הרשמה

המון מידע חדש נחשף על Red Dead Redemption 2

גוף ראשון, עיצוב דמויות ועוד!

אפשר שיגיע כבר אוקטובר?

Red Dead Redemption 2 נמצא במרחק של קצת יותר מחודש, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לחווית המערב הפרוע הבאה שלנו מ-Rockstar Games. כחלק משיווק המשחק, הסטודיו נתן לעיתונאים להתנסות בחלקים מסוימים מהמשחק, ואספנו לכם את הרשמים עם המידע העסיסי ביותר שלדעתנו, יעניין אתכם מאוד. אז תתרחבו בכיסא, פתחו בקבוק קולה קרה(או בירה, אם מותר לכם) ובואו נתחיל. 

מערכת הקרב קיבלה שידרוג

זוכרים שב-Red Dead Redemption המקורי, ג'ון מארסטון(John Marston) יכל לסחוב עליו כמויות מוגזמות של נשקים ותחמושת? פה המצב שואף להרבה יותר ריאליסטיות. ב-RDR2, ארתור מורגגן(Arthur Morgan) יוכל לקחת 2 אקדחים, ו-2 רובים, לצד ציוד נוסף כמו סכינים לזריקה, דינמיטים וחבל לאסו. 

אם זאת, אתם יכולים להשתמש בסוס שלכם בתור מקום אחסון נוסף. תוכלו לשים נשקים נוספים בתיקים שנמצאים על הסוס שלכם, אותם תוכלו לשלוף כאשר תעמדו לידו או תוך כדי רכיבה.

מערכת ה-Dead Eye מהמשחק הקודם חוזרת, וכעת במקום שלושה שלבי התפתחות היא תציג חמישה שלבים. ככל שתעלו ברמות של המערכת, כך היא תהיה קטלנית יותר עבור מי שבצד השני, בין אם זה לתת לכם כיוון אוטומטי, סימון מטרות ואפילו לאפשר לכם לסמן איברים מסוימים אצל אויבים. כאשר תכוונו על אויב מסוים תוכלו לראות איברים מסוימים שמסומנים בגופו, מה שיאפשר לכם להשתמש בכמה שפחות כדורים ועדיין לגרום לכמה שיותר נזק. 

הנשקים במשחק יתחילו להחליד ככל שתשתמשו בהם. שכחתם לנקות את האקדח שלכם אחרי שימוש ממושך? זה יכול להשפיע על קצב הירי, זמן הטעינה וההדף. אם תטיילו באזור בוצי או שתיכנסו למים, הנשק יחליד מהר יותר. כדי להימנע ממצב כזה, תצטרכו לנקות את הנשק שלכם על בסיס קבוע. תוכלו להסתכל על המצב של הנשק שלכם בכל רגע נתון במשחק מבלי שתצטרכו לעבור לתפריט כלשהו שיוציא אתכם מהחוויה. 

עיצוב המחנה והדמות שלכם חשוב לא פחות מהאקדח שלכם

מדובר במשהו שהוא רשות לגמרי, אבל אם תשקיעו קצת זמן, יכול לשפר את חווית המשחק שלכם לרמות אחרות. כנופיית הוואן דר לינדֹׁ(Van Der Linde), הכנופייה שארתור חבר בה, בורחת מהרשויות שרודפות אחריה. המחנה של הכנופייה יהיה דינמי ויעבור ממקום למקום במפה. תוכלו ללכת למחנה שלכם ולעזור לחברי הכנופייה במשימות אישיות או סתם להירגע ליד המדורה, לשמוע סיפורים ולאכול את הצבי שצדתם לפני חמש דקות. ככל שתעזרו יותר לכנופייה, כמו לאסוף משאבים כגון אוכל ותחמושת יוביל ליחס טוב יותר מצדם מה שיעלה את המורל ויפתח פעילויות חדשות. 

תוכלו לשדרג את המחנה עם משאבים שתשיגו, מה שיאפשר לכם להוסיף עמדות סוסים, פינות אוכל, תרופות, תחמושת ונקודות Fast Travel חדשות. האוהל הפרטי של ארתור יוכל להיות מעוצב עם שטיחים, פוחלצים של חיות שהרגתם ועוד. 

כשזה מגיע לארתור עצמו, אתם יכולים לעצב את המראה שלו איך שתרצו. ולא, אנחנו לא מתכוונים לחליפות שלמות כמו במשחק הקודם, אנחנו מתכוונים לעיצוב עמוק ונפרד לכל פריט לבוש, בדיוק כמו שתצפו מכל משחק GTA. זה כולל חולצות, מכנסיים, מגפיים, כובעים, ג'קטים. אתם אפילו יכולים לקחת צעד נוסף ולבחור אם המכנסיים שלכם יכנסו לתוך המגפיים, אם אתם רוצים את החולצה שלכם עם שרוולים מקופלים או לא, ואתם אפילו יכולים להוסיף למגפיים שלכם דורבנות.

השיער והזקן של ארתור גודלים בזמן אמת, כך שמתי שאתם חוזרים מציד הראשים המוצלח שלכם ואתם שמים לב שארתור נראה כמו הומלס, עצרו אצל הספר ותוודאו שאתם נותנים לו תספורת הולמת כדי שיראה כמה שיותר חד. 

חקרו את המערב הפרוע...בגוף ראשון!

המון מעריצים תהו האם נראה את חזרתו של מצב הגוף-ראשון מגרסאות קונסולות הדור הבא והמחשב האישי של GTA 5.כעת, אנחנו שמחים להגיד שהמצב אכן חוזר, ואתם תוכלו לשחק בכל המשחק היישר דרך עיניו של ארתור, מה שבטוח יעזור לנו להעריך את כל הפרטים הקטנים שבמשחק בצורה הרבה יותר מהנה. כשאתם מטיילים על גב סוס, תוכלו להפעיל מעין מצב "נסיעה-אוטומטית" שיקח אתכם לאן שתרצו בעוד שאתם מתפעלים מהנוף שמסביב. 

וזה הכל! המידע החדש הזה בהחלט גרם לנו לרצות שיגיע כבר אוקטובר. Red Dead Redemption 2 צפוי לצאת ב-26 באוקטובר לקונסולות ה-Playstation 4 ול-Xbox One.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י