הרשמה

"ברור שזה מרץ" - מבט אל המשחקים החמים של חודש מרץ

האביב עוד שנייה פה, בואו נחגוג אותו עם גיימינג!

שמואל מוריד את האכזבה מפברואר עם מבט על המשחקים של החודש האחרון של החורף!

אוקיי, אז למעט משחק או שניים בפברואר, היה מדובר בחודש שבניגוד מוחלט לכל הציפיות דווקא דיי איכזב: רוב המשחקים הגדולים שיצאו היו או בינוניים להחריד או מלאים באמביציה אבל גם מלאים בבאגים (אני מניח שתוכלו לקרוא על זה בקרוב בביקורת שלי על Anthem...). נכון, היו לנו פה ושם את Wargroove וכמובן את Metro Exodus המרשים, אבל רוב המשחקים הגדולים פשוט איכזבו.

אבל כמו בסלוגן הבחירות של מפלגת השמאל הותיקה: אז הגיעה (או הגיע במקרה שלנו) מרץ, ויחד איתו תקוות חדשות למשחקים טובים וגדולים שאולי לשם שינוי לא יאכזבו אותנו ויספקו לנו חווית גיימינג מצוינת. אז שוב, כמו בכל חודש, יצאתי לסכם לכם את המשחקים הגדולים של החודש. מה בתפריט, אתם שואלים? בואו נגיד שאנחנו נעים בין האקשן הברוטאלי והמציאותי לבין משחק הפלטפורמה הנחמדה... והמציאותית להפליא. בואו נצא לדרך!

Dead or Alive 6 - PS4, Xbox One, PC

בעולם של משחקי הלחימה, Dead of Alive נחשב דווקא לאחד המשחקים היותר נישתיים. כמתחרה ישיר (ויש שיגידו העתקה) של משחקי טקן, המשחק השישי בסדרת משחקי Dead or Alive ממשיך את המשחקיות המוכרת של הלחימה בזירה תלת-ממדית עם תזוזה לכל הכיוונים וקומבואים מטורפים, ובין היתר גם מציג לנו דמויות חדשות, זירות חדשות ופיצ'רים חדשים כמו מכות שיגרמו לאפקט סלואו-מושן, והאפשרות לבצע קומבואים פשוטים - משהו שכנראה מתחילים בז'אנר של משחקי הלחימה או סדרת המשחקים ישמחו לקבל.
המשחק יצא ב-1 במרץ.

Devil May Cry 5 - PS4, Xbox One, PC

מוכנים לקצת SSStyle?
סדרת משחקי האקשן הנהדרים של חברת Capcom חוזרת עם המשחק החמישי (האמיתי) בסדרת משחקי Devil May Cry, ואם במקרה של המשחק הקודם המעריצים היו חצויים בדעתם לגבי המשחק והמראה החדש של הגיבור שלנו דנטה, כאן כבר יש תמימות דעים: זה המשחק שכולם רצו שיגיע אלינו. המשחק ישים אותנו בנעליים של כמה דמויות שונות, ביניהן דנטה, נירו (הגיבור של המשחק הרביעי) ודמות חדשה בדמות V. המשחקיות המטורפת של Devil May Cry חוזרת בענק עם נשקים חדשים ומהלכים חדשים ואני כבר לא יכול לחכות לנסות את המשחק בעצמי.
המשחק יצא ב-8 במרץ.

Tom Clancy's The Division 2 - PS4, Xbox One, PC

אז אחרי בטא דיי מוצלחת (כפי שאפשר לקרוא ברשמים המלאים שלי מהבטא), המשחק השלם מגיע אלינו החודש יחד עם כל המשימות השונות והתוספות לפורמט. הבמה שלנו הפעם היא עיר הבירה של ארצות הברית, וושינגטון. אנחנו נשמור על חיי האזרחים מפושעים ושודדים שמנסים להשתלט על העיר תחת מעטה הכאוס שהשתלט עליה ונוכל לצאת למשימות מיוחדות נגד אויבים חדשים ומסוכנים במיוחד במשימות ה-End Game.
המשחק יוצא ב-15 במרץ.

One Piece: World Seeker - PS4, Xbox One, PC

אולי החודש נקבל משחק אנימה טוב לשם שינוי? זה מה שנשאר לנו לבדוק כשהמשחק One Piece: World Seeker יגיע אלינו וישים אותנו בנעליים של לופי כשהוא מסתובב באי הכלא (Jail Island). המשחק הוא משחק עולם פתוח ויאפשר לכם להילחם בדמויות שונות על האי כפיראט בעל כובע הקש. המשפט הראשון בפסקה אולי היה בדיחה, אבל אחרי Jump Force אנחנו באמת חייבים משחק אנימה טוב לשם שינוי.
המשחק יוצא ב-15 במרץ.

