הרשמה

הסרט של Uncharted נדחה לשנת 2022

גל דחיות נוסף בפתח

הפעם זה לא באשמת Cyberpunk 2077

יבוא יום והקורונה תעבור וכולנו נחזור להסתגר בבתים מול המסכים מרצון, ולא כי יש פגישות בזום. עד שהיום הזה יגיע אנחנו נמשיך לקבל חדשות רעות ודחיות בשל התפרצויות הנגיף שמסרב להיעלם כמו שאר הטרנדים של 2020. אם לא הספיק לכם שנים של ציפייה ובעיות בפיתוח תסריט ומציאת במאי, עכשיו הסרט שמבוסס על משחקי Uncharted נדחה מתאריך היציאה המקורי שלו (16.7.2021) ל-11.2.2022. החדשות הרעות הן שנצטרך לחכות שנה שלמה עד שנזכה לראות את ניית'ן דרייק בכיכובו של טום הולנד. החדשות הטובות הן שיש לכם סרט לדייט בוולנטנייז דיי.

ביחד עם החדשות על Uncharted, קיבלנו דחייה נוספת של הסרט החדש של ג'יימס בונד No Time to Die מה-2.4.2021 לתאריך ה-8.10.2021. מדובר בדחייה של 21 חודשים מתאריך היציאה המקורי שלו אי שם במרץ 2020. הוא היה הסרט הראשון להידחות רק בתחילת הפנדמיה, ועכשיו מקבל דחייה שלישית ובתקווה שאחרונה לפני יציאתו לקולנוע. בעקבות הדחייה של בונד לחלון ההשקה של אוקטובר, הסרט של יקום הספיידרמן של סוני, מורביוס (Morbius) נדחה גם הוא ל-21.1.2022 בכדי לא להתחרות עם הסוכן המפורסם.

אולפני קולנוע שונים מתמודדים במגוון צורות עם אתגרי הקורונה, חלקם בחרו להעביר את סרטי 2021 היישר אל הסטרימינג, חלקם בחרו לעשות זאת בצורה חלקית כמו השחרור של נשמה (Soul) היישר לדיסני+ וחלקם בחרו לדחות את חלונות ההשקה בתקווה שנזכה לראות את הסרטים על המסך הגדול. נראה כאילו לעולם הקולנוע ייקח זמן להתאושש מהפנדמיה והנזקים שלה ילוו אותנו במהלך השנים הקרובות על אף החיסונים.

ספרו לנו בתגובות אם אתם מעדיפים לצפות בסרטים שיצאו בסטרימינג, או מחכים למסך הגדול!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י