הרשמה

סיכום אירוע Ubisoft Forward E3 2021!

יוביסופט מתחילים את הטירוף עם מסיבת העיתונאים שלהם! בואו לקרוא ולצפות בכל החדשות מהחברה הצרפתית!

אז מה היה לנו באירוע שפתח את הכנס?

כמו שנאמר: #התחלנו. E3 2021 נפתח בסערה עם האירוע הראשון שלו: Ubisoft Forward! מסיבת העיתונאים/דיירקט של יוביסופט היא זאת שפותחת את כנס ה-E3 של השנה והאירוע היה מלא בהכרזות מעניינות, טריילרים מרשימים ואפילו הפתעה או שתיים. אז מה היה לנו ב-Ubisoft Forward? בואו נבדוק!

Rainbow Six Extraction

המשחק הבא מהמותג של Rainbow Six הגיע והוא Rainbow Six Extraction! המשחק החדש ישים דגש חזק על PvE וישים אותנו מול איום חייזרי מסוכן ולא מוכר. המשחק ישים דגש על משחקיות בצוותים של שלושה עם דגש על שיתוף פעולה ועבודה משותפת כדי לשרוד את הגלים של היצורים המפחידים. המשחק הוצג בטריילר חדש שהראה לנו משימת חילוץ של מפעיל. בנוסף קיבלנו טריילר משחקיות שלם של המשחק שיתמוך ב-Crossplay. המשחק צפוי לצאת ב-16 בספטמבר.

Rocksmith+

המשחק החדש בסדרת משחקי לימוד הנגינה בגיטרה הוכרז ועכשיו הוא יאפשר לכם גם להתחבר לטלפון שלכם כדי להיות מסונכרנים מול המשחק. המשחק יאפשר גם ללמוד לנגן על בס, ללמוד מסרטוני וידאו ולהתייעץ עם אנשים שונים בשביל ללמוד בצורה יותר טובה. תוכלו להירשם לבטא הסגורה על ה-PC כבר היום.

Riders Republic

סוף סוף אנחנו מקבלים עוד קצת מידע על משחק המירוצים החדש והמשוגע של Ubisoft. קיבלנו הצצה על המשחקיות שתנוע בין קרבות בין קבוצות על הניקוד הגבוה ביותר, משם למירוץ אופניים בשטח, משם לעוד סנואובורדינג, משם לטיסה בשמיים דרך קניון ענק ועד למירוץ עם 64 שחקנים - המשחק הזה באמת נראה משוגע. המשחק צפוי לצאת ב-2 בספטמבר.

Rainbow Six Siege

החברה הציגה לנו את התוכניות שלה למשחק ה-eSports הפופולרי שלה. בין היתר, המשחק צפוי להגיע ל-Stadia ו-Luna וגם סוף סוף יגיע Crossplay למשחק בין ה-Xbox ל-PlayStation.

עדכונים למשחקים שונים של Ubisoft

קיבלנו שרשרת עדכונים למשחקים של Ubisoft, ביניהם For Honor, הרחבה חדשה ל-Watch Dogs וההגעה של צבי הנינג'ה ל-Brawlhalla.

Just Dance 2022

המשחק החדש בסדרת Just Dance הוכרז (כמובן), עם הכרזה שהשיר החדש של טודריק הול יגיע למשחק בגרסה מחודשת. אם אתם מכירים אותו, אלו חדשות שמחות עבורכם. המשחק החדש צפוי לצאת ב-4 בנובמבר.

Assassins's Creed Valhalla

קיבלנו עוד פרטים לגבי ההרחבות של המשחק שצפויות לצאת בזמן הקרוב ועוד עדכונים חינמיים כמו פסטיבלים שונים, חרבות ליד אחת, ה-Discovery Tour שנותן לשחקנים ללמוד ולהכיר את העולם של הוויקינגים יותר ותיקוני באגים. הטריילר נחתם בהכרזה על העתיד של המשחק שאולי יפגיש אותנו עם האלים של ואלהאלה ויוכרז בעתיד.

Mythic Quest עונה שנייה

Ubisoft החליטה לתת מקום של כבוד לסדרת הקומדיה שלה Mythic Quest המתבססת על חברת פיתוח משחקים.

Werewolfes Within

הכרזה על סרט חדש של Ubisoft שמתפקדת כסדרת מתח בסגנון של "מי עשה את זה". הסרט הולך לכיוון קומי ומורבידי מאוד ותצא בקיץ.

