הרשמה

גרסאת ה-VR של Resident Evil 4 מורידה תוכן מהמשחק המקורי

אבל אולי עדיף ככה?

מעט תוכן מהמשחק המקורי ימצא את עצמו מחוץ לגרסאת ה-VR, אבל מדובר בתוכן שאולי עדיף אפילו בלעדיו.

יום יבוא ואולי אכתוב על זה טיפה יותר בהרחבה, אבל בזמן שאני מבין למה Resident Evil 4 נחשב לקלאסיקה בעיני רבים ולמשחק שבאמת הגדיר ז'אנר ובעצם הביא את סדרת המשחקים הפופולרית לשיאים חדשים, הוא אחד המשחקים הפחות חביבים עלי בסדרה. אתם שואלים למה? לא בגלל העלילה שלו חס וחלילה, נטו בגלל שהוא התיישן בצורה לא מחמיאה, במיוחד על המחשב האישי. דברים שאפילו קונטרולר לא יכל לפתור, השליטה היתה מזעזעת ובקושי הצלחתי להפיק ממנו הנאה, רק חיכיתי לסיים אותו. גרסאת ה-VR של המשחק עתידה לצאת ממש היום בשעות הצהריים לקונסולות ה-Quest מסביב לעולם, וכעת אנחנו מגלים כי תוכן מסויים הושאר מאחור, אבל אולי בעצם עדיף ככה?

התוכן המדובר שלא נמצא בגרסא המחודשת של Resident Evil 4 ל-VR קשור לדמות המשנית של המשחק, אשלי (Ashley). העלילה הכללית של המשחק סובבת סביב המשימה של ליאון להציל את ביתו של הנשיא מידיהם של חוטפיה בספרד. התוכן שהוסר מהחידוש הוא שורה של לואיס בנוגע לגוף של אשלי (ולא, היא לא משעשעת כמו Jill sandwich). בנוסף, במשחק המקורי היה ניתן (מסתבר, אני מודה שלא היה לי מושג) להסתכל מתחת לחצאית של אשלי באזורים מסויימים, והאנימציות שקשורות לכך הוסרו מגרסאת המציאות המדומה של המשחק. בהודעה ש-Facebook הוציאה נכתב: "Oculus Studios, Armture ו-Capcom איחדו כוחות ועבדו על הרימאסטר של RE4 ל-VR. הדבר כולל גרפיקה באיכות גבוהה ועולם סוחף, לצד שינויים נבחרים לדיאלוגים שונים ואנימציות שאנחנו מאמינים שיתאים את המשחק לקהל יותר מודרני."

אם אתם בין האנשים שמרגישים בטעות שהשינויים אינם מוצדקים, הגרסאות הישנות של המשחק עדיין קיימות וניתן לשחק בהן כמעט בכל קונסולה כיום (הדבר כולל כמובן גם את ה-Nintendo Switch). מחכים כבר לשחק במשחק? השינויים מפריעים לכם? (אני מקווה שלא) מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:57 21.10.2021 | Trump1234 Trump1234

    מה אני יגיד לכם, עם הגישה הזאת אני מצפה בקוצר רוח לGTA6
    אני בטוח שיהיה יותר מהנה לראות אמריקה דימיונית וצבועה שאף אחד בה לא רוצח, מקלל, מדבר לא יפה על גוף האישה או החתול (לא פוסל גם חיידק), וכמובן לא גונב מכוניות מאנשים שחורים או ירוקים.

    מאוד עצוב שנותנים כוח לגופים האלה מסיבות לא נכונות~!

  2. 2

    22:57 21.10.2021 | Trump1234 Trump1234

    מה אני יגיד לכם, עם הגישה הזאת אני מצפה בקוצר רוח לGTA6
    אני בטוח שיהיה יותר מהנה לראות אמריקה דימיונית וצבועה שאף אחד בה לא רוצח, מקלל, מדבר לא יפה על גוף האישה או החתול (לא פוסל גם חיידק), וכמובן לא גונב מכוניות מאנשים שחורים או ירוקים.

