הרשמה

רשמים מההתנסות ב-Operation Grim Sky, העדכון הגדול של R6S

כתבנו באנגליה הוזמן לכנס סגור של Ubisoft כדי לקבל הצצה ל-Operation Grim Sky, העדכון הגדול הבא של Rainbow Six Siege. אז כמה הוא התרשם מהעדכון עצמו?

"אנחנו רוצים לוודא ששחקנים חדשים וותיקים יקבלו את הידע שהם צריכים כדי להרגיש שהם טובים במשחק"

בעיצומן של ההכנות של חברת Ubisoft לשחרור Operation Grim Sky, העדכון הגדול הבא של משחק היריות הטקטי Rainbow Six Siege, יצא לנו להשתתף בתצוגה של העדכון כדי לקבל הבנה למה כדאי לנו לצפות: אנחנו כבר יודעים שיש שתי דמויות (או Operators, כמו שהם נקראים במשחק) חדשות שיתווספו, ומפה קלאסית שמקבלת עיצוב מחדש בתגובה לפידבק מקהילת המשחק, אז בואו נראה איך 35 מיליון השחקנים שכבר משחקים במשחק יושפעו מהעדכון החדש לגמרי.

בעיקרון יש שלוש סיבות עיקריות להתרגש מהיציאה של Operation Grim Sky, כשהראשונה היא מפת בסיס Hereford המחודשת. Hereford הייתה אחת המפות הראשונות שצוות הפיתוח התנסה איתן, ואחת המפות הכי מוכרות לשחקני המשחק. המפה קיבלה טיפול הרמת פנים והיא נראית יותר כמו מפה ב"סגנון המתועש של מלחמת העולם השנייה", שזה עדיף על פני קירות ומבנים מודרנים ופשוטים. ובכל זאת, גם עם כל השיפורים לאיך שהמפה נראית, מתחת לפני השטח - שם השינויים המעניינים באמת התרחשו.

כידוע לכם, מצב המשחק התחרותי (Ranked Mode), עדיין בשלב הבטא שלו, ובמטרה להראות לעולם כמה המשחק התקדם מאז היציאה שלו לפני קצת פחות משלוש שנים, Ubisoft עבדה המון עם שחקנים מקצועיים של המשחק כדי לשפר את התחרותיות של המפות ולפי מה שהם אומרים, Hereford הרבה יותר מתאימה לסצנה התחרותית: מעבר בין קומות השתפר, כל קומה היא הרבה יותר גדולה עם מרחב גדול יותר לתמרון וסוג של טעם מיוחד משלה ועוד. ממה ששמענו בתצוגה, המפה הזו עכשיו מיועדת ל-Rainbow Six Pro League, ואנחנו נהנינו לצפות במשחקים במפה כמו שנהנינו לשחק בה.

לפני שהציגו לנו את המפעילים החדשים לעדכון החדש, מפתח הקהילה של Ubisoft Montreal, קרייג רובינסון, דיבר איתנו על הסיבות שלדעתו Rainbow Six Siege נהייה כ"כ פופולרי בזמן האחרון. הוא טוען שחלק מהעניין נובע מהעניין שהמשחק מקדש את העקרונות של 60 פריימים לשנייה וזמן תגובה נמוך, דבר שנובע מפילוסופיה של קלט המשתמש. בנוסף לביצועי המשחק, שרתים ייעודיים היו עדיפות של המפתחים מאז היום הראשון של היציאה שלו, והם ימשיכו ויציבו עוד ועוד שרתים בכל מיני מקומות בעולם ברגע שהמרכזים האזוריים שלהם יאפשרו זאת. והכי חשוב, בכל שלב של המשחק, תגובות ופידבקים משחקנים מקצועיים נלקחים בשיא הרצינות ע"י החברה ומיושמים על ידי המעצבים של המשחק.

כפי שציינו קודם, המשחק הוא כבר בן כמעט שלוש, והוא נמצא בשלב בו כל רענון או זעזוע של משחק המטא האגרסיבי של המשחק יכול לשנות אותו לגמרי וזה מה ש-Ubisoft מנסים לעשות עם שני המפעילים החדשים שלהם, ובפרט, Clash, המגינה הבריטית החדשה שמתוארת כנאמנה, חריפה, יהירה ותקיפה. במונחים של משחקיות, הקיום של המגן של Clash בתור הנשק העיקרי שלה צפוי לשנות את מאזן הכוחות במשחק בקטע ענק. עד עכשיו, רק למתקיפים היו מפעילים עם מגינים ובחברה מקווים ש-Clash תוכל להשפיע על השליטה בקצב של המשחק כשהקבוצות המגינות יוכלו להשתמש בה כדי להאט ולפתות מתקיפים או כדי לעשות סיור בטוח באזורים שונים במפה לפני שהם חוזרים למיקום הראשי שלהם.