Sekiro: Shadows Die Twice - PS4, Xbox One, PC

טוב, אז זה לא Bloodborne 2 כמו שחשבנו, אבל לומר ש-Sekiro: Shadows Die Twice לא נראה ברוטלי, יפהפה וכמובן - קשה מאוד יהיה ממש לא נכון. Sekiro הוא הפרויקט החדש ביותר של יוצרי משחקי Dark Souls ובניגוד למשחקים האלה הוא דווקא זונח את גישת ה-RPG בשביל דמות מסוימת עם סיפור שלם מסביבה. בנוסף, המשחק יכיל אלמנטים של התגנבות ותזוזה שהמשחקים הקודמים של From Software לא ראו. דיי מגניב, לא?
המשחק יוצא ב-22 במרץ.

Unravel Two - Nintendo Switch

עוד משחק שזוכה לחיים חדשים אצל ה-Nintendo Switch (למרות שלא היה לנו ברור איך משחק עם שליטה פשוטה מאוד וגיבורים בצבעים אדום וכחול לא אוטומטית יצא ל-Switch...). המשחק Unravel Two הוא, כשמו כן הוא, משחק ההמשך למשחק החידות/פלטפורמה מ-2016 ויאפשר לכם לשחק יחד עם חבר/ה על אותו המשחק בשביל לפתור חידות שונות ולהתקדם במשחק. הגרסה ל-Switch מגיעה קצת יותר מחצי שנה אחרי הגרסאות הקודמות, אבל היי, לפחות EA תומכת ב-Switch כמו שהם הבטיחו, נכון? נכון???
המשחק יוצא ב-22 במרץ.

Yoshi's Crafted World - Nintendo Switch

המשחק לא מקבל את תשומת הלב הראויה לו מנינטנדו שזה טיפה חבל כי הוא בהחלט נראה כמו עוד משחק סולידי של חברת הגיימינג היפנית. כיאה לאהדה של נינטנדו לקונספט של שילוב בין גיבורי משחקי הפלטפורמה ל...סוג של חומר כלשהו, הפעם אנחנו משלבים את יושי, הדינוזאור הירוק ממשחקי מריו עם עולם שכולו עשוי מקרטון. דמו של המשחק כבר זמין להורדה ובעוד שהוא קצר מאוד, אפשר לראות שהעולם נראה מאוד יפה ומציאותי להפליא. בנוסף המשחקיות טובה ונשאר לראות האם המשחק יהיה קשוח ומעוצב טוב כמו משחקים קודמים בסדרה, או שהקסם יפוג מהר מאוד.
משחק צפוי לצאת ב-29 במרץ.

כמובן שכמו תמיד לא מדובר בכל המשחקים כש-Assassin's Creed III Remastered יוצא לקונסולות ה-PS4, ה-Xbox One והמחשב האישי, הצמד ToeJam ו-Earl עושים קאמבק משוגע עם Back in the Groove שהגיע משום מקום, Left Alive המסקרן נחת בשבוע שעבר, העונה האחרונה של The Walking Dead מגיעה לפרק הלפני אחרון שלה ואפילו ה-3DS מקבל משחק חדש (יותר כמו חדש/ישן) בדמות Kirby's Extra Epic Yarn.

לסיכום, אני מקווה שלחלקכם פברואר היה חודש גיימינג מצוין, אבל לאלו שחולקים את אותה התחושה כמוני, בואו נקווה שמרץ - שנראה מהמם - לא יאכזב.

חודש גיימינג שמח לכולנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:54 10.03.2019 | WarFox89 WarFox89

    AC3 המחודש יוצא גם ל-PC.
    תאמת המשחק היחיד שמרגש בכל מרץ זה Sekiro: Shadows Die Twice

  2. 2

    14:18 10.03.2019 | RickGrimes RickGrimes

    Sekiro נראה נהדר בייחוד שלא יוצאים הרבה משחקי נינגות כיום, מחכה לנסות אותו

  3. 3

    23:07 10.03.2019 | elad9219 elad9219

    Sekiro אכן נראה משחק מאוד מעניין, מסוג המשחקים שיוצאים בד''כ רק לקונסולות משום מה, טוב שיוצא גם ל-PC.

    ורק אני מחכה כבר שיוביסופט יכריזו כבר מתישהו על משחק חדש של Tom Clancy's Splinter Cell? לדעתי אחד המשחקים הכי טובים שיש, והאחרון יצא בשנת 2013. הגיע הזמן לחדש.

  4. 4

       | פורסם ע"י