הרשמה

חברת Bioware תיקח הפסקה כדי לשנות ולשפר את Anthem מהיסוד

"אנחנו רוצים לקחת את החודשים הקרובים ולהתרכז בשינוי העיצוב של המשחק", נכתב בבלוג של החברה

האם זה מאוחר מידי? ההיסטוריה דווקא נותנת סיבות לאופטימיות

קשה להאמין, אבל המשחק Anthem יחגוג עוד מעט שנה בחוץ. המשחק שקיבץ סביבו כל-כך הרבה הייפ, התגלה ככישלון קולוסאלי - הן במכירות והן בביקורות. כאן ב-Vgames נתתי לו את הציון 4.5 מתוך 10, כשהבאגים המזעזעים בנוסף לסיפור הבינוני והמשחקיות הגנרית תורמים לציון הנמוך. במשך תקופה מסוימת זה היה נראה ש-Bioware מתעלמים מהבעיות היסודיות של Anthem כדי לטפל בבאגים ובעיקר לשדר "עסקים כרגיל", אבל כנראה שההבנה ש-Anthem הוא כישלון בכל קנה מידה הגיעה גם אליהם, מכיוון שאתמול החברה הכריזה כי היא מתכוונת לשנות Anthem מהיסוד.

בפוסט בבלוג של החברה שנכתב על ידי קייסי הדסון, אחד ממנהלי Bioware, נכתב: "במהלך השנה האחרונה, הצוות עבד קשה מאוד על שיפור היציבות, ביצועים והאיכות הכללית של Anthem, תוך כדי פיתוח ומתן תוכן נוסף במהלך שלוש העונות האחרונות של המשחק. בנוסף, שמענו את התגובות שלכם בנוגע לרצון לקבל חווית איסוף נשקים וציוד טובה יותר, התקדמות משמעותית יותר לשחקן בטווח הארוך ו-End game טוב יותר. אנחנו מודעים לכך שיש עוד עבודה שורשית שצריך לעשות כדי להביא את המשחק לפוטנציאל המלא שלו - עבודה שתהייה יותר גדולה מעדכון פשוט או הרחבה. לכן אנחנו רוצים לקחת את החודשים הקרובים ולהתרכז בשינוי העיצוב של המשחק בטווח הרחוק וליצור מחדש את ליבת המשחק עם דגש על אתגרים ומטרות משמעותיים הרבה יותר."

"כדי לעשות את זה כמו שצריך אנחנו מתכוונים לעשות משהו שהיינו רוצים לעשות יותר בתחילת העבודה על הפרויקט: לתת לצוות יעודי זמן לבחון ולשפר את המשחקיות של Anthem". המשפט האחרון באמת מדהים אותי כי הוא אומר ש-Bioware סוף סוף מודים ש-EA לחצו אותם מבחינת לוחות זמנים ועיצוב המשחק וזאת באמת הייתה אחת הסיבות לכמה ש-Anthem הרגיש בינוני וגנרי. השאלה הכי חשובה היא "האם יש תקווה למשחק" וההיסטוריה גורסת ש...כן.

Final Fantasy XIV Online הוא הדוגמא האולטימטיבית למשחק רע שבמקום לוותר עליו אחרי השקה מזעזעת, המפתחים שלו החליטו שהם לא מוותרים עליו והם שיפרו אותו מבחינת כל אספקט: בין אם שיפור ל-UI, שינויים קלים במשחקיות, מנגנון קווסטים יותר טוב וגרפיקה טובה יותר. התוצאה: Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn נחשב לאחד ממשחקי ה-MMORPG היותר טובים של השנים האחרונות ואין דרך טובה יותר להראות את השיפור מהשוואה בין הציונים של שתי הגרסאות (הגרסה החדשה היא "A Realm Reborn" כמובן):

האם זה העתיד של Anthem? בואו נקווה שכן - למשחק היה פוטנציאל לא ממומש ואני עדיין מאמין ביכולת של Bioware לתקן אותו.

רק ש-EA לא תפריע.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:44 13.02.2020 | WarFox89 WarFox89

    זה לא סוד שמפיצות גדולות כמו EA, ACTIVI$ION,UBI$OFT וכו', דוחקים את המפתחים שלהם לעבוד כמה שיותר מהר ולעמוד בלוחות זמנים הזויים מה שלא מאפשר באותו הזמן לייצא גם איכות וגם כמות וזאת התוצאה שאנחנו רואים ביום יום - משחקים מפוצצים בבאגים, בעיות, איכות נמוכה ובכללי בלאגן אחד גדול. יש הרבה סיפורי הצלחה של מפתחים שהצליחו למנף משחק בינוני-כישלון למשחק להיט מאוד טוב. הדוגמא שהבאת בכתבה, NO MANS SKY , R6S, ואפילו דסטני 2 [שם הסיפור קצת שונה] אבל צריך המון התמדה והשקעה בכדי לעשות את זה ולצערי לא לכל המפתחים יש את ההזמנות הזאת ...

  2. 2

    16:45 13.02.2020 | WarFox89 WarFox89

    הזדמנות*

  3. 3

       | פורסם ע"י