הרשמה

טעות נגררת: CPR ממשיכה להתסבך בגלל Cyberpunk 2077

אחרי זעם הצרכנים, מגיע זעם הרשויות

הגיע הזמן להפסיק את כל ה-Braindance הזה שהולך פה

עבר קצת יותר מחודש מאז שקיבלנו את ההשקה של Cyberpunk 2077, אחד המשחקים הגדולים והשאפתניים ביותר אך כידוע גם- זאת הייתה אחת ההשקות הנוראיות ביותר שידע עולם הגיימינג אי פעם. אך מאז ההשקה הנוראית המצב של המשחק ושל CD Projekt Red הסטודיו שעומד מאחוריו לא משתפר וניראה שמצבם רק הולך ומדרדר. עד עכשיו הסטודיו הספיק להוציא למשחק רק כשלושה עידכוני Hotfix שאמנם תיקנו מספר דברים קטנים אך המשחק עדיין רחוק מאוד ממה שהוא צריך להיות והמעריצים עדיין זועמים על המפתחת. אך עכשיו ניראה שהזעם הצרכי כלפי CPR לא נשאר בגבולות האינטרנט כשהחברה מתחילה להסתבך גם מחוץ לגבולות המימד הוירטואלי.

עוד ב-Vgames:

לפני מספר ימים קיבלנו את הדיווח שהרגולטור של הממשל הפולני (CPR הוא סטודיו פולני) פתח בחקירה כלפי הסודיו בעקבות ההשקה של Cyberpunk 2077. על פי דיווחים והצהרות שונות של אנשי רגולציה פולנים : "הסוכנות תעקוב באדיקות אחרי CD Projekt Red והמאמצים שלהם כדי להביא את Cyberpunk 2077 למצב טוב." סוכנות הרגולציה הפולנית מודאגת בעיקר בגלל גירסאת הדור הקודם של המשחק, שכן זאת הגירסא הבעייתי ביותר שמשפיעה על נתח שוק נרחב למידי. החקירה של הרשויות הפולניות מצטרפת לתביעה הייצוגית שהוגשה לא מזמן כנגד החברה באישום של הצגת מצג שווא.

לפני מספר שעות יצא סירטון מטעם הסטודיו בו רואים את מארצ'ין איבנסקי (Marcin Iwinski), אחד ממקימי הסטודיו כאשר הוא מדבר על המצב של Cyberpunk 2077. איבנסקי אמר בהמלך הסירטון שהסטודיו המעיט בערכו ובגודלה של המשימה של הבאת Cyberpunk 2077 לקונסולות הדור הקודם. תוך כדי שהוא מבטיח שהסטודיו ימשיך לעבוד על המשחק וגירסא זאת במיוחד בעתיד. מארצ'ין מתייחס גם ל-"שאלת השאלות" של קהילת השחקנים והיא מדוע עותקי ביקורות מוקדמים של המשחק לקונסולות נמסרו רק לאחר פירסום הביקורות לגירסאת ה-PC. לבסוף, מארצ'ין התייחס לעוד נושאים כשהוא הציג גם את ה-Roadmap עם התוכניות העתידיות של הסטודיו עבור Cyberpunk 2077 בשנת 2021.

מועד פירסום הסירטון מעלה מספר תהיות שכן יכול להיות שסירטון זה ותזמונו הגיעו דווקא עכשיו על מנת להרגיע מעט את הרשויות והחקירות שמתנהלות סביב הסטודיו. בנוסף לאלו, מעריצים רבים של המשחקים לא קיבלו את ההתנצלות שמוצגת בסירטון כשהם ממשיכים לזעום על שקרי המפתחת והמצב הנורא שבו המשחק הושק.

jE9CaTmtWcsPr2BqfLY4hm _1_.jpg

מה דעתכם על הכל עניין הרשויות וההתנצלות של CPR? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י