הרשמה

"יאללה, חדש" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש ינואר

שנה הלכה - שנה באה! שמואל מגיע אלינו עם כתבת משחקי החודש הראשונה ל-2021!

המשחק האקסקלוסיבי הגדול הראשון ל-Xbox Series X, שובו של סקוט פילגרם ומתנקש אחד שנמצא בדרך לנינטנדו - בואו לקרוא על המשחקים השווים של ינואר 2021!

2020, ברוך שפטרנו.

השנה הזוועתית הזו נגמרה, וכולי תקווה ש-2021 תהייה שנה נהדרת - גם ברמה הכלכלית/חברתית/בריאותית בעולם, וכמובן שמבחינת המשחקים שנקבל בשנה הקרובה. אבל לפני שנרוץ לחשוב על המשחקים שאנחנו הכי מצפים להם ב-2021 (לא רומז כלום כאן...), צריך קודם להסתכל על מה קורה בטווח הקרוב ובפרט - משחקי חודש ינואר 2021! זאת כתבת משחקי החודש הראשונה ל-2021, אז כרגיל, אל תצפו לראות כאן יותר מדי שמות מפוצצים - השנה הקרובה הולכת להיות פסיכית גם ככה, אז אין לי בעיה עם להתחיל בקטן. אבל מספיק עם ההקדמות, בואו נצא לדרך עם רשימת המשחקים הגדולים של חודש ינואר!

Scott Pilgrim vs. the World: The Game - Complete Edition - PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

אחד ממשחקי ה-Beat-em-ups הגדולים בכל הזמנים חוזר ובענק! Scott Pilgrim vs. the World: The Game הכיל את כל הדמויות והשגעונות האהובים עלינו מהסרט והקומיקס הנהדרים, עם משחקיות כיפית וקצבית, אפשרות למשחק ב-Co-op עם חברים ומוזיקה נהדרת. הגרסה החדשה משפרת טיפה את הגרפיקה של המשחק ומכילה את כל חבילות ה-DLC שהגיעו למשחק במרוץ השנים. הגרסה החדשה גם מתקנת את אחד האירועים הכי פחות כיפיים במשחק הראשוני ונותנת אפשרות למשחק Co-op ברשת כבר מההתחלה (מצב אונליין היה זמין רק אחרי הורדת חבילת ה-DLC השנייה שיצאה 3 שנים לאחר תאריך היציאה המקורי של המשחק). זה נחמד לראות את Ubisoft קונה שוב את הרישיון למותג ולמשחק ואנחנו רק זוכים מהעובדה הזאת.

המשחק צפוי לצאת ב-14 בינואר.

Hitman 3 - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

המשחק הבא בסדרת משחקי האקשן/התגנבות/חידות (כי בואו נגיד את האמת, חלק מהשלבים הטובים ביותר בהיטמן הם פשוט חידות שצריך לפתור) מגיע אלינו החודש ובעוד שהמפתחים מבטיחים לנו משחק הרבה יותר "רציני ואפל", ושהמשחק יתמוך גם ב-PSVR וייקח אותנו לדובאי וברלין ועוד מקומות מרהיבים, האירוע המרגש באמת הוא דווקא היציאה של המשחק על קונסולת ה-Nintendo Switch. בדיוק כמו Control לפניו, גם Hitman 3 צפוי להגיע לקונסולה הקטנה של נינטנדו כמשחק שיהיה אפשר לשחק על הענן של החברה. זאת אומרת שעם אינטרנט מספיק מהיר, אתם אמורים להיות מסוגלים לשחק את המשחק החדש באותו היום ששחקני PS5 ו-Xbox Series X|S יוכלו. האם זה יעבוד כמו שצריך? מי יודע - אבל אני בוודאות אנסה זאת בעצמי כשהמשחק ייצא החודש.

המשחק צפוי לצאת ב-20 בינואר.

Cyber Shadow - PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

נינג'ות? פלטפורמה דו-מימדית? Yacht Club Games? סיקרנתם אותי - זה בטוח. המשחק החדש של המפתחים הפינים ב-Mechanical Head Studios צפוי להחזיר אותנו לימים של Ninja Gaiden במעטפת מודרנית יותר. לאלו מכם ששיחקו ב-The Messenger ומחפשים את החוויה החדשה שלהם שקשורה בנינג'ות שיכולות לחסל את האויבים שלהן במכה אחת, זה אולי המשחק בשבילכם. Cyber Shadow שואב הרבה השראה ממשחקי ה-8 ביט של פעם ושם דגש על המשחקיות שלו, דרכים שיכולות להסתעף בשלבים עצמם ועוד. אם זה לא שכנע אתכם, Yacht Club Games עזרו למפתחים ונתנו להם פידבק בנוגע לשלבים השונים בעזרת הניסיון שלהם עם Shovel Knight. זה כבר מאוד מעודד.

המשחק צפוי לצאת ב-26 בינואר.

The Medium - Xbox Series X|S, PC

זה לקח זמן, אבל סוף סוף הגענו למשחק האקסקלוסיבי הגדול הראשון ל-Xbox Series X|S. משחק האימה, The Medium, ישים אותנו בנעליה של מריאן - מדיומית שיכולה לעבור בין העולם הפיזי שלנו לעולם הרוחות. המנגנון הייחודי הזה ישומש גם כדי לפתור את החידות במשחק אבל גם כדי להילחם באויבים השונים, ובראשם Maw - שאותו משחק טרוי בייקר. המשחק שואב המון השראה מסדרת משחקי Silent Hill הראשונים, בין אם בצורה בה המצלמה ממוקמת (מצלמה מגוף שלישי במיקום יחסית קבוע מהשחקן) ובין אם בפסקול שלו שבהלחנתו עזר גם אקירה ימאוקה (Akira Yamaoka), מי שהיה שותף בהלחנת הפסקול של כמעט כל משחקי Silent Hill. המשחק נראה מאוד מבטיח, אבל נצטרך לחכות ולקוות שהוא אכן יעמוד בציפיות ממנו.

המשחק צפוי לצאת ב-28 בינואר.

עוד משחקים שכדאי לכם לשים לב אליהם החודש:

  • Atelier Ryza 2: Lost Legends & the Secret Fairy, המשחק השני בסדרת Atelier Ryza מגיע למערב ב-26 בינואר.
  • אוסף משחקי Yakuza המחודשים, The Yakuza Remastered Collection, מגיע ל-PC ול-Xbox ב-28 בינואר.
  • Bladed Fury, אחד ממשחקי האקשן המסקרנים יותר על ה-PC, מגיע לקונסולות השונות ב-22 בינואר.

זהו, התחלנו שנה חדשה ואת סבב כתבות משחקי החודש מחדש! פספסתי משחק שאתם אוהבים? משחק שמעניין אתכן לא נמצא ברשימה? שתפו אותי בתגובות כאן או ברשתות החברתיות שלנו! נתראה בחודש הבא, עם כתבת משחקי חודש היום הולדת שלי השנתית של האתר (ובואו נקווה שאני אקבל יופי של מתנות בחודש הבא...).

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י