 

בצד המתקיף יש לנו את Maverick. המפעיל הזה הוא רציני, מתבודד ואנליטי, כיאה ללוחם מהכוחות המיוחדים של ארה"ב. הגאג'דט הראשי שלו הוא להביור שיכול ליצור חורים קטנים דרכם מתקיפים שונים כמו Glaz ורובה הצלפים שלו יכולים לירות באנשים. מה שטוב בלהביור הזה הוא שהוא שקט לחלוטין, כך שאם פעם כדי לעקוף דלתות וקירות היה צורך ביריות ופיצוצים שיגרמו לכך שישימו לב אליכם, כאן כל הפעולה יכולה להיות שקטה ולנצח משחקים בלי שהקבוצה השנייה ידעה שאתם שם. הגאג'דט המשני של Maverick הוא רימוני עשן - כששוב, המפעיל הזה מוכיח את עצמו כאחד שיכול לעזור לחבריו (אלו עם עזרי ראיה כמובן) להיות אפקטיבים ולעזור להם לנקות אחרי כן עם ה-AR-15 rifle או M4 carbine שלו. Maverick הוא טוב לאנשים שמתחילים את המשחק, אבל כדי לנצל אותו עד תום, הוא חייב שחקנים מנוסים לידו. זו עובדה ש-Ubisoft מודעים אליה מאוד, כך גילינו בשיחה עם קרייג רובינסון בלונדון השבוע.

 

"נושא ההצטרפות של שחקנים חדשים זה משהו שאנחנו מודעים אליו", אומר רובינסון. "Siege הוא משחק כל-כך מסובך ואנחנו יודעים את זה. כששחקנים חדשים רואים משחק שכבר קיים בשוק שלוש שנים, עם יותר מ-40 מפעילים שונים והמון מפות, זה יכול להראות ממש מפחיד". לשאלתו לגבי איך החברה מתמודדת עם הבעיה הזו, רובינסון הצביע על "צוותי הפקה, ביזנס וקהילה שעובדים יחד כדי לוודא שגם לשחקנים חדשים וגם לוותיקים יהיה הידע שהם צריכים כדי להרגיש שהם מוצלחים במשחק הזה." אתר אינטרנט חדש בשם R6 Academy "הושק ברכות" (זו עדיין עבודה בהתהוות, כך שהיא לאט לאט יוצאת) ויספק סרטוני הדרכה לגבי מפעילים שונים, מצבי משחק והמטא המשתנה. 

מתמיכה מאוד פעילה של sub-Reddit, למספרים הגדלים של הצופים בתחרויות ה-Rainbow Six Pro League, זה ברור ש-Siege כבר מבוסס לגמרי בסצנה התחרותית. המשחק שומר על הקהילה שלו שמחה והמפתחים עובדים עם השחקנים הפעילים ביותר והמשפיעים ביותר כדי להפוך את המשחק לטוב יותר. ומכל מה שראינו בשבוע הזה מהעדכון הקרוב של המשחק, זה נראה ש-Rainbow Six Siege לא הולך ליפול בחודשים הקרובים.

גם אתם מצפים בכיליון עיניים לעדכון? שתפו אותנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:49 31.08.2018 | WarFox89 WarFox89

    כתבה מצוינת מאוד נהנתי לקרוא, תודה!
    כמה דברים שחשוב להוסיף\לתקן בנוסף לנאמר בכתבה:

    *לפי הפידבקים מהטסט סרבר הוחלט שלמאווריק אין יותר רימוני עשן. יש לו רימוני הלם במקום. בנוסף הם החליטו לעלות קצת את הסאונד של הגאדג'ט שלו ולכן או לא שקט לגמרי עכשיו.

    *AR15 של מאווריק זאת גירסת רובה צלפים ל-M16 קצר.

    * סוף סוף יש לנו גם קרבין M4 עכשיו.

    *מפת FAVELA חוזרת למולטיפלייר (HYPE)R6S הוא משחק גאוני והוא כאן כדי להישאר להרבה מאוד זמן.

  2. 2

    18:18 05.09.2018 | בר הוכמן - כתב תוכן בר הוכמן - כתב תוכן

    AR15 זה M16 אזרחי, אבל סבבה :P

  3. 3

       | פורסם ע"י