הרשמה

הצצה ראשונה אל Far Cry New Dawn

כתבנו באנגליה קיבל את הזכות לראות את Far Cry New Dawn לפני ההכרזה, והוא חזר לספר לנו מה השתנה מאז מרץ שעבר!

עם ניבים חדשים שתוכלו לשכור, מצבי משחקי חדשים ושינוי משמעותי במנגנון הבינה המלאכותית שלו, משחק ההמשך ל-Far Cry 5 הוא יותר ממה שהייתם מצפים ממנו

17 שנים חלפו מאז סצנות הסיום של Far Cry 5, שלא היו טובות לאף אחד ב-Hope County. אפילו לא בשביל ג'וסף סיד, מנהיג הכת שבמשחק שמסתבר שהתחזיות שלו על אפוקליפסה התבררו כאמתיות לגמרי – כל אמריקה נהרסה ע"י אש, כשענני אפר נמצאים מעליה כבר 6 שנים, כשבעשור הבא לשש הללו, אמא אדמה עשתה את העבודה של שינוי המדינה הענקית.

השורדים של Hope County הצליחו להקים בסיס בית וקראו לאדמה החדשה שלהם Prosperity, או שגשוג – נווה מדבר באזור בלי חוק. אבל עם כל הצרות של הקמת עתיד טוב יותר לילדיהם בעזרת כל הכלים והמכונות שהם יכולים להכין, עליהם להגן על עצמם מפני איום חדש בשם ה-Highwaymen – שודדים אכזריים שהגיעו מהמזרח. כשהבעיות מתחילות להיערם ואהוביהם נמצאים בסכנה, מנהיגת הבסיס, קים ריי (Kim Rye) מחליטה לשלוח הודעת SOS לקבוצה של מומחים מהחוף המערבי, יחד עם הדמות הראשית שלנו. לצערם הרב, הרכבת של השחקן מותקפת ע"י קבוצה של Highwaymen ובעצם כאן מתחיל משחק ההישרדות הפוסט-אפוקליפטי שלנו.

במהותו, Far Cry New Dawn הוא משחק בו צריך לעבוד כדי להשיג כל דבר בערך. אין כמעט שום נשקים שאפשר להשיג ישירות מהמדף. אפילו דברים כמו דלק תצטרכו ליצור בעצמכם ולהגן עליו בבסיס הבית. זה אולי יראה לא הוגן להתחיל מנקודה כזו נמוכה, במיוחד בהתחשב בעובדה של-Highwaymen יש המון כוח עם הרובים שלהם, המגנים הטובים שלהם והמכוניות שיש ברשותם. אבל עם הזמן זה נראה שהשורדים יוכלו להשיג יתרון בעזרת בנייה של נשקים כמו ה-Saw Launcher. בעזרת איסוף של משאבים והבנה של איך ניתן להשתמש בהם, כמעט כל דבר במשחק ניתן לשדרוג, כולל עוד מבנים שיכולים לעזור לכם בבסיס הבית שלכם כמו מוסך, גן שיכול לגדל צמחי מרפא ועוד.

במרכז כל זה אפשר למצוא את מנוע הבינה המלאכותית המחודש שמאפשר ליצור אויבים יותר חכמים וקשים להבסה, שידרשו מכם כשחקנים חוכמה ושכירי חרב טובים כדי לנצח אותם טקטית. בחלק משכירי החרב הללו תוכלו למצוא את הבת של קים וניק מהמשחק הקודם, קרמינה, שלא מסכימה עם השקפות העולם הישן של הוריה. יש גם את נאנה, אישה זקנה שבמקרה יצא והיא גם צלפת מצוינת. הם יצטרפו אליכם למשימות שיכללו משלחות שונות ומשהו שנקרא Escalation, שהוא סוג של ריבוט לכל הרעיון של המוצבים מהמשחקים הקודמים, בהם אתם יכולים לפשוט על מבצרים של אויבים שלכם שוב ושוב בשביל נשקים טובים יותר. כל מוצב שתעזבו יאוכלס מחדש ע"י Highwaymen שיחזקו את ההגנות שלהם לפעם הבאה שתגיעו. משלחות הם בתכל'ס ריידים שבהם שחקנים מתכוננים לנסיעה לשטחים אקזוטים ומרוחים כמו הגראנד קניון והחוף המערבי. באותם המקומות יהיה ניתן למצוא משאבים יקרים, והקושי של המפגשים הללו מול ה-Highwaymen במקומות הללו מתאזן עם הערך של הפרסים שתקבלו. זה מרגיש כאילו זה יהיה נהדר במצב co-op אבל גילינו שזה לא פחות כיף ומאתגר כמצב שחקן יחיד.

