הרשמה

נחשף תאריך השחרור של The Medium יחד עם טריילר חדש

האם המשחק הזה יעלה על הציפיות?

המשחק החדש מהיוצרים של Blair Witch סוף סוף מקבל תאריך שחרור יחד עם שיר נוסף מהפסקול זמין להאזנה

Bloober Team הם סטודיו מעניין: הסטודיו שקם ב-2008, התחיל בפיתוחים של משחקי אסטרטגיה, אקשן ופאזלים, אבל עושה רושם שרק ב-2016, הם באמת מצאו את הצד החזק באמת שלהם - משחקי אימה. Layers Of Fear יצא לביקורות חיוביות בעיקר ונמצא בלא מעט רשימות של משחקי האימה הטובים בדור הנוכחי. לאחר מכן הגיע Observer, שגם כן לביקורות חיוביות במיוחד כשלאחריו יצא גם משחק המשך ל-Layers of Fear.

ב-E3 של 2019 נחשפנו לטריילר ראשון עבור מה שיהיה ה-Licensed product הראשון (וכרגע האחרון) של הסטודיו, Blair Witch. המשחק יצא באוגוסט של אותה השנה לביקורות מעורבות/רעות לרוב, אבל זאת לא היתה המילה האחרונה של הסטודיו. ביוני נחשפנו באירוע של Xbox למשחק הבא של הסטודיו, The Medium, בין היתר הוכרז גם כי אקירה יאמאוקה (Akira Yamaoka), המלחין המקורי של סדרת Silent Hill, משתתף בהלחנת הסאונדטרק (מה שכמובן העלה את סף ההתרגשות לקראת יציאתו של המשחק). באירוע השני של Xbox הקיץ גם קיבלנו הצצה קצת יותר מעמיקה לצורה שבה המשחק פועל ולמשחקיות שלו ומיותר לציין שאנחנו מחכים בקוצר רוח ועכשיו אנחנו גם יודעים בדיוק כמה נשאר לנו לחכות!

אז המשחק קיבל טיזר טריילר חדש יחד עם תאריך יציאה ל-10 בדצמבר! הטריילר מציג חלק מהאטמוספרה המלחיצה של המשחק כאשר ברגע מתנגן "Marianne's Theme", קטע חדש מהפסקול של המשחק שהולחן על ידי ארקדיוס רייקווסקי (Arkadiusz Reikowski). שני קטעים מהפסקול גם זמינים להורדה בחינם דרך Steam (גם למי שעוד לא רכש את המשחק!). ההכרזה הזאת מגיעה אחרי טריילר נוסף למשחק שיצא לקראת סוף ספטמבר שמציג קצת יותר מהרקע והדמויות של המשחק.

אז כמו שאמרתי, המשחק עומד לצאת ב-10 לדצמבר לקונסולות ה-Xbox Series X\S ולמחשב. מתרגשים כמונו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י