    מאוד עצוב שנותנים כוח לגופים האלה מסיבות לא נכונות~

  3. 3

    22:59 21.10.2021 | Trump1234 Trump1234

    איך אני מוחק את התגובה הראשונה אגב?
    חשבתי שזה נתן לי לערוך אותה אבל זה פירסם את השנייה בנפרד.

  4. 4

    10:13 22.10.2021 | אור יהודה סגל - כתב תוכן אור יהודה סגל - כתב תוכן

    @trump1234
    אני מתנצל, אבל אני לא ממש מצליח לראות את הקשר בין זה לבין GTA, אלו שני משחקים שונים בתכלית, RE לא משחק שמוכר את עצמו בעזרת מין, הייתי מבין אולי את הטענות האלה אם זה היה חלק שהוא אשכרה מהותי למשחק או למשחקיות שלו ברמה מסויימת (אני לא יודע אם שיחקת בכלל ב-RE4).
    אבל היות וזהו לא המצב, אני מתקשה להבין למה זה באמת מפריע לאנשים שבדיאלוג אחד, דמות משנית מחמיאה לציצי של בחורה בת 20 ואי אפשר להסתכל לה מתחת לחצאית במשחק אקשן אימה.

  5. 5

    21:49 22.10.2021 | Trump1234 Trump1234

    זאת הייתה דוגמא לכמה צבוע כל הצעדים האלה של הPCs בעולם הגיימיניג.

    אני אומר את הדברים האלה בתור אחד שיש לו ניסיון של 20 שנה בתעשיית המשחקים ואנימות ביפן (כשחקן עוקב לא כעובד) שבה נקודות מבט על הדברים האלה מאוד שונה,

    הגישה של העולם הפוליטקלי קוראקט הגיעה לרמה שאי אפשר להתעלם ממנה ולא מהסיבות הנכנות, חברות (בינייהם חברות יפניות) לקחו את התגובות של אנשים שלא משחקים בכלל במשחקים שלהם כמשהו משמעותי והתחילו לעשות כל מיני מעשים שבסופו של דבר פגעו בקהל היעד האמיתי שלהם, הרי בראש של החברות: כמה שיותר גדול הקהל = יותר רווחים, אבל חלק גדול מהם לא מבינים שאותם המתלוננים שזורעים בהם פחד בכלל לא משחקים או קונים את המשחקים שלהם, היו לא מעט שינויים בעולם הגיימיניג (בעיקר היפני, שאגב היפנים ממש לא בעדם) בגלל הדברים האלה וקשה שלא להתעצבן בנקודה הזאת, יש מספר מועט של אנשי מפתח שהולכים נגד הזרם הארסי ואני מקווה שחברות יתחילו להבין מהם את המסר שלצנז'ר משחקים או לדחוף לתוכם "diversity" גם אם זה אומר שצריך לדרוך על המקור זאת לא הגישה הנכונה כלפי המעריצים.

    כוונת הדוגמא על GTA, המשחק האחרון שאתה מצפה לראות בו דברים כאלה, הייתה רק להמחיש שאם דבר כזה יקרה באמת למשחק כזה (שכבר עכשיו אנשים מאיימים על ROCKSTAR לצ'נזר אותו בגרסת הPS5 המחודשת) זה יהיה מאוד עצוב ולא מפתיע.

  6. 6

    21:21 27.10.2021 | elad9219 elad9219

    Trump1234 סופר מבין אותך ומסכים עם העיקרון של מה שאתה כותב, בלי קשר למשחק הזה ספציפית.
    הפוליטיקלי קורקט נהיה כבר מגעיל ברמות, ואם בארץ הוא מוגזם אז בארה''ב הוא פי 10. איזה עולם מטומטם נהיה פה. באמת בקצב הזה עוד כמה שנים כבר לא יהיה אפשר להוציא כלום, גם על משחק יריות סטנדרטי יגידו שזה אלים וגורם לאנשים לצאת למסע רצח. חלאס כבר, חנקו אותנו.

  7. 7

       | פורסם ע"י