך הכל נראה שמיקרוסופט עושה שינוי נדרש וחכם, במיוחד מחוץ לקהל האמריקאי

במהלך זה מיקרוסופט מחסלת את מותג הקינקט

הקינקט מבית מיקרוסופט, המצלמה שהיוותה מתחרה לפלייסטיישן EyeToy והפכה למושא גיימריותו של כל חובב DDR ובערך אך ורק להם - לא מיוצרת כבר מסוף אוקטובר. ויותר מכך, אף המתאמים לקונסולת ה-Xbox One X וה-One S, שהגיעו ללא החיבור המיוחד למצלמה, יורדים היום מפס הייצור.

"לאחר התייעצות זהירה, החלטנו להפסיק את ייצור המתאם ל-Xbox Kinect בכדי להתמקד בהשקה של תוסף חדש ומבוקש יותר שיעבוד גם עם ה-Xbox One ו-Windows 10" מיקרוסופט מסרה בהצהרה ל-Polygon.

המתאמים הוצעו בתחילה בחינם לרוכשי Xbox One S ולאחר מכן מחירם היה 40$. בשגרה היה מחסור של המתאמים בחנויות, גם החנויות של מיקרוסופט וגם בחנויות המתחמחות למספר חודשים.

המצלמה הייתה הצלחה ב-Xbox 360 ולפיכך הוצעה בתחילה כחלק מבאנדל ברירת המחדל של ה-Xbox One המקורי. מיקרוסופט הסירה את המצלמה בכדי להוריד את עלות הקונסולה ובהשקת ה-Xbox One S היא הסירה את החיבור המיוחד למצלמה.

כל זה הסתדר עם הפופולאריות היורדת של משחקי הקינקט, ביניהם נשארו רק משחקי ריקוד עם משוגעים לדבר. השימוש היחיד שנשאר לבעלי הקינקט הוא הפקודות הקוליות שניתן לשלוח לקונסולה שכן המיקרופון נמצא במצלמה.

סך הכל נראה שמיקרוסופט עושה שינוי נדרש וחכם, במיוחד מחוץ לקהל האמריקאי - כמה מאיתנו הצליחו להפעיל עם המבטא הישראלי את הפקודות הקוליות וכמה כבר משחקים ב-Dance Central?

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י