Ubisoft עשתה הרבה מחקר כדי לרנדר את Hope County הפוסט-אפוקליפטית בצורה האמינה ביותר. זה לא Far Cry פוגש את Last of Us פוגש את Fallout. Ubisoft יצרה כאן משחק שהוא בעצם קרב מוחות בין השורדים ל-Highwaymen, שמובלים ע"י שתי האנטגוניסטיות של המשחק, מיקי ולו – שתי תאומות שככל הנראה רצחו את אביהן כדי להגיע לראש שרשרת המזון של ה-Highwaymen. בלאן שהגענו בהסברים על הסיפור, זה נראה ששתי האחיות שונות מבחינת האישיות שלהן, מה שגורם לחיילים שלהם לא לדעת מה הן ירצו שהם יעשו הפעם. ה-Highwaymen הם גם חובבי מוטוריקה וכלי רכב באופן כללי, כך שאולי נוכל לראות גם משימות מירוצים? מי יודע. אבל יחד עם כל הטון הרציני יותר של המשחק, זה נראה שבחברה לא שכחו את חוש ההומור שלהם. ה"ניבים להשכרה" החדשים (נוח על משכבך בשלום Boomer) כוללים חזיר בר בשם הורשיו, שניתן להשתמש בו כדי להפוך Highwaymen כמו לביבות וכלב יפה בשם טימבר שיכול להצטרף אליכם לנסיעות ולהחזיק את הראש שלו מחוץ לנסיעה עם הלשון בחוץ.

זה בעצם כל מה שיכלו לספר לנו, כש-Ubisoft סגרה את האופציות לשאלות נוספות. Far Cry New Dawn יצא על ה-Xbox One, PS4 והמחשב האישי ב-15 בפברואר, 2019, ולפי החברה יעלה 45 יורו. ממה שיצא לנו לראות כאן באירוע זה נראה כמו משחק שיהיה שווה לכם לחכות לו והוא מגיע יחסית מוקדם השנה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:23 07.12.2018 | RickGrimes RickGrimes

    מאוד אוהב far cry והמשחק נראה ממש טוב לפי הטריילר אבל מאוד התאכזבתי מהגיימפלי של theradbrad למשחק הai של האויבים נראה עוד יותר גרוע מהמשחקים הקודמים

  2. 2

    20:08 07.12.2018 | Efig Efig

    עוד יצירה מבית הפימינזם

  3. 3

    04:11 08.12.2018 | WarFox89 WarFox89

    זאת בעצם חבילת הרחבה ל-FC5 מאשר משחק מרכזי חדש. אני אוותר...

  4. 4

    23:05 08.12.2018 | nakiii nakiii

    יוביסופט מוכרים לך 3 תכני dlc למשחק שכל אחד מהם שעתיים/שלוש שעות בלחץ...
    ואז מגיע כותר ספין אוף כזה ואתה אומר לעצמך... וואלה! קניתי גרסת gold של farcry 5, למה זה לא מגיע לי חינם או בהנחה משמעותית? זה הdlc ששילמתי עליו

  5. 5

       | פורסם ע"י