הרשמה

11 הפסקולים הטובים ביותר בגיימינג לשנת 2022

רשימת פסקולי השנה חוזרת אלינו בפעם השישית - והפעם עם טוויסט! בואו לקרוא (ולהקשיב) על כמה מהפסקולים הטובים שקיבלנו בשנה החולפת!

אחת השנים הטובות לגיימינג הייתה באופן לא מפתיע גם אחת השנים הטובות לפסקולי משחקים! בואו לקרוא ולהאזין לפסקולים הטובים ביותר של 2022!

11? כן. 11.

השנה הולכת להיות מאוד מעניינת, כי בדומה ל-2017, השנה הראשונה בה הגיתי את הרעיון הזה לשלב בין האהבה שלי לפסקולים של משחקי מחשב לבין האהבה שלי לחפור לעשרות אלפי אנשים רנדומליים באינטרנט בכל חודש, גם השנה אני נמצא בבעיה רצינית: 2022 הייתה שנה מטורפת לחובבי פסקולים. אני חושב שכמעט בכל חודש יצא לפחות משחק אחד שיכלתי לומר עליו: "כן, זה משחק שיכול להיות מועמד לרשימת פסקולי השנה שלי". אז הנה הגענו לדצמבר ואיתו, הכתבה הכי מיוחדת בסדרת הכתבות הזו שרצה כבר השנה החמישית ברציפות. אבל כרגיל, נפתח עם חוקי הרשימה.

גם הפעם אני לא מגביל את עצמי רק למשחקים ששיחקתי, כששוב נעזרתי באחת הקבוצות האהובות עליי בפייסבוק (Working Gamers) כדי לראות אם פספסתי או אילו פסקולים נהדרים שאולי לא היו נכנסים לרשימה שלי אם לא היו מספרים לי עליהם. אני מזכיר שזהו הדירוג האישי שלי: חלקכם בוודאי לא יסכימו איתי, וזה סבבה לגמרי - אתם יותר ממוזמנים לומר לי אם לפי דעתכם פספסתי איזה פסקול אהוב או אם דירגתי לא נכון איזה משחק ברשימה בתגובות כאן למטה (אם אתם רשומים לאתר שלנו), בעמוד הפייסבוק או באינסטגרם שלנו. מתחת לכל פסקול יופיעו גם רשימה של רצועות אהובות ורצועה מסוימת שתוכלו לשמוע בעצמכם (כן, זה מועתק משנה שעברה, אין לי זמן לכתוב את הכל מחדש).

לפני שנתחיל, הנה משחקים שהפסקולים שלהם לא נכנסו לרשימה, אבל יותר מראויים לאיזכור ושווים שמיעה:

  • Fire Emblem Warriors: Three Hopes - יופי של רמיקסים למוזיקה של המשחק המקורי מ-2019. בעוד שנהניתי מהם ממש, כן הרגשתי יותר מדי את ההשפעות של המשחק המקורי, כך שבעוד שנהניתי ממנו מאוד, המשחק הזה מחוץ לרשימה.
     
  • Rise of the Third Power - כל-כך רציתי להכניס אותו לרשימה כששמעתי אותו במרץ והאמת שגם חשבתי שהוא אכן ייכנס לרשימה, אבל 2022 הייתה שנה טובה מדי לפסקולי משחקים.
     
  • Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion - יופי של ביצועים מחודשים לשירים של המשחק. לא חידשו כאן מספיק כדי שהפסקול הפנטסטי הזה ייכנס לרשימה אבל זה בהחלט פסקול שכיף להקשיב לו.
     
  • Metal Hellsinger - אני יודע אני יודע - זה פסקול מ-ד-ה-י-ם, אבל הוא מסתמך ברובו על זמרים וזמרות אדירים ומוכחים, אז איפשהו בחלק האחורי של המוח שלי, קיננה בי המחשבה ששאר הפסקולים בעשירייה הצליחו להרשים אותי יותר. עדיין, מדובר בפסקול פשוט נהדר ותאמינו לי שההופעות של סרג' טנקיאן ואליסה ווייט-גלוז שווים שמיעה.
     
