הרשמה

צפו: 10 דקות של גיימפליי מתוך Outriders

בנוסף לגיימפליי קיבלנו גם ראיונות סביב סאונד המשחק

גם כאן יש קצת גאווה ישראלית

עד היום Square Enix שמרה את הקלפים שלה בכל הקשור ל-Outriders קרוב לחזה. מלבד כמה פרטי מידע וקצת סירטונים סנימטיים כשלא ראינו עד היום סירטון גיימפליי ארוך ומפורט מתוך המשחק. היום אנו מקבלים סוף סוף גיימפלי שהוצג לנו כחלק מה-Outriders Broadcast שהתקיים לפני כמה ימים. למי שלא זוכר נספר שה-Outriders Broadcast היא תוכנית חודשית שתציג לנו באופן קבוע פרטים ועידכונים חדשים לגבי המשחק. הפרק הראשון של התוכנית לא היה מעניין במיוחד אך הפרק השני הביא לנו את סירטון הגיימפלי החדש.

החלק שהוצג בגיימפליי נקרא Journey and Structure והוא נותן לנו הצצה להרבה פרטים על המשחק שלא היו לנו עד כה, כמו עולם המשחק המפורט והסביבות השונות בו, החנות שבה רוכשים ציוד, איך הממשק משתמש יראה ויעבוד, מערכת עיצוב הדמויות, מערכת הקרבות והיכולות המיוחדות שעומדות לרשותכם. 

בנוסף לגיימפלי קיבלנו גם ראיון עם מלחין המשחק ינון צור, וכן קראתם נכון - מלחין המשחק הוא ישראלי. צור אמר בראיון: "כמלחין זה תמיד מרגש במיוחד להיות מעורב בתהליך הבניה של עולמות חדשים ולספר סיפורים חדשים, לכן אני נרגש לחשוף שהלחנתי את המוזיקה עבור Outriders, המשחק המטורף של People Can Fly ו-Square Enix. נהנתי מאוד לשלב את הצלילים של תזמורת גדולה עם עיצוב סאונדי עתידני עבור חווית ההרפתקאות-מדע בדיוני הזאת ואני לא יכול לחכות לשתף את המוזיקה הזאת איתכם."

במאי המשחק ברטק קמיטה (Bartek Kmita) הוסיף בנושא: "אנחנו מאוד מתרגשים שינון עובד איתנו על פסקול המשחק. הוא אגדה בתעשייה והצוות הוא מעריץ גדול של העבודות שלו. הוא עובד צמוד אלינו על מנת לפתח סאונד שמתאים לסיפור ולעולם שאנו יוצרים, הוא הלחין עבורנו מוזיקה דינאמית ועוצמתית שמוסיפה הרגשה של עומק למשחק."

כאמור, בחודש הבא נקבל עוד פרטים על המשחק אך נזכיר שאין לנו עדיין תאריך השקה ל-Outriders והוא יושק מתישהו בתקופת החגים עבור המחשב, קונסולות הדור הנוכחי והדור הבא.
מה אתם חושבים על המשחק? האם הוא מעניין אתכם? ספרו לנו הכל בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י