הרשמה

חברת Ubisoft מתקשה לחלק את Watch Dogs 2, אבל יש גם פיתרון

החששות של Ubisoft התחלפו בצרות אחרות

האם זאת הגירסא המודרנית של "החטא ועונשו"?

אתמול בערב Ubisoft ערכה את אירוע המשחקים שלה ה-Ubisoft Forward. כפי שזכור לנו Ubisoft הכריזה שהיא תחלק את Watch Dogs 2 בחינם ל-PC עבור כל צופי האירוע. אז כמו שאמרנו, האירוע המדובר הגיע אתמול ולצד הצגה מהנה מאוד עם הרבה פרטים על המשחקים החדשים של החברה הגיעו אליו גם מאות אלפי שחקנים שרצו לקבל את המשחק שהובטח להם. באופן צפוי למדי, גל האנשים שהגיע לאירוע וניסה להתבר לשירותים של Ubisoft בו זמנית גרם לקריסת השרתים ולא איפשר כמעט לאף אחד להתחבר לחשבון Uplay שלו ולקבל את Watch Dogs 2 בחינם כפי שהובטח על ידי החברה. 

תוך כדי שהאירוע כבר התחיל והבעיה הופיעה, פרופיל התמיכה של Ubisoft בטוויטר התייחס לתקלה שנגרמה וכתב: "אל דאגה! אנחנו נחלק את הפרסים לכולכם, גם אם לא הצלחתם להתחבר בהצלחה. הישענו לאחור ותהנו מההופעה." התגובות לפוסט זה היו מלאות באנשים שצילמו את המסך שלהם שמראה שהם צופים באירוע בשידור חי על מנת שתיהיה להם הוכחה למקרה והם יתבקשו להציג אחת כזאת בעתיד כדי לקבל את המשחק.

אך עכשיו אנחנו לומדים שכל זה לא הכרחי ו-Ubisoft מציעה שתי דרכים שונות לקבל את המשחק. הראשונה היא על ידי קישור של חשבון ה-Uplay ו-Twitch שלכם כשקודים למשחק יחולקו באופן רנדומלים לצופים (בדומה למה שעשתה עם Hyper Scape). הדרך השניה והיותר פשוטה לקבלת המשחק, היא לצפות באירוע דרך ה-Uplay או להתחבר לאתר ייעודי שיאפשר לכם לקבל את כל הפרסים ואת המשחק ישר דרכו. צריך לציין שלמרות שעברו כבר כמה שעות מאז התחלת החלוקה המחודשת, השרתים של Ubisoft עדיין מתקשים לעמוד בעומס והם לפעמים קורסים או לא מגיבים. לכן נציע לכם להיעזר בסבלנות ולנסות שוב מאוחר יותר. בנוסף לכך, Ubisoft כותבת שאם הצלחתם לבצע את השלבים בהצלחה עותק המשחק יצורף "בקרוב" לסיפריית ה-Uplay ולא באופן מיידי, אז שוב- היעזרו בסבלנות, זה לא יקח יותר מכמה ימיפ.

מה דעתכם על המצב? כישלון צפוי או הפתעה מצידה של Ubisoft? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י