הרשמה

נישנושי גיימינג: 30.7.21

גם השבוע לא פיספסנו את החדשות הקטנות

עוד שבוע, עוד חדשות משחקים

סוף השבוע הוא זמן מעולה לשבת ולהירגע מהשבוע הארוך עם הרבה משחקים ונישנושים. אם אתם רק רוצים להתרווח בכיסא ולהתעדכן קצת בחדשות גיימינג מהשבוע החולף, אספנו עבורכם את כל הידיעות הקטנות שקרו במהלך השבוע אך לא הצליחו להתגבש לכדי כתבה. ברוכים הבאים לפרק השמיני של "נישנושי גיימינג" - אוסף של ידיעות מהזמן האחרון שאולי לא שמתם לב אליהם ועברו לכם תחת הרדאר.

ממשיכים להשתדרג

מדי כמה שבועות אנחנו מספרים לכם כאן על ההכרזות החדשות של חברת Nvidia. ניראה שהחברה רוקנה את כל מחסנית כרטיסי המסך החדשים שלה (לפחות לבנתיים) וכעת היא עובדת באופן נמרץ על דחיפה של טכנולוגיית ה-DLSS שלה לעוד ועוד משחקים. לפני שבועיים סיפרנו לכם על Red Dead Redemption 2 שקיבל גם הוא תמיכה בטכנולוגיית שיפור הביצועים ואתמול קיבלנו את ההכרזה שגם כותר האינדי Escape From Naraka מקבל חיזוק מצידה של DLSS 2.2. הכרזה זאת מצטרפת ל-F1 2021 ו-Back 4 Blood שנחשפו בזמן האחרון כתומכים ב-DLSS גם כן. זאת ללא ספק תקופה מופלאה לטכנולוגיה.

אל הירח ומעבר לו

ביום רביעי קיבלנו את הדיווח על מספר מפתחים ותיקים אשר הקימו סטודיו AAA חדש. חלק מאנשי המפתח בסטודיו החדש ששמו הוא That's No Moon עבדו בעבר בסוני, חלקם היו חלק מהפיתוח של סדרת משחקי Call of Duty ואחרים עבדו על משחקי The Last of US. כמו שאפשר לראות ב-That's No Moon יש הרבה אנשים מוכשרים אשר החליטו להתאגד על מנת לפתוח סטודיו עצמאי אשר לדבריהם "יתמקד במשחקי סינגל פלייר מבוססי סיפור". אפשר למצוא קווי דימיון בין הסיפור של That's No Moon לזה של Kojima Productions ואנו מלאי תקווה שבחודשים הקרובים כבר נקבל טעימה ראשונה מפרי יצירתם של That's No Moon.

חזרת המתנקש 

עברה כבר יותר מחצי שנה מאז ש-Hitman 3 הנפלא הושק ומאז כבר קיבלנו מספר חבילות הרחבה ברוח שבעת החטאים הגדולים. עכשיו קיבלנו מהמפתחים ב-IOI עידכון על עתידו של סוכן 47. השבוע הגיעה המשימה הרביעית בסדרת שבעת החטאים שתקח אותנו לברלין למסע חיפושים אחרי המעריץ הסודי של 47. בנוסף למשימה בברלין בעלי Hitman 3 יוכלו לבצע את המשימה במרקש מהמשחק הראשון בטרילוגיה בחינם עד ה-8.8, לנסות להתנקש היום ב-Elusive Target חדש אשר מתכנן חתונות מפוארות, לצד עוד מספר רב של משימות חדשות ונשק ה-Raptor SMG החדש שיוענק לכל שחקן אשר ישלים מעל ל-50 משימות שונות.

עונת המכירות

השבוע סוני דיווחה שהיא חצתה את רף ה-10 המיליון יחידות PS5 שנמכרו. נתון זה לא מפתיע במיוחד אך מה שכן מפתיע (או שלא) הוא הזמן שלקח לסוני להגיע לאבן הדרך הזאת בחיי הקונסולה, למרות המחסור העולמי ה-PS5 עקפה את ה-PS4 והיא הקונסולה של סוני שנמכרה הכי מהר. לצד נתוני המכירות של ה-PS5 מתפרסמים גם נתוני המכירות של משחקיה. Spider-Man: Miles Morales מכר מעל ל-6.5 מיליון יחידות, Returnal מכר מעל ל-560,000 עותקים ו-Ratchet & Clank: Rift Apart מכר מעל ל-1.1 מיליון עותקים. אלו ללא ספק נתוני מכירות מרשימים שהכניסו לסוני הרבה כסף לכיסים בחודשים האחרונים.

יכולות לא אמיתיות

שבוע שעבר גל סיפר לנו על IP חדש שעובדים עליו מפתחי The Coalition. בעוד שאנחנו עדיין לא יודעים מה הוא אותו IP חדש ומיסתורי, אנחנו כן יודעים ש-The Coalition התחילו להתנסות ולפתח על גבי מנוע ה-Unreal 5 המתקדם. השבוע קיבלנו הצגה יכולות ראשונה של הסטודיו שחשף מודל שנבנה בעזרת המנוע המתקדם ורונדר על גבי ה-Xbox Series X. לכל אורך הדמו כתוב שהמודל המוצג הוא מודל ניסיוני ולא מייצג משחק כלשהו אך מיד לאחר שיחרור הדמו השמועות ברשת התחילו לרוץ שזאת היא הצצה ראשונה לכותר, אך על אף כל השמועות The Coalition נשארים בעמדתם העמומה ולא מאשרים או מכחישים שום דבר.

יצא לכם לראות דברים מעניינים יותר השבוע? האם פיספסנו משהו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י