הרשמה

הדלפה חדשה על גרסאת המחשב של Red Dead Redemption 2 נחשפה

ahh shit, here we go again

Rockstar, הכדור במגרש שלכם

חודש חדש, הדלפה חדשה לגרסאת המחשב של Red Dead Redemption 2. 

נראה כי גרסאת מחשב לכותר האחרון מבית Rockstar היא משהו שאתר ה-Social Club של הסטודיו יודע לזהות, כך נחשף לפי הדלפה של שורות קוד מהאתר. בציוץ בטוויטר, המשתמש JakoMako51 העלה תמונה שמציגה את שורות הקוד של האתר ביחד עם השורה RDR2_PC_ACCOMPLISHMENTS.
המילה Accomplishments כנראה מתייחסת ל-Achievments עבור גרסאת המחשב, בדומה לגרסאת ה-Xbox One וה-Trophies עבור גרסאת ה-Playstation 4. כפי שניתן לראות בתמונה, גם אלו מוזכרים בשורות הקוד.

זה לא בהכרח אומר שגרסאת מחשב קיימת למשחק, ויכול מאוד להיות ש-Rockstar בסך הכל עשו את הצעד לכך שגרסאת המחשב תתמוך באתר שלהם. עם זאת, שמועות על פורט למחשב האישי היו קיימות עוד מהשקת המשחק על הקונסולות, כך שהגיוני מאוד שאכן מדובר במשהו אמיתי. אבל רק הזמן יגיד, וכרגע גרסת PC סבירה כמו גרסת Switch למשחק. אנחנו פשוט יכולים רק לקוות שהכרזה מהסוג הזה תגיע בזמן הקרוב.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:45 04.07.2019 | elad9219 elad9219

    הלוואי, שיכריזו על זה כבר! רוקסטאר כאלה מעצבנים, אין כמעט אף מפתחת היום שמוציאה משחק רק לקונסולות ולא למחשב. בד''כ זה או אקסלוסיבי ל-PS4 או קיים לכל הפלטפורמות. אפילו אקסלוסיביים רק ל-XBOX כבר אין או כמעט שאין היום, מה שיוצא ל-XBOX יוצא בד''כ גם ל-PC.

  2. 2

    12:53 07.07.2019 | nakiii nakiii

    למה להם למהר? הפורט לpc של gta v יצא רק כשיצא עדכון של המשחק לקונסולות החדשות שיצאו (ps4 xbox one) אם נראה פורט pc זה כנראה יצא יחד עם הדור החדש ב2021

  3. 3

       | פורסם ע"י