הרשמה

הצצה מעמיקה ל-Ghost Recon Frontline, המשחק החדש בסדרה של Ubisoft!

צפיתם באירוע של יוביסופט ואתם מתים לדעת עוד על Ghost Recon Frontline? אל תדאגו, סידרנו לכם הצצה מעמיקה למשחק החדש!

אנחנו מקווים שלא התגעגעתם אליו יותר מדי, כי פול חוזר אלינו עם הצצה מוקדמת ל-Ghost Recon Frontline שהוכרז ממש לפני כמה דקות

יוביסופט הכריזה ממש לפני מספר דקות על המשחק החדש שלה בסדרת משחקי Ghost Recon והוא הולך להיות שונה לחלוטין ממה שאנחנו רגילים אליו. אם מעניין אתכם לדעת עוד לגבי המשחק החדש והמסקרן, תשמחו לגלות ששוב יוביסופט דואגים לקוראי האתר והודות לפול דייוויס, אנחנו יכולים להביא לכם הצצה מוקדמת ורחבה למשחק החדש. בואו לקרוא עוד קצת על Ghost Recon Frontline: מה הסגנון של המשחק, המודים השונים, היכולות השונות וכמה הוא שומר על הרוח של הסדרה!

בעוד שבהחלט קיוויתי לחדשות בנושא של Ghost Recon השנה, כשיוביסופט פנו אליי עם ההצעה להתנסות במשחק חדש שמבוסס אקסקלוסיבית על PvP עם המכניקות המרכזיות של Ghost Recon שנשענות על עבודת צוות, יצירתיות ותמרונים טקטיים שהפכו אותה לאייקונית, לא תופתעו לגלות שהופתעתי ממש מהקונספט. ב-Ghost Recon Frontline, שדות קרב של יותר מ-100 שחקנים יחכו לשחקנים מנוסים וחדשים בסדרה כאחד.

זה נראה ש-Frontline מעוצב דווקא כמשחק שעושה הפרדה ברורה מסדרת המשחקים המקורית של Ghost Recon, שהציגה לשחקנים ב-2001 את המשחקיות הטקטית והאיטית מנקודת מבט של גוף שלישי. שלא תטעו, לאסטרטגיה עדיין יש מקום של כבוד במשחקיות של Frontline, אבל היא כולה מתבצעת מגוף ראשון ולא שלישי - החלטה נועזת, אבל הגיונית בהתחשב בכיוון ש-Ubisoft רוצה לקחת עם המשחק הזה. האירועים ב-Frontline מתרחשים על גבי אי בודד יחסית גדול שכיאה למשחק בסדרת Ghost Recon, הכה אותו אסון טבע.

האי מחולק לארבעה אזורים מרכזיים שנעים בין מדבריות צחיחות, ג'ונגלים דחוסים, חופים ארוכים ואזורים מיושבים כמו כפרים ועיר בירה מבוצרת היטב. ממה שהבנתי יש עוד סוג של אזור שסובל מזיהום קשה כתוצאה מהאירוע הנורא שעבר עליו, אבל יוביסופט שומרת אותנו טיפה באפלה לגבי הסיפור שמאחורי המשחק, לפחות כרגע. זוהי הבמה אליה ינחתו השחקנים, או בשמם במשחק הזה - ה-Contractors, שיצטרכו לנסות ולהחזיר את האי לקדמותו - או לפחות לנסות.

אבל מטרות לחוד ומציאות לחוד, כי ה-Contractors פשוט לא יכולים להסתדר ביניהם, מה שמוביל לשני מצבי משחק עיקריים: Expedition ו-Control. מוד ה-Expedition הוא המוד הענק שדיברתי עליו. בתחום הזה הוא מזכיר את משחקי ה-Battle Royale שאנחנו רגילים אליהם כמו Apex Legends: צוותים של שלושה שחקנים יצטרכו לאסוף מודיעין מהאי תוך כדי שהם משתמשים ברובים ובמוחות שלהם כדי לנצח את המשחק. המוד הזה מזכיר מאוד את מוד ה-Plunder מ-Warzone, כשהמטרה היא לשמור על המודיעין שמצאתם לכמה שיותר זמן, או לגנוב את המודיעין של אחת הקבוצות היריבות. לכלים התקפיים והגנתיים יש חשיבות עליונה במוד הזה והיא מאוד קשורה לסגנון המשחק שלכם.

לעומת Control, המוד הקודם מרגיש מאוד איטי: Control הוא מצב ה-9 על 9 של Frontline, כשהמפות קטנות יותר ושמות דגש על קצב משחק מהיר יותר כשאתם מנסים לכבוש כל מיני אזורים חשובים על המפה לפני שהקרב יסתיים. גם פה לטקטיקה יש חשיבות עליונה כשהפעם ליכולות האישיות של כל קלאס במשחק יש חשיבות אפילו גדולה יותר. אם כבר הזכרתי אותם, אז שווה לומר כמה מילים על הקלאסים השונים שתוכלו לשחק כ-Contractors בהשקה של המשחק.

הראשון הוא ה-Assault שתמיד מפעיל לחץ על הקבוצה השנייה, ה-Support שהוא סוג של ה-Engineer של המשחק הזה שיכול לבנות ביצורים שיעזרו לכם בקרב וה-Scout שיספק תמיכה מרחוק. בהתחלה היכולות שלהם מאוד דלות ולוקח זמן לעלות רמות כדי להפעיל את היכולות הפאסיביות והאקטיביות שלהם.לוחמים חדשים יחד עם יכולות חדשות ומגוונות יתווספו בהמשך. בכלל, יוביסופט סיפרו לנו שהם מתכוונים לתמוך ב-Frontline בעדכונים שיתבצעו במסגרת "עונות" הרבה אחרי השקת המשחק.

המפתחים גם רוצים לשמוע את הפידבק של השחקנים בקהילת Ghost Recon, כשהיא תשתמש ב-Play-Testers ובמשפיענים כדי לקבל כמה שיותר מידע שיאפשר להם לשפר ולתקן את המשחק ככל שנדרש. Frontline אמור להיות חוויה שממשיכה להתפתח בתגובה למה שהשחקנים צריכים ורוצים ממנו. אם גם אתם רוצים להשתתף, אז מה-14 עד ה-21 באוקטובר, יוביסופט הולכת להזמין את כל מי שמתעניין לתקופת דמו קצרה של המשחק החדש. הדמו יכיל את שני המצבים שהזכרתי קודם, עם כל היכולות והמכניקות שהמשחק יכול להביא לכם שיאפשרו לכם "לעצב את שדה הקרב".

המשחקיות עצמה נראית סולידית לחלוטין, מבוססת לחלוטין על הערכים של Ghost Recon. אני מחכה לראות אם החברה באמת תצליח לתרגם את החוויה הטקטית של Ghost Recon, עם נשקים ויכולות שמזכירים את Tom Clancy, לעולם של משחקי FPS - במיוחד עם הכמות שאנחנו חווים כרגע. Frontline הוא אולי לא מה שכולם ציפו לו, אבל אולי זה מה שהוא היה צריך. מדובר בהתרחבות של מותג פופולרי וותיק לתחום חדש ויהיה מעניין לראות מה יהיה עם המשחק החדש.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י