הרשמה

צפו בטריילר משחקיות ראשון של Outriders

היוצרים של Painkiller ו-Bulletstorm מביאים לנו משהו טיפה שונה...

ה-RPG המסקרן הזה יגיע לדור הנוכחי והבא

מאז חשיפתו ב-E3 2019 לא יצא לנו לשמוע יותר מדי על Outriders. הוא נחשף במסיבת העיתונאים של Square Enix והציג טריילר סינמטי בו 3 דמויות מסתובבות בכוכב לכת זר ונלחמות בחייזרים עם שימוש בנשקים עתידניים וכוחות על. מעבר לזה לא נאמר יותר מדי, אבל כעת אנחנו מקבלים הצצה עמוקה יותר למשחק המסקרן שמסביר קצת יותר לגבי מה הולך עם המשחק לצד קטעי גיימפליי קצרצרים.

Outriders ישים אתכם בכוכב הלכת Enoch בתור מתיישב שמגיע לחקור את הכוכב כדי לבדוק אם אפשר להתיישב בו לאחר שהאנושות הפכה את כדור הארץ לבלתי ניתן למחייה. הצוות שלכם נתקל בסופת אנרגיה שמכריחה אתכם לחזור לספינה שלכם ולהיכנס לתרדמת הקפאה. אתם ישנים במשך 30 שנה כשהסופה משתוללת בחוץ, ומתעוררים עם כוחות על טבעיים. הכוחות שמוצגים בטריילר מעידים כי נוכל להשתמש בכוחות אש, קרח ואדמה לצד שימוש בנשקים חייזריים נגד מפלצות מבעיתות. את המשחק תוכלו לשחק סולו או במצב קו-אופ עד 3 שחקנים, והוא צפוי להיות כותר Looter-Shooter בסגנון The Division ו-Borderlands.

המשחק נמצא בפיתוח מאז 2015 תחת הסטודיו People Can Fly, אשר הביאו לנו את Gears Of War: Judgment, Bulletstorm ואת מצב ה-Save The World של Fortnite. הוא מפותח על מנוע ה-Unreal Engine 4, ומה שהתחיל ככותר אינדי הפך מהר מאוד למשחק AAA מהשורה הראשונה לאחר ש-Sqaure Enix הצטרפו לחגיגה בתור המפיצים של המשחק. 

Outriders צפוי להגיע בתקופת החגים של 2020 לקונסולות ה-Playstation 5, Playstation 4, Xbox One, Xbox Series X ולמחשב האישי.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י