הרשמה

אלוי חוזרת: Guerrilla Games מאשרת כי Horzion 3 נמצא בפיתוח!

החברה מאשרת את קיומו של כותר אונליין והרפתקאה חדשה ביקום של Horizon

לא נראה שהסטודיו מתכוון להפסיק עם סדרת Horizon בקרוב

אנחנו לא חושבים שמישהו ציפה שכש-Horzion: Zero Dawn הושק ב-2015 לקונסולות ה-Playstation 4, הוא יתקבל באהבה כל כך גדולה שתהפוך את ה-IP החדש מ-Guerrilla Games לטרילוגיה מלאה. אחרי שכותר ההמשך - Horzion: Forbbiden West זכה לביקורות אוהדות, והרחבת Burning Shores שהושקה ממש לפני מספר ימים גם כן מכה גלים ברחבי הרשת עם מגוון שבחים, זה היה רק עניין של זמן עד שנשמע על עתיד הסדרה. הזמן הזה הגיע הרבה יותר מהר ממה שחשבנו.

בהודעה שפורסמה באתר הרשמי של Guerrilla Games, נמסר כי מנהלת הסטודיו אנג'י סמטס (Angie Smets) עוזבת את תפקידה ועוברת להיות מנהלת מחלקת אסטרטגיית הפיתוח אצל אולפני Playstation. באותה ההודעה, ששימשה כמעין העברת הלפיד בין אנג'י להנהלה החדשה, נמסר כי לסטודיו יש "ביטחון מלא במנהיגות החדשה של Guerrilla שמכוונת אותו לעתיד מבטיח, מרחיב את העולם של Horizon עם ההרפתקאה הבאה של אלוי ועם פרוייקט האונליין המרגש שלנו."

מדובר באישור הרשמי הראשון שהחברה סיפקה על עתיד סדרת המשחקים ואחד שאנחנו בטוחים שרבים ישמחו לשמוע. מה אתם חושבים? רוצים שסדרת Horizon תמשיך כמה שיותר? מחכים לראות את כותר האונליין המסתורי שהם עובדים עליו? ספרו לנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י