  • The Callisto Protocol - הפתעה אמיתית. הפסקול של משחק האימה הלא כל-כך מפחיד הזה הוא לא רע בכלל. לא מספיק טוב בשביל להיכנס לרשימה אבל בהחלט שווה שמיעה, בעיקר שיר הנושא שלו.
     
  • Mario Kart 8 Deluxe Booster Course Pass - אני אסכם את ההופעה של המשחק הזה פה במילותיו של יוטיובר שנתקלתי בו לפני כמה חודשים: "יו, מי היה בסטודיו?!?!". שמישהו ייתן לבסיסט שניגן ברמיקס של Ninja Hideaway העלאה רצינית.
     
  • A Plague Tale: Requiem - הקשבתי לפסקול, הוא מאוד טוב, אבל אני באמת מאמין שהוא טיפה AAA מדי, כלומר זה לא פסקול שהצליח לשבת אצלי חזק כמו הפסקולים שנכנסו לרשימה.
     
  • Chained Echoes - משחק יפהפה עם פסקול יפהפה. כמו עם Metal Hellsinger, גם הוא כמעט נכנס לעשירייה הפותחת בשנייה האחרונה. אם אתם אוהבים את משחקי ה-JRPG האפיים של פעם, זה משחק ששווה לכם לבדוק.
     
  • Sonic Frontiers - תורידו תורידו את הקלשונים, אני יודע מה כתבתי בביקורת. מצד שני, אין מה לעשות - Undefeatable הוא אחד השירים הכי טובים שיצאו ממשחק מחשב ב-2022. מיכל, צדקת - המשחק הזה בסוף כן הצליח להשתרבב לרשימת פסקולי השנה איכשהו.

סיימנו עם האיזכורים, עכשיו אפשר להתחיל - הנה עשרת פסקולי הגיימינג של 2022!

10. Bayonetta 3 - Naofumi Harada

המכשפה הזאת אוהבת לרקוד ואהבה כזאת חייבת להגיע עם פסקול מדהים. את רשימת פסקולי השנה של 2022 פותח פסקול שכבר ידעתי שייכנס לרשימה, עוד לפני שהמשחק יצא בכלל. Bayonetta היא סדרה שהפסקולים שלה נועדו לשלב בין חן לבין אקשן (בדיוק כמו המכשפה שלנו) והפסקול השלישי בסדרה עושה בדיוק את זה. Bayonetta 3 יודע להתאים לכל ביונטה במשחק את הרצועה המתאימה לה, כשאפילו השיר שמתנגן בזמן שהדמות החדשה, ויולה, נלחמת מתאים לה בדיוק. ושאני לא אתחיל לדבר על הגרסה החדשה והמהממת של "Let's Dance Boys". יופי של דרך לפתוח את רשימת פסקולי השנה בעיניי.

רצועות אהובות: Gh()st, The Whispers of Destiny, Let's Dance Boys, Red Moon, Red & Black, Riders of the Light (3rd-Climax Mix)

9. Mario + Rabbids: Sparks of Hope - Yoko Shimomura, Grant Kirkhope, Gareth Coker

ברצינות, כמה עוד נצטרך לחכות לפני שגרנט קירקהופ יקבל פרס מפעל חיים בתעשיית הגיימינג? הבן אדם מלווה את התעשייה הזאת במשך עשרות שנים כבר והוא לא מפסיק לתת לנו פסקולים חכמים, יצירתיים, כיפיים ומרגשים כאחד. Mario + Rabbids: Sparks of Hope הוא אחד המשחקים הכי טובים של 2022 ואחד המשחקים הטובים בז'אנר הטקטיקה באופן כללי והפסקול שנכתב עבורו בהחלט ראוי למשחק שכזה. רצועות הקרב השונות מתחברות לרצועות בחקר העולם בצורה נהדרת, הסצנות השונות מקבלות שכבת צבע נוספת בעזרת הנעימות שמלוות אותו ואני אומר כבר עכשיו - אם הפסקול של הסרט של מריו יהיה פחות טוב מהפסקול של המשחק הזה אני הולך לצפות בו עם אוזניות ולהפעיל את הפסקול הזה בזמן שאני צופה בסרט.

