הרשמה

"אוקטוברפסט" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש אוקטובר

עוד חודש, עוד משחקים - שמואל מסכם לנו את כל המשחקים השווים של אוקטובר 2019!

חשבתם שספטמבר היה עמוס? הנה מגיע חודש אוקטובר עם המון משחקים מצוינים שתוכלו לשחק בהם!

חודש שעבר היה כל-כך עמוס בביקורות, משחקים נהדרים, חדשות גדולות ואירועי גיימינג משלל צבעים וצורות שכמעט ולא היה לנו זמן לנשום פה בצוות.
איזה כיף שגם החודש הזה הולך להיות עמוס בכל טוב, כשגם הפעם הרשימה כוללת מספר דו-ספרתי של משחקים ששווים ציון כאן אצלי ברשימה. שתי הנחמות היחידות שלי בכל העומס הזה הן שדבר ראשון, אנחנו נכנסים לתקופת חגים אינטנסיבית וארוכה כך שעל הנייר יהיה זמן לשחק בכל המשחקים הנהדרים הללו. הדבר השני הוא שחלק לא מבוטל מהמשחקים האלו יוצאים על קונסולת ה-Nintendo Switch, כך שאני אוכל להגניב כמה שעות משחק בדרכים, או לפצל את הזמן שלי בין ה-PS4 ל-Switch. חוץ מזה - חודש קשה ביותר לארנק שלי. בואו נראה מה מחכה לנו!

Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint - PS4, Xbox One, PC

אחרי תקופת בטא מוצלחת, שהשאירה הרבה ממעריצי הסדרה והז'אנר עם תקווה שהמשחק יהיה מוצלח, אנחנו פותחים את חודש אוקטובר עם Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint, משחק היריות הטקטי החדש של חברת Ubisoft. המשחק זורק אותנו לנעליים של אנתוני פרימן הידוע בכינויו "Nomad", כשהוא והצוות שלו נוחתים על אי בשם אורואה. מרגע הנחיתה צוות רוחות הרפאים יצטרך להגן על עצמו בעור שיניו מהזאבים: יחידת עילית של הצבא האמריקאי בהנהגת קול ד. ווקר הידוע בכינויו "ההוא מהמתים המהלכים". המשחק שם דגש חזק על העובדה שאתם נמצאים בחסרון מספרי וטקטי, כשהוא מאפשר לכם להשתמש בסביבה שלכם כדי לשרוד את המתקפות של היריבים שלכם.
המשחק צפוי לצאת ב-4 באוקטובר.

Grid - PS4, Xbox One, PC

מירוצים! זוכרים את Grid Autosport שיצא לפני כמה שנים לקונסולות הדור הקודם? אז Grid אמור להיות ריבוט מוחלט של אותה סדרת מירוצים, עם גרפיקה משופרת ומכניקות חדשות כמו מערכת היריבים המושבעים (או ה-Nemesis System), שבה אם תפגעו באותה המכונית יותר מידי פעמים, הבינה המלאכותית של אותו הנהג תהייה הרבה יותר אגרסיבית כלפיכם. המשחק היה אמור לצאת בחודש שעבר, אבל הוא נדחה לחודש הזה כדי לתת למשחק יותר זמן חשיפה. ובהתחשב באיך שהחודש הקודם היה נראה, אתם יכולים להאשים אותם?
המשחק צפוי לצאת ב-11 באוקטובר.

Overwatch - Nintendo Switch

התלבטתי אם בכלל לדבר על המשחק הזה בפורמט של רשימת משחקי החודש. עם כמה שאהבתי את Overwatch (נתתי לו את תואר משחק השנה לשנת 2016 כאן באתר), זהו משחק בן 3 שנים, כשבעיניי רבים - כולל אני - המשחק כבר נהייה לא רלוונטי. הסיבה שהמשחק כן נמצא כאן ברשימה היא העובדה שמדובר במשחק יריות תחרותי אמיתי שמגיע לקונסולה של נינטנדו, ויותר מאשר אם הוא יצליח, יש המון שאלות שמעניינות אותי לגביו: איך משחק יריות תחרותי יעבוד ב-30 פריימים לשנייה? איך המשחק יראה וירגיש לעומת הקונסולות האחרות? האם שחקנים על ה-Switch יקבלו סקינים ייחודיים? האם נוכל לשחק במצב Local Online עם עוד חברים? המון שאלות, תאריך אחד עם כל התשובות.
המשחק צפוי לצאת ב-15 באוקטובר.

The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition - Nintendo Switch

כשקונסולת ה-Nintendo Switch התחילה לצבור תאוצה אי שם בסוף 2017/תחילת 2018, אנשים שעוד לא קנו את הקונספט של קונסולה היברידית ציינו את העובדה שזה יפה שמשחקים כמו Doom, Wolfenstein 2 ו-The Legend of Zelda: Breath of the Wild נמצאים על המכשיר, אבל התותחים האמיתיים, המשחקים הכי כבדים שקיימים כיום, בחיים לא יוכלו לרוץ על הקונסולה של נינטנדו. ואז הגיע E3 2019 יחד עם מה שהוא בתכל'ס, הכרזת החלומות של המוני גיימרים: אחד ממשחקי העשור, ואולי ה-RPG הכי טוב שיצא ב-20 השנים האחרונות (Chrono Trigger יצא לפני 24 שנים, תירגעו), בכל מקום ובכל זמן. 

