הרשמה

גיימר מהיר במיוחד סיים את השלב הראשון של Hitman 3 בשמונה שניות

במשחקי מחשב לא משנה כמה אתם מהירים, תמיד יהיה מישהו מהיר יותר

שתי יריות מדויקות ושיא העולם שלכם, לא תנסו?

דברים מסוג זה כבר הפכו לכמעט שגרתיים, משחק חדש ומצופה סוף סוף יוצא וקהילת ה-SpeedRunners כבר מסתערת עליו ועושה במשחק דברים שהגיימר הממוצע יכול רק לדמיין. הפעם זהו תורו של Hitman 3. המשחק החותם את הטרילוגייה המחודשת של סדרת ההתנקשות הותיקה ואת סיפורו הנוכחי של סוכן 47. המתנקש המהונדס גנטית שהיה בסביבה עוד הרבה לפני אציו, אלטאיר וחבריהם. שחקן מיומן במיוחד הצליח להפוך את סוכן 47 לקטלני אף יותר מבדרך כלל אחרי שסיים את השלב הראשון של המשחק החדש, המתרחש על גורד שחקים בדובאי בזמן שיא של שמונה שניות בלבד.

המשתמש Goron נמצא כרגע בראש טבלת הזמנים בשלב דובאי של המשחק לאחר שקבע את השיא החדש של 8 שניות מוקדם יותר היום. לפני Goron השיא עמד על תשע שניות ונקבע על ידי Wreak ו-Der_Lauch_Linus. הראשון קבע את השיא ב-22 לינואר, יומיים בלבד אחרי יציאת המשחק. בעוד השני הצטרף אליו כיממה אחרי. זמני השיא האלה מתאפשרים בעקבות חלון הזדמנויות צר מאד בתחילת השלב בו שתי המטרות של סוכן 47 נמצאות בטווח ירי וניתן לחסל את שתיהן בירייה מדויקת. למרות זאת, בשיטה זו בלתי אפשרי להשיג ציון של Silent Assassin שכן על השחקן לבצע את החיסול ללא עדי ראייה וכמובן בלי להיתפס ועם כל המהירות, ירייה באמצע הלובי של הבניין לא כל כך עונה על הדרישות הללו. כרגע זמן השיא להשלמת השלב בדובאי עם דירוג Silent Assassin עומד על 16 שניות. שזה במובן מסויים מרשים אף יותר.

Hitman 3 נהנה כרגע מביקורות מעולות ונראה כמו משחק לא רע בכלל לפתוח איתו את השנה החדשה. הביקורת שלנו למשחק נמצאת בעבודה ברגעים אלה ממש, מה לעשות שלשמואל לוקח קצת יותר מתשע שניות לסיים כל שלב...

מה אתכם? האם ניסיתם לעשות פעם SpeedRun או שאתם משתייכים לאסכולה הישנה שאוהבת לשחק משחק בצורה שבו התכוונה המפתחת? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:37 26.01.2021 | nakiii nakiii

    צריך לשחק את הקודמים או מיותר לפני המשחק הזה?

  2. 2

       | פורסם ע"י