הרשמה

המשחק Elder Scrolls 6 עדיין בשלב העיצוב

Elder Scrolls 6? לא בקרוב

המשחק Elder Scrolls 6 עדיין בשלבי העיצוב ועוד רחוק מפיתוח

המפיק הראשי של Bethesda- טוד הווארד (Todd Howard) התראיין למגזין הטלגרף בנוגע לעתיד של Elder Scrolls 6. אז העתיד לא צופן הרבה כי אין עדיין כלום אבל בואו נצלול קצת לתוך הראיון. המשחק Elder Scrolls 6 הציג טיזר ראשון בכנס E3 בשנת 2018, לפני שלוש שנים. מאז לא שמענו כלום על המשחק ואני אישית ממש קיוויתי שנקבל עוד איזה טיזר קטן ממנו ב-E3 השנה אך זה לא קרה. ובכן, מסתבר שאני לא היחיד וגם הטלגרף פנו להווארד עם אותה השאלה. לטענתו של טוד המטרה בשנת 2018 היתה להזכיר לקהל המעריצים שהם עדיין מחוייבים למשחק ושהם לא שכחו את המותג. אך לטענתו, המשחק עדיין בשלב העיצוב שלו והוא אפילו לא קרוב לפיתוח. לדבריו "חשוב להבין ש-Elder Scrolls 6 עדיין בשלב העיצוב שלו, אנחנו בוחנים את הטכנולוגיה והאם היא מסוגלת לעמוד במה שאנחנו רוצים מהמשחק." לטענת המפיק הראשי של Bethesda המנוע החדש שלהם Creation Engine 2 שעומד בבסיסו של Starfield הוא יהיה גם המנוע של Elder Scrolls 6. המשחק Starfield שקיבל לאחונה תאריך השקה הוכרז ביחד עם Elder Scrolls 6 אך יגיע כבר בסוף השנה הבאה.

לטענת הווארד, המשחק Starfield יהיה מעין מבחן למנוע החדש והאם הוא יוכל לעמוד בדרישות. "הטכנולוגיה החדשה של Starfield בנויה בעצם לשני המשחקים ומירב המאמצים שמושקעים ב-Starfield משפיעים גם על Elder Scrolls 6." אך מסתבר שיש קשר הרבה יותר עמוק בין Starfield ל-Elder Scrolls 6. מסתבר שהחברים ב-Bethesda שתלו הרבה רמזים במשחק Starfield ואולי חלקם אף מכוונים באופן ישיר ל-Elder Scrolls 6. משתמש Reddit בשם Huhwtfbleh מצא קשר כלשהן בין Starfield ל-Elder Scrolls 6. עכשיו תראו, זה לא בדיוק קשר, אבל מעריצי Elder Scrolls 6 במצבנו מוכנים לקבל הכל. לפי השריטה שנמצאה על אחד מחלקי הספינה נראה שהשריטה מאוד דומה ל-Hammerfell שזה איזור בצפון מערב של יבשת Tamriel, ובו חיים ה-Redguard, גזע של בני אדם קשוחים במיוחד. אז נכון, לא הייתי בונה על זה, אבל מי יודע, אולי הוא פגע.

כפי הנראה Elder Scrolls 6 לא יגיע אלינו בקרוב, אבל אפשר להתנחם ב-Starfield שיוצא בקרוב ונשאר לנו רק להמר מי יוציא את הכותר השישי קודם, Elder Scrolls 6 או GTA 6.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י