רצועות אהובות: Beacon in the Darkmess, Sunny Side of the Galaxy, Icy Battle Ballet, Kaleidoscopic Canopy, Interstellar Invaders

8. Pokemon Legends Arcues - Go Ichinose, Hitomi Sato, Hiromitsu Maeba

זאת לא תהייה ההופעה היחידה של משחק פוקימון ברשימה, אבל שני המשחקים שיצאו השנה למותג המשחקים האובר-פופולרי של נינטנדו מביאים לנו פסקולים שונים בתכלית. Pokemon Legends Arcues הוא המשחק הכי מיוחד בסדרה, כי הוא בפועל מתפקד כסוג של Prequel לעולם של משחקי דור 4 ואני חושב שהמלחינים של הפסקול של המשחק הצליחו ליצור כאן פסקול שמרגיש באמת קסום. הנגיעות הללו של מוזיקה ממשחקי דור 4 בפסקול, הרגעים השקטים ב-Jubilife Village או באמצע הלילה, הרגעים הקצביים בזמן הקרבות הגדולים - כולם יוצרים כאן חווית פסקול פוקימון שמרגישה מוכרת, אבל גם מאוד מיוחדת. לא מתבייש לומר שהיו לי דמעות בעיניים כששמעתי את הנעימה של Eterna Forest במהלך ההליכה ביער של המשחק.

רצועות אהובות: The Heartwood, Jubilife Village (All Versions), Battle! (Pokemon Wielder), Field (Late Night), Battle! (Noble Pokemon), Crimson Mirelands 2, Battle! (Origin Dialga / Origin Palkia)

7. Horizon Forbidden West - Joris de Man, Niels van der Leest, The Flight, Oleksa Lozowchuk

אם הפסקול של המשחק הקודם היה קבלה לעולם חדש, הפסקול של המשחק הבא בסדרה כבר מברך אותנו על שובנו. Whatever Comes הוא דרך מדהימה לפתוח את המשחק, Mother of All ריגש אותי הרבה יותר ממה שציפיתי ממנו, Built to Kill הוא שיר אקשן מצוין ו-In the Flood עדיין עושה לי צמרמורת כשאני מקשיב לו. נכון, בדיוק כמו ב-2017 גם השנה המותג של Horizon נקבר על ידי משחקים גדולים ויצירתיים ממנו והוא קצת נשכח, אבל אל לנו לשכוח את הפסקול הפנטסטי הזה והמשחק הטוב אף יותר שאותו הוא מלווה.

רצועות אהובות: Built to Kill, Rusted Sands, Mother of All, Whatever Comes, In the Flood, Look Deeper, The Wings of the Ten

6. Kirby and the Forgotten Land - Yuuta Ogasawara, Jun Ishikawa, Hirokazu Ando, Yuki Shimooka

בדיוק כמו עם הכוכב הלוחם הוורוד של נינטנדו, גם הפסקול שלו אולי נראה תמים, אבל הוא מחביא בתוכו כמה מהרצועות הטובות ביותר בסדרה, שבדיוק כמוני, גם חגגה 30 השנה. מהשנייה הראשונה, המשחק זורק עליכם שירים ומוזיקה שבאמת מרגישה כאילו היא מקבלת אתכם לעולם חדש - במשחק של קירבי: Running Through the New World הוא שיר שמח עם נגיעות קטנות של Greens Greens המיתולוגי שיגרום למעריצים להרגיש בבית, Fast-Flowing Waterworks מצליח ללכת על הקו הדק בין מוזיקה שהיא צ'יל למוזיקה שמניעה את השחקן קדימה, Northeast Frost Street הוא פשוט קסם של שיר, Moonlight Canyon אדיר והצורה שבה המשחק משתמש במוזיקת ה-Invincibility של הסדרה בכמה רגעים שונים היא נהדרת. זה באמת פסקול מדהים שרק משתפר ברגע ששומעים את המוזיקה של King DeDeDe.

