הרשמה

סוף הדרך? האתר של Killzone נסגר לצמיתות

זה לא כל כך נעים לראות אתר סגור

"ולפעמים החגיגה נגמרת, כיבוי אורות"

סדרת משחקי Killzone היא אחת מסדרות משחקי האקשן וה-FPS הוותיקות ביותר שיש לקונסולות של סוני. המשחק הראשון בסדרה, שנקרא Killzone, הושק עבור קונסולת ה-PS2 האגדית אי שם ב-2004. אחרי המשחק הראשון הגיעו עוד 5 משחקים כאשר הסדרה הגיעה לשיאה ב-2013 כאשר Killzone Shadow Fall היה אחד מכותרי ההשקה הגדולים ביותר עבור ה-PS4. וכמו כל דבר שמגיע לשיא, אחרי הפסגה מגיעה בדרך כלל הירידה הגדולה, וכך קרה גם ל-Killzone. מאז Shadow Fall שהתקבל לביקורות פושרות מהמבקרים והשחקנים כאחד לא שמענו שוב על הסדרה כאשר המפתחת- Guerrilla Games עברה לפיתוח של משחק חדש שהיום מוכר לנו בשם Horizon Zero Dawn.

עוד ב-Vgames:

כידוע, Horizon Zero Dawn הפך בשניה לאחד המשחקים הטובים ביותר שיצאו ל-PS4 כשהוא גורף המון פרסים וסולל את הדרך של Guerrilla Games למשחק נוסף ביקום של הדינוזאורים הרובוטיים, הלא הוא- Horizon Forbidden West. ובזמן שהמשחק החדש של Horizon מסתמן כאחד הכותרים הגדולים עבור ה-PS5, הוא קובר תחתיו עוד יותר את סדרת Killzone הוותיקה שניראה עכשיו שהגיעה לסיום דרכה. משתמשים אשר ינסו להיכנס לאתר הרישמי של Killzone יקבלו הודעה אשר אומרת: "האתר הרישמי של סדרת Killzone פרש. מעתה והלאה מבקרי Killzone.com יועברו ל-Playstation.com."

אז כמו שזה ניראה, סדרת Killzone בעלת 6 המשחקים אכן הגיעה לסופה וגם אם לא הייתם המעריצים הגדולים ביותר של הסדרה או שלא שיחקתם בה מעולם, זה תמיד עצוב לשמוע על סדרת משחקים אהודה שלא ממשיכה.
"תודה לכם, מבקרי האתר Killzone.com ולכל מעריצי הסדרה לאורך כל השנים על התמיכה והאהדה שלהם".

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י