הרשמה

משחקי FIFA חזו את הזוכה במונדיאל בפעם הרביעית ברציפות

מתכננים להמר על הזוכה במונדיאל ב-2026? תשקלו לקחת בחשבון את ההימור של FIFA

פעם רביעית זה הרבה יותר מגלידה

מאז החלה מהפכת האינטרנט, בכל מונדיאל פעם ב-4 שנים אנו נחשפים לשיטות שונות לחיזוי תוצאת הסיום, החל מפול התמנון, דרך המכשפה העיוורת ושלל חתולים שמקפצים אל דגל מדינה מסויימת שאמור לומר לנו בדרך לא דרך מי תהיה המנצחת. אחד הנתונים הלא פחות ממטורפים הוא שמאז מונדיאל 2010 פיפ"א מריצה סימולציה של המונדיאל עם סגלים מעודכנים ושיטות משחק צפויות וחוזה באופן מדוייק להפליא את הזוכה בטורניר.

בסימולציה שבוצעה לקראת המונדיאל שהסתיים לפני מספר ימים בזכייתה של ארגנטינה וליאו מסי (באמת צריך לעדכן מישהו בזה?) ופורסמה ב-8 בנובמבר, 11 ימים לפני תחילת הטורניר, נחזה כי ארגנטינה תזכה, שוערה אמי מרטינז יזכה בכפפת הזהב כשוער המצטיין (עוד בינגו) ושמסי יזכה בנעל הזהב פרס שלבסוף נקטף על ידי קיליאן אמבפה הצרפתי, בגמר בו כבש בסך הכל ארבעה שערים מהם שלושה בפנדלים בשלבים שונים במשחק.

FIFA מתגאה ביכולתה לחזות במנצחת ושעובדה זו מראה כי הציונים המוענקים לשחקנים הם מבוססים היטב ומהווים בסיס נתונים וירטואלי מרשים ביחס למציאות. במה הסימולציה פיספסה? ובכן, כמו שציינו בזוכה בנעל הזהב, אך גם בכך שבגמר הצפי היה למפגש פיקנטי על טהרת דרום אמריקה בין ברזיל לארגנטינה ושצרפת תסיים במקום השלישי. כידוע ברזיל הודחה כבר ברבע הגמר. כמו כן היא צפתה כי מסי יכבוש 8 שערים בעוד הוא כבש 7, ובהרכב המצטיינים למונדיאל היא פגעה ב-4 מ-11. אז לקראת הטורניר המתקרב אלינו בעוד 3 וחצי שנים בארה"ב-מקסיקו-קנדה, נשמע שיהיה שווה לקחת בחשבון את תחזית FIFA לטורניר מאשר להסתמך על בעלי חיים שונים כשתיגשו להמר על הזוכה במונדיאל.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

טל דותן - כתב תוכן

טל דותן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי על: Beat Saber - Linkin Park

המשחק שהגדיר לי את הילדות: תיקו יציב בין Counter Strike 1.6 ו-Red Alert 2: Yuri's Revenge

כשאני לא משחק אני: עובד על המיזם שלי Divo.

מסר לעולם: תעשו טוב.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:47 22.12.2022 | אבינר אבינר

    דווקא נראה כמו חיזוי של עוד כל אחד מהרחוב, עם רמת דיוק יחסית נמוכה (אם אתה מתהדר בבסיס נתונים כל כך מציאותי).. ברזיל - ארגנטינה בגמר היה ניחוש די רווח ששמעתי.. ודווקא שאמבפה יהיה מלך השערים יותר ממסי גם היה ניחוש קל יותר, ארנטינה ידועה בתוצאות דחוקות.. אז גם פעם הבאה אני לא אסמוך על פיפא לחיזוי התוצאות (או על EA FC כמו שהיא תיקרא עד אז ;-) )

  2. 2

    12:43 24.12.2022 | טל דותן טל דותן (אורח)

    אם זה היה חד פעמי הייתי מסכים, אבל הם חזו את הזוכה גם ב2010, 2014 ו-2018. זה חתיכת חיזוי מרשים.

  3. 3

       | פורסם ע"י