רצועות אהובות: Metro on Ice, Running Through the New World, Northeast Frost Street, Moonlight Canyon, Roar of Dedede, Invincible Candy

5. God of War Ragnarok - Bear McCreary

מישהו באמת חשב שהפסקול הפנומנלי הזה לא יופיע כאן? בר מקרירי ממש מבסס את עצמו כאחד היוצרים והמלחינים המשפיעים ביותר בשנים האחרונות, כשהוא מביא לנו את מה שכבר הפך לנעימה הרשמית של משחקי God of War החדשים. הנעימה המרכזית והאייקונית חוזרת, כשמלוות אותה שלל רצועות פנטסטיות שבאות בדיוק בזמן הנכון ובדיוק בעוצמה הנכונה. השימוש ב-Hurdy-gurdy בחלק מהרצועות היה נפלא כי זה באמת התאים למשחק שמתרחש באזור נורדי, שם הכלי הזה משומש באופן תכוף. זהו פסקול משחק AAA מושלם, אבל מה שהכי אהבתי לגבי הפסקול הזה, הוא שבעוד שהוא שואב הרבה רעיונות מהמשחק שהגיע לפניו, הוא גם לא התבייש ללכת לכיוון שונה ומיוחד משלו. קצת כמו דמות מסוימת במשחק...

רצועות אהובות: Blood Upon the Snow, Main Theme, A Son's Path, Pull of the Light, Whispered Souls, Huldra Brothers, Ragnarok

4. Pokemon Scarlet & Violet - Minako Adachi, Junichi Masuda, Go Ichinose, Hitomi Sato, Toby Fox

יש שני דברים עקביים במשחקי הפוקימון על ה-Switch: איכות גרפית יורדת ואיכות מוזיקלית עולה. וואו וואו וואו מה נסגר עם הפסקול הזה?! את כל ההשקעה שהייתה אמורה להיכנס לחלק הטכני של המשחק קיבלנו בפסקול המצוין הזה שמביא לנו את מינאקו אדאצ'י, ג'ונאיצ'י מאסודה וגו איצינוסה ב-100 אחוז מהכוח שלהם. התוספת של טובי פוקס כמלחין ראשי רק סוגרת לנו רשימת מלחינים שהביאו לנו חלק מהרצועות הכי טובות במשחקי פוקימון אי פעם. זה מבאס אותי שאת הרצועה הכי טובה מהפסקול הזה אני לא אוכל לשים כאן מפאת ספוילרים, אבל תסמכו עליי כשאני אבקש מכם להקשיב לרצועה של הקרב האחרון בסיפור. פסקול מעולה נוסף לאוסף הפסקולים המדהימים של משחקי פוקימון.

רצועות אהובות: Battle! (Team Star: Squad Boss), Battle! (Team Star: Grunt), Area Zero, Final Battle theme, Battle! (Penny), Champion Nemona, East Province

3. Neon White - Machine Girl

אני עושה לכם ספוילר כבר מעכשיו: הנה הפתעה השנה שלי. Neon White לא רק הביא לנו את אחד המשחקים הכי טובים של 2022, הוא גם נתן לנו את אחד הפסקולים הכי מטורפים של השנה הזו. שיא הכנות, לא שמעתי על Machine Girl עד שהגיע הפסקול הזה ועכשיו אני מעריץ אדוק של צמד המלחינים האמריקאי הזה. רצועות כמו Cloud Nine, Virtual Paradise ו-The World to Come הפכו למוזיקת האימונים שלי ב-70 אחוז מהזמן כשגם הרגעים השקטים שלו נשמעים פשוט נהדר.

