הרשמה

"מטוב למצוין": שחקני הסמאש הטובים בארץ חולקים את הטיפים שלהם להצלחה!

קהילת Super Smash Bros הישראלית מכה שנית באתר!

רוצים לשחק במשחק באופן תחרותי? הנה כמה טיפים שישימו אתכם על הדרך הנכונה לקריעת אנשים בטורנירים!

אז הנה התחילה לה שנה חדשה. כמו בכל שנה, גם השנה אתם יושבים בבית וחושבים לעצמכם: "אילו מטרות אני אציב לעצמי השנה?". עכשיו, אם ראיתם את הכתבה הזו בפיד שלכם או באתר אז אתם כנראה גיימרים ואם נכנסתם לטור הדעה הזה, כנראה שאתם גיימרים חובבי משחק הלחימה Super Smash Bros. 

טור הדעה הזה לא נועד לאנשים שלא מכירים את המשחק בכלל: יש לכך המון מדריכים וטיפים שונים לגבי המכניקות הבסיסיות והמסובכות של המשחק, וכבודם במקומם מונח. טור הדעה הזה נועד לאותם האנשים שמרגישים שהם ברמה מספיק טובה כדי לשחק, אבל עדיין מפחדים להגיע לטורנירים שמתקיימים מידי חודש, או לחילופין אנשים שמגיעים לאותן התחרויות, אבל מתקשים ברמה המנטלית ולא מצליחים לשבור את תקרת הזכוכית הזו שמפריעה להם להיות טובים באמת.

כאן למטה תוכלו למצוא טיפים מעשרת שחקני ה-Smash הטובים ביותר בישראל כיום. המדינה הקטנה שלנו היא אולי שוק קטן בתחום (תוכלו לקרוא עוד עליה בכתבה הקודמת שעשיתי בנושא), אבל שלא תטעו - מדובר בשחקנים תחרותיים ברמה גבוהה, כשיש סיכוי לא רע שהטיפים שהם יתנו לכם כאן, לא יהיו שונים מטיפים שיתנו לכם השחקנים הטובים בעולם כמו MKLeo, ZeRo או Armada. תשבו, תקראו את מה שיש להם לומר לכם ואולי גם תיישמו חלק מהדברים במשחק שלכם. מי יודע - אולי באחד הימים נעשה עוד כתבה בנושא והשם שלכם יופיע ברשימה.

בין לבין תוכלו למצוא גם משחקים של השחקנים המופיעים בכתבה, כדי שתוכלו להתרשם מיכולות המשחק שלהם וללמוד כמה טיפים מהתבוננות בהם והקשבה לפרשנים (הסרטונים נלקחו מערוץ היוטיוב הרשמי של הקהילה, מוזמנים לחפש אותם ב-Smash Israel).

דניאל (DaBub)

צפו בשידורים חוזרים של משחקי טורניר שבהם משחקים שחקנים מקצועיים ברמה בינלאומית, בעיקר שחקנים שמשחקים את הדמות האהובה עליכם (אך לא רק). אתם לא חייבים לשחק אחד לאחד כמוהם: מספיק לסגל לעצמכם הרגל טוב אחד מההרגלים שיש להם. תקחו עמוד מהספר שלהם ותקשיבו למה שיש שלפרשנים להגיד בזמן המשחק - אתם כבר תראו שאתם הופכים לשחקנים טובים יותר. תסמכו עליהם, יש להם שנים של מחקר וניסיון! 

מור (Godot)

שמרו משחקים שלכם בעזרת אופצית ה-Save Replay, צפו בהם שוב ונתחו אותם. אתם יכולים לעשות את זה לבד עם עצמכם או ביחד עם שחקן יותר מנוסה. כל תוכלו לראות בדיוק על מה אתם צריכים לעבוד ואילו חלקים במשחק שלכם תוכלו לשפר כהכנה למשחקים הבאים. 

יצחק (Mega Ba’ir) 

תגיעו מוקדם בטורנירים ל-Friendlies (משחקי חברות/בשביל הכיף) וגם תשארו מאוחר למשחקים האלה. לכולם יש טורניר רע, אז תשחקו עם אנשים טובים, בלי כל הלחץ. ככה תוכלו לדבר, לצחוק, לשאול שאלות, וגם לנסות דברים שאולי לא הייתם מנסים בטורניר עצמו. יש למשחק הזה אחלה קהילה, תנצלו אותה!

איתמר (fancy)

להשתפר במשחק זה דבר אחד, אבל אם תשחקו דמות שאתם באמת אוהבים ורוצים לשחק איתה, אתם תקבלו מגמת השתפרות הרבה יותר טובה. תזכרו: לעולם אל תפסלו את עצמכם מראש בתחרות, כך לעולם לא תנצחו.

משה (moshy45)

מנטליות היא שם המשחק, אם אתם נלחצים תוך כדי הקרב אתם הולכים לשחק הרבה יותר גרוע. למדו מה מרגיע אתכם (מוזיקה, נשימות עמוקות), ונסו להישאר צ'יל גם ברגעים מלחיצים. פעמים רבות זה יהיה ההבדל בין ניצחון להפסד. 

איתן (Eitan) 

אחרי קרב, בין אם הפסדתם או ניצחתם, תמיד תנסו להתמקד במה הייתם יכולים לעשות יותר טוב ואיך אתם יכולים להשתפר לקרבות הבאים ולא במה אתם חושבים שהיה אמור לקרות בקרב עצמו.

אסף (pug)

אין שום צ'יט קוד שיהפוך אתכם לשחקנים יותר טובים תוך יום - בכל משחק קורות עשרות אינטראקציות מאוד מהירות בשניות בודדות. הדרך הכי טובה להבין אותן היא פשוט לחוות את הסיטואציות האלה הרבה פעמים, מה שבסופו של דבר מיתרגם ללשחק הרבה משחקים. 

אולי (Adom)

אל תכריחו את עצמכם לשחק, אם יש תקופה שאתם לא נהנים מהמשחק קחו הפסקה קצרה ותחזרו מאוחר יותר, בסופו של דבר הכי חשוב ליהנות מהמשחק.

מתי (Katnopic)

אל תעמיסו על עצמכם: תזהו את הדברים שאתם עושים לא נכון וכל סשן משחק תמקדו בלשפר אחד או שניים גג מהדברים האלה - לא הכל ביחד.

אורי (OriS)

לא משנה מה קורה בזמן הקרב - אף פעם אל תאשימו משהו או מישהו במשחק חוץ מאת עצמכם (כן, גם אם הפסדתם בטורניר ואתם מרגישים שהדמות שלכם לא הייתה טובה כמו של היריב).

את רוב השחקנים הללו תוכלו למצוא בכל טורניר גדול, כך שתוכלו להגיע ולצפות בהם מיישמים את הטיפים שלהם, או אפילו יותר טוב: תוכלו לשחק נגדם וללמוד עוד יותר על איך המקצוענים משחקים ואיך אתם יכולים להשתפר בעצמכם. בינתיים מוזמנים להיכנס לקבוצה של הקהילה בפייסבוק, או לעקוב אחריה באינסטגרם. שנה טובה ונתראה בטורנירים!


התמונות בכתבה צולמו במתחם ה-HYPE בתל אביב על ידי הלל מלצר.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י