הרשמה

הוצאה מחודשת של טרילוגיית Mass Effect נראית ודאית

שימו את חליפת ה-N7 שלכם ובואו לעוד סיבוב בנורמנדי

בחייאת EA תחסכו מאיתנו את הציפייה ופשוט תכריזו כבר...

השמועות על הוצאה מחודשת ב-HD של טרילוגיית ה-RPG האגדית של Bioware מלווה אותנו בערך מאז חודש מאי. כעת נראה שהעניין די סגור כשדירוג של המשחק הופיע באתר של הארגון לדירוג מוצרי בידור בקוריאה. החידוש נרשם תחת הכותרת Mass Effect Legendary Edition והחזרה לנורמנדי נראית קרובה מתמיד. כמובן שהפרטים על תאריך יציאה קונקרטי פחות ידועים כרגע, אבל לפי מה שאנחנו כבר יודעים על סמך שמועות קודמות כנראה שמדובר על מתישהו ב-2021. הדוחות הפיננסיים של EA לשנת 2020 כללו בתוכם כמה כותרים שמפיצת הענק צפויה לשחרר לשוק במהלך הרבעון הראשון של 2021, כלומר עד חודש מרץ הקרוב. בין השמות היה ניתן למצוא משחק שכונה בפשטות HD Game, כעת ניתן לשער שאכן מדובר ב-Mass Effect Legendary Edition. 

טרילוגיית Mass Effect התחילה את דרכה על ה-Xbox 360 עוד בימים שהמותג התהדר באקסלוסיבים מהשורה הראשונה שאינם חלק מסדרת Halo או Gears Of War. שאר משחקי הסדרה הגיעו גם לקונסולה של Sony. לאלו מכם שלא התנסו עדיין, מדובר במשחק תפקידים\יריות מגוף שלישי מסוגת מדע בדיוני. אנו משחקים את Commander Shepard ומובילים צוות בין גלקטי למלחמה בגזע חוצנים חזק בצורה אבסורדית, ה-Reapers. עם זאת, Mass Effect:Andromeda, המשחק האחרון בסדרה שראה אור על הדור הנוכחי, נשא נטל לא הגיוני של ציפייה על כתפיו ופשוט לא סיפק את הסחורה. למעשה, Andromeda נחשב לכזו אכזבה שהמותג נמצא כבר כמה שנים בהקפאה ואין שום עדות לגבי פיתוח לגבי משחק נוסף. יהיה מעניין לראות האם קונסולות  הדור הבא יעשו חסד עם הטרילוגיה האגדית הזו. 

בנימה אישית, לאלו מכם שלא שיחקו מעולם ב-Mass Effect הייתי ממליץ בחום לנסות את הטרילוגיה המחודשת אם וכאשר היא תגיע אלינו. מדובר בלא פחות משלוש יצירות מופת לאוהבי משחקי התפקידים (חוץ מהסוף שאליו אנחנו במערכת מתכחשים גם 8 שנים אחרי)

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:18 17.10.2020 | WarFox89 WarFox89

    " למעשה, Andromeda נחשב לכזו אכזבה שהמותג נמצא כבר כמה שנים בהקפאה ואין שום עדות לגבי פיתוח לגבי משחק נוסף."
    אין לי מספיק אצבעות בשתי הידיים כדי לספור כמה מותגים מצויינים EA "הקפיאו" או הרסו במו ידיהם. זאת הדרך שלהם - לחלוב מותג עד המוות, עד שהוא כבר לא שווה כלום וסחוט כמו תפוז ואז לזרום אותו לזבל. אני בחיים לא אסלח להם על סדרת Medal Of Honor, Command And Conquer, נייד פור ספיד וגם את באטלפילד הם כמעט הצליחו להשמיד.

  2. 2

    15:19 17.10.2020 | WarFox89 WarFox89

    לזרוק*

  3. 3

       | פורסם ע"י