אז נכון - המשחק נראה משמעותית פחות טוב מאשר על הקונסולות האחרות ובטח על ה-PC: הרזולוציה נמוכה, יש פחות אפקטים והטקסטורות פחות טובות. אבל אני חושב שיהיה לי קשה לשמוע את התלונות האלה כשאני אשחק ב-The Witcher 3 במטוס בזמן הטיסה הבאה שלי לחו"ל.
המשחק צפוי לצאת ב-15 באוקטובר.

Little Town Hero - Nintendo Switch

לפעמים זה היה נראה ש-Game Freak בעצמם שכחו מהמשחק הזה. Little Town Hero הוא משחק תפקידים חדש של החברה האחראית על משחקי Pokemon, והוא ישים אותנו בעירייה שיום אחד מותקפת על ידי מפלצות. הגיבור של אותה העירייה צריך למצוא דרך לנצח את המפלצות ולעשות שימוש בתושבים השונים של העירייה כדי לנצח את המפלצת. המשחק עצמו היה נראה מעניין, פשוט חבל שלא קיבלנו עליו המון פרטים. אבל היי, מי שאחראי על המוזיקה הוא לא אחר מאשר Toby Fox, אז אני מצפה לראות שם עוד רמיקס ל-Megalovania.
המשחק צפוי לצאת ב-16 באוקטובר.

Ring Fit Adventure - Nintendo Switch

אוי נינטנדו - אתם אוהבים לעשות הכל קצת אחרת, נכון?
ברוכים הבאים למשחק הביזארי של השנה: חברת נינטנדו מציגה לנו שילוב בין משחק תפקידים/הרפתקאה ל...משחק כושר. Ring Fit Adventure הוא משחק בו תשתמשו בשני עזרים מיוחדים שמגיעים עם המשחק כדי לרוץ, לתקוף ולהגן על עצמכם אל מול הסכנות השונות בעולם שלו. המשחק, שנראה כמו אבולוציה של ה-Wii Fit האגדי, דווקא נראה לא רע, ואם הוא יעבוד כמו שצריך אולי נקבל משחק שיגרום לאנשים לזוז קצת מהספה. כלומר, יותר מאשר מהספה למיטה עם ה-Switch. אגב, אני היחיד שמתבאס שלא קראו לזה Wii Fit RPG?
המשחק צפוי לצאת ב-18 באוקטובר.

MediEvil - PS4

אם אתם קוראים לעצמכם מעריצי סוני ולא שיחקתם אף פעם ב-MediEvil, אז א. תחזירו את כרטיס המועדון שלכם, וב. יש לכם הזדמנות מצוינת לעשות זאת.

הרימייק למשחק האקשן/הרפתקאה של הקלאסיקה משנת 1998 מגיע אלינו החודש ומחזיר אותנו לנעליים (או המגפיים ליתר דיוק) של "הגיבור" הגדול, סר דניאל פורטסק, כשהוא מנסה למנוע את פלישת צבאו של זאבוק הרשע. הרימייק נראה נהדר, למרות שאני מפחד שבדומה לרימייק של Spyro, המשחק ירגיש לפעמים טיפה מיושן. בכל זאת, אני עדיין אופטימי, ואיך אפשר שלא להיות כשהשנה אנחנו משלימים רימייק ל-Crash, ל-Spyro ול-MediEvil. כל השמות הגדולים של תקופת ה-PS1, הגיעו לבקר אותנו כשאנחנו מבוגרים יותר.

The Outer Worlds - PS4, Xbox One, PC

זוכרים שכולנו התבאסנו מ-Fallout 76? אם כבר שכחתם מהמשחק הזה, אני לא יכול להאשים אתכם. יודעים מה, זה אפילו טוב ששכחתם, כי עכשיו אתם תוכלו לצאת למסע אפי אחר בדמות The Outer World, משחק התפקידים/הרפתקאה החדש של חברת Obsidian Entertainment (אותה החברה שפיתחה את Fallout: New Vegas). המשחק מתרחש ביקום מקביל לשלנו בו מגה-חברות פחות או יותר שולטות בגלקסיה והדמות שלכם היא טייס או טייסת שיוצאים למסע כדי להבין מהו טיבן האמיתי של אותן החברות והאם הן באמת תורמות לאנושות או לא. המשחק מבטיח דיאלוגים מצחיקים, משחקיות טובה וסיפור מסתעף לפי הבחירות של השחקן, כך שאני יותר מאופטימי לגבי המשחק הזה. אגב, המשחק יהיה זמין בחינם למנויי Xbox Game Pass ביום ההשקה (תודה לקורא גידי הרן על הטיפ הזה).
המשחק צפוי לצאת ב-25 באוקטובר.

