הרשמה

אילו דמויות צפויות להצטרף ל-Marvel's Avengers בעתיד?

שאלוהים יברך את כורי המידע

קייט בישופ היא לא היחידה שמצטרפת לנוקמים

אחרי שהתבשר לנו כי קייט בישופ, דמות ה-DLC הראשונה שצפויה להגיע ל-Marvel's Avengers, נדחתה עד לתחילת 2021, שחקנים רבים החלו להשתעמם מעט מכותר ה-RPG הטרי. כעת, כורי מידע שעשו קצת חפירות בקבצי המשחק, גילו המון פרטים חדשים על תוכן חדש שצפוי להגיע בעתיד הקרוב או הרחוק, כגון משימות ודמויות חדשות.

משתמשי הטוויטר Miller ו-Iron Ninja Bat צייצו חלק מהממצאים שלהם, וכנראה החלק המעניין ביותר הוא אומנות קונספט שמציגה את Black Panther ו-War Machine. המפתחת Crystal Dynamics תכננה לחשוף את הדמות של הפנתר השחור עוד באחד משידורי ה-War Table שלה בספטמבר, אך בעקבות פטירתו של השחקן Chadwick Boseman, היא החליטה לדחות את החשיפה כאות כבוד. לכן, פיסת האומנות הזו כנראה אמיתית ומציגה את איך שהדמות אמורה להיראות כאשר תראה אור במשחק עצמו. אמנם השריון שהוא לובש נראה פחות מתקדם מגרסאות אחרות של הדמות ובעיקר זו שהוצגה ב-MCU, אך רצוי לזכור שלכל דמות יש גישה למגוון רחב של סקינים שונים.

חשיפת המידע המלאה נעשתה דרך סרטון בו תוכלו לצפות כאן. הוא מכסה באופן מלא את כל מה שנחשף, בין אם זה תמונות קונספט של מפות חדשות, מערכת Ping חדשה, עיצובים מוקדמים של סקינים חדשים לדמויות ואפילו הצצה למודל אב-טיפוס לדמות של Hawkeye שצפויה גם היא להצטרף בקרוב למשחק. 

Marvel's Avengers צפוי להגיע לקונסולות הדור הבא ב-2021.
מה דעתכם על המידע החדש שנחשף? האם הוא יחזיר אתכם למשחק? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י