הרשמה

צ'יטרים ב-Warzone על PC מאלצים את שחקני הקונסולות לבטל את ה-Cross Play

שחקני PC לחוד ושחקני קונסולות לחוד

אחד הפיצ'רים האהובים ב-Warzone נאלץ להיזנח

זה כבר נראה כמו טרנד: מדי כמה חודשים מגיע משחק Battle Royal חדש עם אופציות וצורת משחק חדשה שסוחפות את העולם ושוברות שיאי שחקנים. זה קרה עם Fortnite, אחרי זה עם Apex Legend ועכשיו הכוכב העולה הוא Warzone מסדרת Call of Duty. רק לפני שבוע וחצי סיפרנו לכם ש-Warzone חצה את רף 50 מיליון השחקנים ונראה שההצלחה שלו לא מפסיקה, כשלא משנה לאן תסתכלו עכשיו בעולם הגיימינג - כנראה שתתקלו במפלצת הזאת. אבל לא הכל טוב במשחק המצליח של Activision.

המפתחות Raven Software ו-Infinity Ward פיתחו את Call of Duty: Modern Warfare ו-Warzone בתוכו כשהאופציה ל-Cross-Play מופעלת, ובזכות אופציה זאת שרתי המשחק מלאים בשחקני PC ושחקני קונסולות Xbox ו-Playstation. בסך הכל, האופציה של שחקנים מפלטפורמות שונות אשר משחקים יחד נשמעת נהדר וזה גם מה שחשקנים רצו במשך שנים רבות, אבל כאן הבעיה מתחילה.

עם כל יום שעובר יש יותר ויותר שחקנים אשר משתמשים בצ'יטים על מנת לנצח את המשחק. לא רק ששחקנים אלו הורסים את המשחק לשאר השחקנים אלא גם מאלצים את שחקני הקונסולות לבטל את אופציית ה-Cross Play כדי להימנע מאותם הצ'יטרים הנמצאים ב-PC לרוב, בשל הקלות היחסית של הפעלת צ'יטים כאלו על המחשב האישי. לכל אורך הזמן בו דנו על אופציית ה-Cross Play אחת מהטענות שהועלתה נגד היא שעל שחקני הקונסולות להישאר כקבוצה אחודה ללא חשש מרמאויות וכעת זה בדיוק מה ששחקני הקונסולות עושים.

על אף ש-Infinity Ward כבר חסמה מעל 70,000 משתמשים בגלל רמאויות, זהו לא פיתרון אפקטיבי מפני ששחקן שרוצה לרמות ונחסם פשוט יכול לפתוח חשבון חדש בחינם ולחזור למשחק. היוטיובר Jackfrags פירסם לפני כמה ימים סירטון בנושא ומה אפשר לעשות כדי לפתור את המצב עם פתרונות טובים מאוד.

האם גם אתם נתקלתם בצ'יטרים במשחק החדש?

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:26 23.04.2020 | WarFox89 WarFox89

    WARZONE וגם MW ימותו בקרוב מאוד ויהפכו ל-WASTELAND כאשר כל אור הזרקורים של אקטיביז'ן יעבור למשחק הבא בסדרה או למולטיפלייר של MW2 R. למשחקים של COD יש חיי מדף קצרים מאוד לכן תהנו מהם כל עוד אתם יכולים. כל ארבעתכם.

  2. 2

       | פורסם ע"י