כל הפסקול הזה נותן לי וייב רציני של The Prodigy משולב עם Pendulum ואני פשוט נהנה מכל רגע ומכל הקשבה חוזרת של השירים במשחק. בתכל'ס הפסקול הזה דומה מאוד לזה של Doom Eternal: אתם משלמים על אלבום מוזיקה נפלא שמגיע עם אחד המשחקים הכי טובים של 2022 בחינם. אחלה דיל אם אתם שואלים אותי.

רצועות אהובות: Cloud Nine, The World to Come, Sin to Win!, House of Cards, Angel's Peak, Mission Complete, Heavenly Delight

2. Elden Ring - Tsukasa Saitoh, Yoshimi Kudo, Shoi Miyazawa, Tai Tomisawa, Yuka Kitamura

משחק השנה לא תמיד יכיל את הפסקול של השנה, אבל Elden Ring היה יותר מקרוב לכך. אני חושב שאם אני מקשיב שנייה לפסקול של Elden Ring לעומת הפסקולים הקודמים של משחקי FromSoftware, הוא יכול לתאר בצורה נהדרת את הגישה של המשחק עצמו לעומת משחקי עבר בסדרת Souls: בעוד שהבסיס שם, המוזיקה הרבה יותר אפית, אגרסיבית ובומבסטית עם רצועות אדירות שמלוות בוסים אדירים. הרצועות של Elden Ring כל-כך חקוקות לי במוח שאני מוצא את עצמי מזמזם את שיר הנושא של המשחק, את מוזיקת הקרב נגד ה-Godskin Apostles, את המוזיקה שמתנגנת נגד ה-Erdtree Knights, את מוזיקת הקרב נגד Godfrey ועוד רבים וטובים - בלי שאני בכלל שם לב שזה מה שאני שר.

אמרתי כבר בעבר שהמוזיקה של משחקי Souls חייבת להיות גדולה מהחיים כי היא צריכה ללוות את השחקן גם בפעם ה-15 שבה הוא רואה את אותם הבוסים. Elden Ring היה יותר קל לי באופן אישי, אבל השירים בו היו ללא ספק גדולים מהחיים. פסקול היסטרי למשחק שייזכר לדורות.

רצועות אהובות: Erdtree Knights, Main Theme, Final Battle, Godskin Duo, Malenia, Godfrey, Mohg, Lichdragon Fortissax, Ancient Dragon Lansseax

לפני שנעבור למקום הראשון, אספר לכם את אחד הסיפורים האהובים עליי מהאולימפיאדה האחרונה: בגמר הקפיצה לגובה, הקופצים מוטאז בארשים וג'יאנמארקו טאמברי הגיעו למצב ששניהם נמצאים בתיקו מוחלט. השופטים הגיעו לשניהם ואמרו להם איך שובר השיוויון צפוי לעבוד ואז בארשים (חבר טוב של טאמברי) שאל: "אפשר שיהיו לנו שתי מדליות זהב?". החוקה מאפשרת זאת ולכן יש לנו שני אלופים אולימפיים בקפיצה לגובה... ואני חושב שאתם מבינים לאן אני חותר עם הסיפור הזה.

1 (משותף): Xenoblade Chronicles 3 - Yasunori Mitsuda, ACE, Manami Kiyota, Kenji Hiramatsu, Mariam Abounnasr

לא יכלתי לשים אף אחד מהפסקולים הבאים במקום השני כי מבחינתי, שניהם באותה הרמה מעל כל השאר ולכן גם יקבלו את הטיפול הראוי לפסקול שמגיע למקום הראשון שלי. אין לי ספק בכלל שתואר "פסקול השנה" פשוט נגנב מ-Xenoblade Chronicles 3 בטקס פרסי הגיימינג של 2022. הפסקולים של משחקי Xenoblade תמיד היו מדהימים, אבל מה ש-Xenoblade Chronicles 3 עשה עבור הסדרה הוא ברמה אחרת לגמרי.

