הרשמה

עדכון 1.2 עבור Cyberpunk 2077 בדרך, מה הוא עומד להכיל?

לצערינו, לא צוין דבר בנוגע לשיפור ביצועים של המשחק

אחרי עיכוב לא קטן בעדכון המצופה המפתחת מספרת על דברים שיגיעו בעדכון החדש

בשלב מסויים, ככל הנראה שלאנשים כבר נשבר לשמוע על המשחק הזה, אבל לא משנה מה נעשה, הוא קיים בתודעה של רובינו (תודה קיאנו) והוא רק ממשיך לספק כותרות. אז אחרי שבחודש שעבר סיפרנו לכם כי האקרים פרצו וגנבו מידע רגיש מהמחשבים של CD Projekt Red, וכאשר המפתחת סירבה להיענות לדרישות של ההאקרים, מידע של החברה החל לצוף ברשת, העדכון המובטח של Cyberpunk 2077 התחיל להידחות. חודש תמים עבר לו מאז והיום אנחנו מקבלים סוף סוף קצת מידע בנוגע למה שעתיד להיות בעדכון שרבים מצפים לו, אז מה העדכון הולך להכיל?

כלל הדברים שהוכרזו כתיקונים הוצגו בארבעה סירטונים (ואלו יופיעו בהמשך הכתבה). הדבר הראשון שהולך להיות מתוקן בעדכון החדש של Cyberpunk 2077 הוא המשטרה, אם גם אתם התחרפנתם מהעובדה שה-NCPD פשוט מופיעים מולכם בעיר, הדבר עומד להשתנות. בעדכון הקרוב, השוטרים יגיעו ממרחק ויתנו לשחקן זמן להגיב ולתכנן את פעולותיו, בנוסף, המשטרה עומדת להשתמש ברחפנים בזירות פשע. בין הדברים הנוספים שגם עומדים להיות מתוקנים, אפשר למצוא הוספה של סליידר עבור רגישות הסיבוב של הרכב, פיצ'ר שמאפשר לרכב ש-"נתקע" על קצה שלא מאפשר לו להמשיך לנסוע, להיות מוטה לכיוון שנבחר. פיצ'ר אחרון שיתווסף הוא האפשרות לכבות את ההתחמקות בעזרת הקשה כפולה על כפתור כיוון, במקום זה, יהיה אפשר להקצות מקשים לפי מה שנוח לשחקן.

נכון לעכשיו זה כל מה שידוע לנו שמגיע בעדכון הקרוב, דברים אחרים עדיין לא הוזכרו אבל כל שנותר לנו עכשיו הוא לחכות ולראות מה יהיה בהמשך. מחכים גם כן לעדכונים נוספים על מנת להתחיל את המשחק? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י