Far Cry 6

טריילר חדש ל-Far Cry 6 הוצג באירוע והוא שם דגש חזק מאוד על העלילה של המשחק והראה לנו את הנבל הראשי של המשחק, אנטון קאסטיו. לאחר הטריילר קיבלנו גם הצצה ל-Season Pass שיכלול מוד שיאפשר לכם לשחק כנבלים מהמשחקים הקודמים (ממש ממש מגניב) ותקבלו גם את Far Cry 3 Blood Dragon.

Mario + Rabbids Sparks of Hope

משחק ההמשך של Mario + Rabbids הוצג באירוע של יוביסופט. אחרי ההדלפה של החנות של נינטנדו. הטריילר הציג לנו את הראבידס החדשים, בראשן ראביד רוזלינה. המשחק לוקח הרבה השראה מהעולם של Super Mario Galaxy ויכיל עוד הרבה הפתעות בזמן שאנחנו נילחם ב-Cursa. קיבלנו גם טריילר משחקיות שהציג לנו קצת מהאלמנטים החדשים של האקשן, כולל השימוש ב-Sparks.

Avatar Frontiers of Pandora

ההפתעה של האירוע: הכרזה על משחק חדש המבוסס כולו על העולם של Avatar של ג'יימס קאמרון. המשחק כולו יפותח לקונסולות הדור הבא וצפוי לצאת ב-2022.

זהו! זה היה האירוע הראשון של E3! מה אתם חשבתם על ה-Ubisoft Forward? שמחים? מאוכזבים? שתפו אותנו כאן או ברשתות החברתיות ואל תשכחו לבדוק את חדר המצב שלנו לעוד חדשות ועדכונים!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:19 12.06.2021 | WarFox89 WarFox89

    רק אותי שום דבר פה לא ריגש ?
    תודה על הסיקור דרך אגב.

  2. 2

    23:28 12.06.2021 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    הדבר הכי מעניין באירוע היה המשחק Mario Rabbids החדש וה-Riders Republic שנראה לא רע בכלל. חוץ מזה היה מאוד... "עם פוטנציאל" אבל לא משהו מאוד מאוד מרגש. בוא נקווה שיהיה יותר טוב.

    ובכיף, אנחנו עושים את זה בשבילכם!!!

  3. 3

    00:03 13.06.2021 | elad9219 elad9219

    מבאס קצת, היה בעיקר עוד פרטים על משחקים שכבר הוכרזו מזמן, ובלי כמעט הכרזות חדשות.
    לא ברור מה קורה עם Splinter Cell, למה סדרת משחקים כ''כ מצליחה שהמון אנשים מתים עליה ומחכים שיהיה משחק נוסף בסדרה, יוביסופט לא מוציאה אחד. 8 שנים כבר עברו מאז המשחק הקודם, וזו לא רוקסטאר, VALVE או בליזארד לדוגמה שלוקח להן לפחות איזה 7-8 שנים לפתח משחק, אם לא הרבה יותר.

  4. 4

    20:38 14.06.2021 | DrizziTx DrizziTx

    קשה להתרגש כשאתה גיימר וותיק שראה כבר הכל, בטח כשטריילרים לא מראים משחקיות.
    דווקא אוואטר הזכיר כמה הסרט היה מופלא, לפני שהתחילו הפיצוצים והרסו את הקסם של העולם ...

  5. 5

    23:08 14.06.2021 | WarFox89 WarFox89

    אני חושב שאתה צודק DrizziTx.

    אחרי שראיתי כבר את רוב ההכרזות והחדשות של E3 השנה [תודה רבה לוייגיימס על כל ההשקעה ועבודה בסיקור האירוע יאמר כאן] אין כמעט שום דבר לחלוטין שעניין או ריגש אותי. כלום, זירו - נאדה. אפילו הטריילר משחקיות של BF שחיכיתי לו הכי הרבה נראה מעפן רצח בעיני. אני לא אומר שאירוע היה רע או דל. כנראה הבעיה היא בי - בסך הכל האירוע די גדול ומרשים רק שכנראה סף העיניין והריגוש וההתלהבות מכל הדברים האלה רק גודל יותר ויותר עם הגיל ואחרי שראינו באמת כבר הכל מהכל אין עדיין משהו בעיני שגורם ל-"ואוו".

    אולי הגיע הזמן להחליף תחביב

  6. 6

       | פורסם ע"י