הרשמה

זמני הטעינה של The Witcher 3 מהירים משמעותית על ה-Xbox Series X

גראלט מרשים ומהיר מתמיד.

אם הייתם צריכים סיבה נוספת לחוות את The Witcher 3 מההתחלה, ה-Xbox נותן לכם אחת.

קונסולות הדור הבא של מיקרוסופט, ה-Xbox Series X|S נמצאות ממש מעבר לפינה, ונכון לרגע זה שחקנים ודמויות ידועות מרחבי הרשת כבר הספיקו לקבל את הקונסולה שלהם לפני ההשקה - כולל אנחנו כאן ב-Vgames. אגב, מזמינים אתכם לקרוא את ההתרשמות הראשונית שלנו מקונסולת ה-Xbox Series X

עכשיו כשהקונסולה כבר נמצאת בידיהם של שחקנים מסויימים ברחבי העולם, נראה כי הקונסולה מהירה הרבה יותר ממה שיכלנו לדמיין, אבל עם כמות זעומה יחסית של משחקי השקה חדשים על קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט, שחקנים רבים מחליטים לחזור למשחקי הדור הנוכחי ולראות כיצד הם מתפקדים על החומרה החדשה שמיקרוסופט הציגה בפנינו. תודות לסרטון שהציג אחד הסטרימרים שזכו להניח את ידיהם על הקונסולה החדשה, אנחנו יכולים לראות את גראלט על קונסולת הדור הבא, ולהבין עד כמה החומרה החדשה מהווה שיפור משמעותי ביחס לדור היוצא. היוטיובר rubhen925 חשף כמעט שעתיים של משחקיות על גבי הקונסולה החדשה, והחלק המעניין ביותר, באופן משעשע, הוא דווקא ברגעי ה-Fast Travel.

הקטע המוצג בציוץ המצורף מציג בדיוק באיזו מהירות המעבר מנקודה אחת לנקודה אחרת מתבצע, ללא אף מסך טעינה. העולם נטען כל כך מהר, שאם לא היינו יודעים, היינו מנחשים כי מדובר בבאג במשחק.

זה אמנם לא יפה כמו מסך טעינה סטנדרטי, אבל זה בהחלט הרבה יותר נוח. 

למי מכם שמתכנן לחוות את המשחק שוב על הדור הבא, נזכיר כי חברת Saber Interactive שפיתחה את הפורט של המשחק עבור קונסולת ה-Nintendo Switch, עובדת גם על גרסה משופרת של המשחק עבור קונסולות הדור הבא, שצפויה להציג לראשונה גם את טכנולוגיית ה-Ray Tracing בעולם של The Witcher 3. בהחלט זמנים טובים להיות גיימר.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י