הרשמה

ה-ROG Ally יושק רשמית ב-11 במאי, אירוע השקה צפוי להתקיים באותו היום

המתחרה הכי גדול של ה-Steam Deck עד היום מגיע אלינו ממש בקרוב

האם Valve צריכה להתחיל לחשוש?

עדכון (13:52): הכתבה עודכנה עם תאריך היציאה של המכשיר כאן בישראל, בסוף הכתבה.

מקורי (08:00): התחרות בשוק מחשבי הגיימינג הניידים נכנס להילוך הגבוה ביותר שלו: אחרי טריק מארקטינג דיי מוצלח שיצר הייפ גדול סביבו, ה-ASUS ROG Ally, אולי היריב הגדול והמשמעותי ביותר של ה-Steam Deck עד היום, סוף סוף מקבל תאריך יציאה והוא קרוב בהרבה ממה שאתם חושבים. המכשיר צפוי להיות מושק ב-11 במאי, כשההשקה תלווה באירוע השקה ענק של החברה שצפויה גם לתת לנו פרטים מצופים כמו המחיר של הקונסולה הניידת (מתחת ל-1000 דולר, זה כל מה שאנחנו יודעים כרגע).

ה-ROG Ally של ASUS יהיה קונסולת PC ניידת עם מערכת הפעלה של Windows 11 ותשקול רק 608 גרם. כמו שציינו בכתבה מוקדמת, המכשיר החדש יכיל את מעבד ה-Z1 Extreme של AMD, כשלפי החברה, הוא מסוגל לספק כ-50 אחוז יותר ביצועים מה-Steam Deck ב-15W והרבה מעבר לכך בתנאים אופטימליים. המסך יהיה מסך 7 אינץ' ברזולוציית 1080p ו-120 הרץ עם תמיכה ב-Freesync (סופר משמעותי). 

המכשיר גם כולל חיבור לכרטיס MicroSD, שני ספיקרים קדמיים, מערכת קירור מתקדמת ו-90 יום של Xbox Game Pass Ultimate לכל רוכש. אני מת לשים את הידיים שלי על המכשיר, בטח ובטח אחרי כל הכתבות שלי בנושא ה-Steam Deck. משיחה שערכתי עם נציגי ASUS ישראל, זה נראה שהמכשיר יושק בישראל ב-31 במאי, 20 יום לאחר ההשקה העולמית.

מה איתכם? זה ה-Steam Deck 2 שחיכיתם לו? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:19 27.04.2023 | ב ב (אורח)

    שתי בעיות מפריעות לחגיגה: ה-preview הזה של לינוס:

  2. 2

    12:29 27.04.2023 | ב ב (אורח)

    ^
    שיורד על השליטה הלא נוחה (מה זה לא לשים Hall Sensors בסטיקים ב-2023?? מקווה שישתנה) וה-Freesync שדווקא יכול להיות בעיה יותר מאשר יעזור בקונסולה ניידת שלא מחוברת תמידית לחשמל, שהרי בקונסולה כזו מה שחשוב הוא חום וחיי חיי סוללה כמו שמסביר The Phawx בנושא. הרבה יותר מתאים להגביל ל-40hz את המסך, להגביל את ה-FPS ל-40/60 בהתאם למשחק ולצורך, להשתמש בכלי ניהול TDP נוסח ciphray's bat ולהנות מזמני סוללה אופטימליים לצד משחקיות חלקה ככל האפשר.

    בסך הכל מדובר בקפיצה נהדרת קדימה, אבל לא הדבר הכי טוב שוב שקרה בתחום. יש קונסולות ניידות מרגשות יותר עם AMD 7640u/7840u שלא נופל בהרבה (אם בכלל, בפועל) מה-Z1 ומתקרבות אלינו שמכסות הרבה יותר טוב את מה שאני מחפש בקונסולה ניידת, כמו למשל ה-GPD Win Mini או ה-Aya Neo 2S. יש לי כבר את ה-GPD Win Max 2 ובתור חובב אסטרטגיה ו-4X הוא מדהים כמעט מכל בחינה בשבילי, הרבה יותר מאשר ה-Steam Deck היה.

    הדבר העיקרי שמשמעותי פה מבחינתי הוא שמדובר ב-ASUS, שזו חברה רצינית יותר מהקטנות הסיניות. מצד שני, היו לי עם השנים כבר לא מעט מוצרי ASUS שהתקלקלו והחברה לא עזרה לי במיוחד מבחינת תמיכה ואחריות כך שזה לא בהכרח אומר משהו למשתמש הקצה הממוצע.

  3. 3

    13:47 27.04.2023 | אורחח אורחח (אורח)

    לזה חכיתי!! זה גם מגיע לארץ במאי???

  4. 4

       | פורסם ע"י