מוזיקת הנושא המרכזית של המשחק

הרצועות ב-Xenoblade Chronicles 3 מזכירות לי קצת את הרצועות של הזוכה של שנה שעברה, Bravely Default 2: הן לא נועדו ללוות את המשחק ברקע - הן חלק אינטגרלי מהעולם והעלילה של המשחק. אבל אם ב-BD2 הרצועות משתלבות בבוסים השונים ובמוזיקת הבוס האחרון, ב-Xenoblade Chronicles 3, החליל - המוטיב המרכזי של המשחק - נשמע לכל אורך המשחק כמעט בכל רצועה מרכזית שלו.

מוזיקת "המעבר לעולם הבא" המדהימה של המשחק

בין אם מדובר במוזיקת הנושא של המשחק, "The Weight of Life", מוזיקת הקרבות בעולם (בין אם מדובר ב-Keves או ב-Agnus), "Chain Attack" הפנומנלי, מוזיקת הבוסים השונים, מוזיקת הבסיסים והמבוכים, הסצנות המרגשות, הקומיות - כולן קשורות באותה התמה של החליל של הדמויות הראשיות שמרגישה כאילו מלווה את השחקן בתור הדמות השמינית של הצוות. כבר מהטריילרים היה אפשר לראות את הכוח של הפסקול הזה ואת מה שהוא עושה לאנשים שחיכו למשחק.

רצועת "Chain Attack" שמלווה את מתקפות השרשרת של המשחק

אבל איפה שהפסקול באמת זורח הוא ברפרנסים שלו למשחקי העבר בסדרה. זה כבר לא סוד שהמשחקים מקשרים בין העולמות של משחקי העבר של Xenoblade וחלק מהרצועות שמלוות את המשחק נועדו לעשות בדיוק את זה: "Kaleidoscopic Core" (שהוא פשוט רמיקס קרב ל-"Drifting Soul" מ-Xenoblade Chronicles 2) ו-"Brilliant Wings" ישר יהיו מוכרים לשחקנים וותיקים בסדרה (במיוחד אם שיחקתם ברימאסטר של המשחק הראשון). מעל כולם מנצח "You Will Know Our Names - Finale" שנותן ספין משלו לאחת הרצועות האייקוניות ביותר מהסדרה (ספין מדהים ומרגש).

רצועת "Kaleidoscopic Core" שנותנת רפרנס ל-Xenoblade Chronicles 2

זה אחד הפסקולים הכי טובים שיצאו ככל הנראה בעשור האחרון, הן מבחינת איכות המוזיקה והשירים בו, הן מבחינת איך שהרצועות עובדות במשחקים עצמם והקשר הרגשי שלהן לשחקן והן מבחינת הרפרנסים למשחקים אחרים בסדרה. אם על משחקים כמו Elden Ring ו-Breath of the Wild אני אומר שצריך ללמד בבית ספר לפיתוח משחקים, אז את Xenoblade Chronicles 3 צריך ללמד בבית ספר להלחנת פסקולים.

רצועות אהובות: Brilliant Wings, Kaleidoscopic Core, You Will Know Our Names - Finale, The Weight of Life, Keves Battle, Agnus Battle, Chain Attack, A Life Sent On, Keves Colony

1 (משותף): Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge - Tee Lopes

את הכבוד שטקס פרסי הגיימינג לא נתן לו, אני אתן. טי לופס (טיאגו לופז), הוא מהיוצרים האהובים עליי בגיימינג. הכרתי אותו עוד מהעבודות המוקדמות שלו כיוצר תוכן שעושה רמיקסים למוזיקה של משחקי Sonic ועד לפיצוץ הגדול שלו עם הפסקול הנהדר של Sonic Mania. אבל עם כל הכבוד לפסקול ההוא, שהגיע למקום השני שלי ברשימה של 2017, הפסקול שטי לופס יצר עבור משחק ה-Beat 'em Up החדש והנהדר הוא לא פחות ממדהים ומהטובים בז'אנר.

