הרשמה

בת'סדה ככל הנראה "שחטה" את הפסקול של Doom Eternal

ובכך גם הרסה את היחסים שלה עם המלחין, מיק גורדון

"בספק שאעבוד ביחד איתם שוב", מסר המלחין המוערך

יש משחקים שיש להם פסקול ויש פסקול שיש לו משחק. כזה הוא Doom Eternal המצוין (תראו מה יש לשמואל לספר עליו). חוץ ממשחקיות מלוטשת וממכרת, שני כותרי Doom האחרונים הציגו את הפסקול הטוב ביותר שיכולנו לבקש למשחק (לדעתי ולדעת העורך, שמואל, בטוח!) . הפסקול למשחק מ-2016 מתנגן אצלנו ללא הפסקה.

רק אתמול שוחרר הפסקול למשחק האחרון בסדרה והביקורות לא איחרו להגיע. המשתמש ThatACDCGuy שם לב שהמוזיקה לא דומה למה שקורה במשחק ושיש שוני רב בין ה-Dynamic Range של המוזיקה של המשחק המקורי לזו של החדש. 

המשתמש השווה בין BFG Division של דום 2016 לגרסה שמופיעה במשחק החדש (מימין ושמאל בהתאמה). שימו לב לקווים ולאי סדירות שלהם במשחק הישן (שהולחן ומוקסס ע"י מיק גורדון) לעומת הקווים השטוחים שמוקססו ע"י בת'סדה.

מיק גורדון הגיב לכך ואמר שהוא לא מיקסס את השיר הזה ואפשר לשמוע בקלות את השירים שהוא מיקסס בעצמו כמו Meathook.

מעריץ מאוכזב פנה אל גורדון באינסטגרם ושאל אם הוא ימשיך לעבוד עם id על הדום הבא. בתשובתו, ענה, "בספק שאעבוד ביחד איתם שוב". 

האם בת'סדה שרפה את אחד הדברים שהיא כמעט לא הצליחה לפשל איתו והוא אהוב על הקהל? התשובה היא, ככל הנראה כן.

קצת מעבודותו של מיק גורדון על דום:

דוקומונטרי בעל שני חלקים על איך נכתבה המוזיקה של Doom 2016 (ידעתם שזה בכלל היה צריך להיות אלקטרוני ולא מטאל?) חלק א, חלק ב.

על ההקלטות של Doom Eternal ואיך הם אספו מקהלת מטאל שתשיר את השירים אפשר למצוא פה.

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

  1. 1

       | פורסם ע"י  

     

יש להתחבר כדי להתחיל דיון