Call of Duty: Modern Warfare - PS4, Xbox One, PC

לשלושת האנשים היחידים שלא שמעו על הריבוט הזה, אז הסבר קצר: Call of Duty: Modern Warfare הוא סוג של חזרה למקור עבור חברת Activision. אחרי כמה משחקים טובים בסדרה, שהבהירו שהכיוון שהחברה צריכה לקחת היא לא העתיד אלא דווקא העבר, Activision החליטה ללכת אקסטרה אחורה, למשחק שבעצם הפך את Call of Duty למפלצת שהיא. המשחק יחזיר אלינו את קפטן פרייס (שזה מספיק בשביל לשריין לעצמי עותק), יכיל סיפור חדש שלפי המפתחים ילך על אותו קו המחשבה שהוביל למשימות כמו "No Russian", ומולטיפלייר חדש ומשופר שלראשונה בתולדות הסדרה, יאפשר Cross-Platform של כל הקונסולות השונות. מי ששיחק בבטא יוכל כבר לומר את דעתו על האונליין, אבל ממה שאני ראיתי, המשחק הולך להיות...פיצוץ.
...אני כבר אצא לבד.
המשחק צפוי לצאת ב-25 באוקטובר.

Luigi's Mansion 3 - Nintendo Switch

מי שסוגר לנו את הרשימה, בדיוק בזמן לליל כל הקדושים, הוא לא אחר מאשר המשחק השלישי בסדרת משחקי Luigi's Mansion הנהדרים. Luigi's Mansion 3 קיבל אהדה והערכה כמעט בכל פסטיבל גיימינג שהוא הופיע בו, ובאמת שלא קשה להבין למה: המשחק חוזר לקונסולות הבכירות אחרי הופעה קצרה (ומצוינת) על ה-3DS, ויכיל גרפיקה מהממת, עיצוב שלבים נהדר, יכולות חדשות ל-Luigi ואפילו אופציה לשחק עם חברים במצב מולטיפלייר. הסיפור נראה משוגע (כמו שהייתי מצפה), ואני לא יכול לחכות לגרור את Luigi לעוד הרפתקאה שהוא בוודאי שלא רצה להיכנס אליה.
המשחק צפוי לצאת ב-31 באוקטובר.

רגע, לא הספיק לכם? טוב, אז הנה רשימה של עוד משחקים שיוצאים החודש:

  • ההרחבה הרביעית למשחק Destiny 2 מגיעה אלינו כבר היום (ה-1 באוקטובר). אתם תוכלו לקנות ולהוריד את Shadowkeep לכל הקונסולות.
  • Trine 4: The Nightmare Prince, המשחק הרביעי בסדרת משחקי הפלטפורמה/פאזלים מגיע לכל הקונסולות ב-8 באוקטובר.
  • שחקני ה-PS4 וה-PC מקבלים החודש את Travis Strikes Again: No More Heroes Complete Edition ובכך המשחק כבר לא אקסקלוסיבי ל-Nintendo Switch (17 באוקטובר).
  • ה-Nintendo Switch מקבל את משחק האימה/פעולה Resident Evil 5 ב-29 באוקטובר. גם Resident Evil 6 מגיע באותו היום אבל אתם יכולים לוותר עליו. תסמכו עליי.

זהו לגבי משחקי אוקטובר! אנחנו מתקרבים כבר לסוף שנת 2019, וזה נראה שכל חודש נהייה יותר חם מקודמו. לפחות לקראת סוף השנה חברות בדרך כלל נרגעות ואנחנו מקבלים פחות משחקים גדולים בחודשי נובמבר ודצמ-

... מה זאת אומרת "בחודש הבא יש גם Pokemon, גם משחק Doom חדש וגם Death Stranding יוצא"?!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:10 04.10.2019 | WarFox89 WarFox89

    הכל טוב ויפה אבל אני רק אזכיר כאן ש-RED DEAD REDEMPTION הוכרז רשמית ל-PC היום והוא מגיעה ב-5 לנובמבר 2019 או דצמבר בסטים - איפה כל ההיפ !?!?!?!?!?

  2. 2

    18:53 04.10.2019 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    מצד אחד ההייפ כבר התחיל בעמוד הפייסבוק שלנו ומצד שני: עד שחשבתי שהכתבה של נובמבר תהייה רגועה יותר...

  3. 3

    22:38 04.10.2019 | WarFox89 WarFox89

    כן, הולך להיות מאוד מעניין בנובמבר-דצמבר....
    וגם החדשה הזאת על RDR2 למחשב נפלה כאילו משום מקום ... זה אחד הדברים הכי טובים שיצא לי לראות השנה.

  4. 4

    14:45 07.10.2019 | elad9219 elad9219

    אין ספק שזה חודש מצוין כמו הקודם, אבל כמו שאמרו פה, ההכרזה על RDR2 ל-PC עוקפת את כולם ובגדול. ומה שמפתיע במיוחד הוא שעוד פחות מחודש זה כבר יוצא. ציפיתי לכתבה מפוצצת פה באתר על זה.

  5. 5

       | פורסם ע"י