שיר הנושא של המשחק: הרמיקס המדהים של שיר הפתיחה המבוצע על ידי מייק פאטון

בז'אנר בו אחד מהאלמנטים החשובים ביותר הוא המוזיקה של השלבים השונים, טי לופס הצליח להביא איתו שני אלמנטים מאוד חשובים לפסקול הזה: אנרגיות ושמחה. כבר מהשלב הראשון בו השחקנים נזרקים לבניין החדשות של ערוץ 6 אפשר לשמוע את ההשפעות של טי לופס על המוזיקה של המשחק ואת התמה המרכזית שהולכת להופיע בפסקול הזה: אתם הולכים ליהנות, לא משנה כמה פעמים אתם הולכים לשמוע את הפסקול הזה.

הרצועה של השלב הראשון במשחק, "Jaw Breaking News"

את השיר של השלב הרביעי במשחק, "Rumble in the Zoo", אני יכול להגדיר רק בתור "שמחה מרוכזת"; "Mall Meltdown" זרק אותי ורבים שכמותי חזרה לשנות ה-90 הצבעוניות; "Crisis at Connie Island" מתחיל כמו מוזיקת יריד פשוטה אבל מסיים עם סולו קלידים היסטרי; ומוזיקת קרב הבוסים של המשחק היא לא פחות מגאונית, עם שינוי של הטון והקצב של השיר ברגע שהבוס מאבד חצי מנקודות החיים שלו.

רצועת השלב הרביעי משחק, "Rumble in the Zoo"

אבל איפה שהפסקול הזה באמת נוצץ, הוא בעובדה שלופס הגיע מהקהילה, וכאדם שהגיע מהקהילה הוא ידע גם להביא איתו יוצרים אחרים מקהילת הגיימינג שיששתפו בפסקול: "!Mutants over Broadway" מכיל שיר ראפ שלם על הצבים שכתב אנטון קוראזה; שיר הסיום "!It's a Pizza Party" מכיל את Mega Ran הנהדר; והצלצול שלי בטלפון: "!Panic in the Sky" שנכתב ובוצע על ידי לופס וג'וני אטמה, הלא הוא GaMetal, הוא ללא ספק אחד השירים הכי טובים ששמעתי השנה.

השיר "A Few Screws Loose" המלווה את השלב העשירי במשחק

תראו, הפסקול הזה כמעט מושלם מכל בחינה (אפילו Wu-Tang Clan פה) וזה סופר חשוב, כי פסקול באמת טוב הוא כזה שנתפס לשחקן במוח. כזה שכשאתה שומע אותו פעם אחת הוא נצרב לך במוח עם רגעים נהדרים לבד או עם חברים. אני באמת אקשיב לו גם שנים קדימה - אולי כי רכשתי מהדורה מוגבלת של הפסקול, אבל ככל הנראה כי אני אמשיך לשחק במשחק הזה גם בגיל 140.

רצועות אהובות: Rumble in the Zoo, Jaw-Breaking News!, It's a Pizza Party!, Panic in the Sky!, Mutants over Broadway!, Crisis at Connie Island, Clash of the Outcasts, We Ain't Came to Lose, A Few Screws Loose, Big Apple 3 PM

הפסקול הזה וגם חברו למקום הראשון, מייצגים בעיניי את כל הרשימה של 2022 וגם את הרשימה של המנצחים הקודמים. מי ייתן וגם 2023 גם היא תעשה לי חיים קשים כשאגיע לדצמבר ואצטרך לבחור את פסקולי השנה שלי שוב. נתראה בשבוע הבא כשנסכם לכם את המשחקים הגדולים של השנה לפי ציוני הביקורות שלנו כאן באתר וכמובן - הסיכום השנתי של צוות Vgames לשנת 2022!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י