הרשמה

המשחקים Chivalry 2 ו-Evil Genius 2: World Domination נדחו

נצטרך להמשיך לחכות כדי להילחם בימי הביניים ולהשתלט על העולם

2020- וואלה מי יצילני אמא? מי יצילני?

שנת 2020 הייתה שנה קשה מאוד לשוק הגיימינג. אם זה כנסים ואירועים גדולים שבוטלו, סטודיואים וחברות פיתוח שונות הגיעו למצב כלכלי קשה מאוד שאילץ אותן לעבוד על פרוייקטים צדדיים כדי לקבל כסף והיו גם כאלה שלא הצליחו לשרוד. רבים מאלו שכן הצליחו לעבור את התקופה הקשה נאלצו לדחות את מועדי ההשקה של המשחקים שלהם בשל קשיי העבודה מהבית. כך יצא שקיבלנו גל דחיות גדול שהרחיק מאיתנו משחקים מצופים כמו Halo Infinite, Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2, Serious Sam 4 ו-Mafia: Definitive Edition. כשלצערנו, היום אנחנו מתבשרים על עוד שני משחקים שמצטרפים גם הם לגל דחיות המשחקים של שנת 2020.

ביום שישי בלילה, Rebellion- המפתחת של Evil Genius 2: World Domination הכריזה בעמוד הטוויטר של המשחק על דחייתו לחציון הראשון של 2021. למי שאינו זוכר, Evil Genius 2: World Domination הוכרז בחודש יוני בזמן אירוע ה-PC Gaming Show והוא מהווה כמשחק ההמשך עבור Evil Genius המקורי שיצא בשנת 2004. במשחק החדש יהיה עלינו לבנות ולנהל אירגון פשע עד שנגיע לשליטה עולמית. המשחק היה צפוי לצאת מתישהו במהלך 2020 אך כאמור הוא נדחה לשנת 2021 בגלל קשיי העבודה של הצוות בזמן מגפת הקורונה והרצון הגדול שלהם ליצור משחק המשך ראוי עבור קהילת השחקנים שלהם.

הדחיה השניה שקיבלנו היא עבור משחק הלחימה בימי הביניים- Chivalry 2. בעידכון על פיתוח המשחק שיצא בחמישי בלילה באתר של  Chivalry 2 התבשרנו על דחיית המשחק לשנת 2021. בהודעה נכתב: " Chivalry 2 יושק ב-2021 במקביל על ה-PC (יושק ב-Epic Games Store), קונסולות הדור הנוכחי והדור הבא. אנו מאמינים שעידכון ציר הזמן של המשחק הוא הכרחי על מנת להפוך את  Chivalry 2 למשחק הטוב ביותר שהוא יכול." צוות הפיתוח המשיך ונתן לנו גם חדשות טובות: "המשמעות של זה (דחיית המשחק) היא עוד מפות ועוד פיצ'רים שיהיו זמינים כבר בהשקה. למרות זאת, סוסים יתווספו למשחק אחרי ההשקה."

כאמור המשחקים נדחו ל-2021 ללא תאריך השקה ממשי אך אנו נדאג לעדכן אתכם ברגע שנדע.
מה אתם חושבים על הדחיות? מבואסים או שלא אכפת לכם כל כך? ספרו לנו בתגובות!

 

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י