הרשמה

צ'יטר שנחסם גרם לפשיטה על משרדי Ubisoft

קיבל באן ושלח שוטרים כנקמה

זה כבר ידוע שצ'יטרים לא מסכמים לחוקי המשחק אבל זה מוגזם

כידוע אחד ממשחקי הרשת המפורסמים והמצליחים ביותר של יוביסופט הוא משחק היריות הטקטי Rainbow Six Siege שחגג רק לפני חודש את יום ההולדת השביעי שלו. וכמו כל משחק רשת מצליח בסדר גודל כזה הוא מגיע עם הרבה מאוד צ'יטרים שהורסים ללא מעט שחקנים את חוות המשחק. יוביסופט החליטה כבר מזמן להילחם בתופעה ולתת באנים לצ'יטרים במשחק מה שלא כל כך התקבל יפה (בלשון המעטה) אצל יאני אוחיון (Yanni Ouahioune) אזרח צרפתי שהחליט להתנקם ביוביסופט על הבאן שקיבל בגלל שימוש בצ'יטים.

בנובמבר שנה שעברה התקשר אוחיון למשטרת מונטריאול והודיע כי חמושים פרצו למשרדי החברה ולקחו בני ערובה מה שהזניק לשם את הימ"מ המקומי וגרם לפינויים של כ-400 עובדים. יוביסופט מעריכה את הנזק לחברה, הן מבחינת זמן עבודה אבוד והן מבחינת הטיפול בטראומה שנגרמה לחלק מהעובדים בלמעלה מ-1.4 מיליון דולר, וזאת בלי לקחת בחשבון את העלויות המיותרות שנגרמו למשטרת מונטריאול. מדובר מעשה די אירוני בהתחשב בעובדה שבמשחק אתם משחקים יחידות מובחרות לחילוץ והצלת בני ערובה מידי טרוריסטים.

אך לא מדובר בפעם היחידה שאוחיון עושה צרות לחברה, מסתבר שהוא קיבל באן למעלה מ-80 פעמים וניהל קמפיין הטרדה ברשת נגד החברה ועובדיה. הוא אף פרץ לחשבון של הסטרימר Siege הפופולרי מספר שבועות לאחר התקרית מה שגרם לו להיחסם שוב. לאחר תקרית הפריצה של שנה שעברה, אוחיון אף ניסה לחזור על התרגיל פעמיים נוספות וגם איים על החברה באופן גלוי כשהוא דורש לא רק את החשבון שלו בחזרה, אלא גם סמכויות אדמין, שיאפשרו לו לחסום שחקנים אחרים. בראיון שערך אוחיון עם עיתון מקומי הוא הכחיש את המיוחס לו וכיום הוא טוען כי כבר אין לו מחשב והוא מבטיח שהוא "הפסיק עם כל המעשים הרעים שלו".
מה דעתכם על המעשה הביזארי הזה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:45 05.05.2021 | אבינר אבינר

    איזה חמור

  2. 2

    14:50 05.05.2021 | ShockMan ShockMan

    אפשר להבין שיש לו בעיות נפשיות לא מטופלות, אובססיביות ורצון בשליטה לעבר ממה שניתן לקבל.

  3. 3

       | פורסם ע"י