הרשמה

"אחד ויחיד" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש מאי

בואו לקרוא על המשחקים הגדולים של חודש מאי וגם על כל שאר המשחקים שיוצאים חוץ מ-Tears of the Kingdom!

ההרפתקה של לינק וזלדה ממשיכה במלוא הכוח, כלב מוביל את האנושות לתקומה, ערפדים משתלטים על העולם וגם לגו מירוצים חוזר אלינו

כאילו אחלה, אני עיתונאי והכל אז אני אמור להיות מאוד אובייקטיבי ולדווח את החדשות ואת המשחקים הגדולים כמו שאני עושה בכל חודש, אבל מה לעשות: חודש מאי שייך למשחק אחד ומשחק אחד בלבד. יודעים מה, כל השנה הזאת שייכת למשחק אחד ומשחק אחד בלבד, אבל יאללה נו בואו נהייה נחמדים לכל שאר המשחקים ששפר עליהם מזלם ונהנים מאורו של The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. יאללה, בואו נסיים עם זה כדי שאני אוכל לחזור לטבלת הייאוש שלי עד שהמשחק יוצא.

Age of Wonders 4 - PS5, Xbox Series X|S, PC

סדרת משחקי האסטרטגיה/4X חוזרת אלינו ובענק עם משחק רביעי בסדרה. המשחק החדש של Triumph Studios יביא לנו עולמות חדשים לחקור עם השליטים שניצור, כשהמשחק החדש ישים דגש גם על הסיפורים השונים שכל ממלכה יכולה לספר וגם על יצירה של ממלכות חדשות משלכם בעזרת בחירות שתוכלו לעשות בזמן המשחק. ביקורות למשחק כבר עלו לאוויר וזה בהחלט נראה שהמפתחים עשו עבודה טובה עם המשחק החדש. חובבי אסטרטגיה ו-4X - שימו לב למשחק הזה.

המשחק צפוי לצאת ב-2 במאי.

Redfall - Xbox Series X|S, PC

בפודקאסט שהקלטתי עם דימה מערוץ היוטיוב YallaBalagan, קראתי ל-Redfall "המבחן השני של Xbox השנה" וזה בהחלט נכון: משחק האקשן/Co-op החדש של Arkane ו-Bethesda יהיה המשחק הגדול הראשון של Xbox מאז Hi-Fi Rush הפנומנלי ו-Xbox חייבת עוד ניצחון אחרי ההפסדים האחרונים שלה בגזרה המשפטית. המשחק המסקרן יציב אותנו מול גלים של ערפדים (ובני אדם), כשהגיבורים שלנו - כל אחד והיכולות המיוחדות שלו - יצטרכו להיעזר אחד בשנייה כדי לשרוד את המתקפה על העיר Redfall שבארה"ב.

המשחק לוקח המון השראה ממשחקי Co-op יריות אחרים כמו Left 4 Dead ו-Back 4 Blood (רק שהוא מוותר על 4 בשם), כשהוא מוסיף עוד יכולות מיוחדות לכל דמות - יכולות שיכולות לעשות את ההבדל בין ציד מוצלח לבין לאבד את כל הדם שלכם לערפדים. האירוע הכי מוזר במשחק הזה קשור לעובדה שהוא לא מגיע עם מוד 60 פריימים לשנייה בהשקה שלו על ה-XBSX משום מה - זאת על אף שהמשחק כותב זאת על גבי האריזה. בואו נקווה שהמשחק יהיה טוב גם ב-30 פריימים לשנייה.

המשחק צפוי לצאת ב-2 במאי.

Ravenlok - Xbox One, Xbox Series X|S, PC

אחד המשחקים המסקרנים ביותר של החודש: Ravenlok הוא משחק אקשן/תפקידים ששם אותנו בנעליה של נערה צעירה שיוצאת למסע להגשים נבואה שקשורה אליה, כשהמסע הזה לוקח אותה לעולם קסום ומסתורי. העיצוב האמנותי המסקרן, העולם שנראה ששאב המון השראה מספרי אליסה בארץ הפלאות והסיפור המעניין, אולי יגרמו ל-Ravenlok להיות עוד הפתעה מסקרנת ומעניינת של Xbox ב-2023. אלוהים יודע שהם צריכים את זה.

המשחק צפוי לצאת ב-4 במאי.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom - Nintendo Switch

קצת מצחיק לומר את זה, אבל אתם מסתכלים כאן על ה-Elden Ring של 2023. זה מצחיק, כי Elden Ring היה ה-Breath of the Wild של 2022. ה-משחק של 2023, ה-משחק עם הפוטנציאל הכי גדול לזכות במשחק השנה וה-משחק שאני הכי מחכה לו השנה מגיע אלינו סוף כל סוף. בתור מעריץ של סדרת זלדה ושל המשחק הקודם בסדרה, Breath of the Wild, אני בהייפ ואקסטזה שאין לה כבר שום מעצורים ושום אח ורע בעולם.

אני לא יכול לתאר לכם עד כמה אני מחכה למשחק החדש שיחזיר אותנו לממלכת היירול שכבר התחילה לבנות את עצמה מחדש ועכשיו צריכה להתמודד עם איום חדש/ישן בדמות Ganondorf שקם לתחייה והוא נראה פשוט מדהים. מה-Previews שראיתי זה נראה שהמשחק עומד לקחת את כל החופש וכל היצירתיות שהתאפשרה לנו במשחק הקודם ולהכפיל אותה פי 200 עם עוד יכולות כמו ה-Ultrahand וה-Fuse, עוד אזורים לחקור ועוד אויבים לנצח. אני רק מזכיר באותה נשימה שהמשחק הקודם היה גם ה-10 הראשון שחילקנו כאן באתר.

גם הסיפור יקבל בוסט כשהפעם הדגש על ההווה ולא על העבר יביא לנו קטעים מעניינים יותר. השילוב של שבט ה-Zonai, הערים שנבנו מחדש, החזרה של Ganondorf והאירוע המסתורי שכנראה הוביל להיעלמות של Zelda - כולם גורמים לי להשתאות ממה שהמשחק הזה עומד להביא לנו. שיהיה לכם ברור שאני אשב ואצפה בטריילר שוב ושוב עד יציאת המשחק הזה. אגב, שיר הנושא הוא כבר הצלצול שלי בטלפון.

המשחק צפוי לצאת ב-12 במאי.

Humanity - PS4, PS5, PC

אחד המשחקים הכי הזויים של השנה ושל 2023 באופן כללי. אבל זה הזוי בקטע טוב: ב-Humanity אנחנו נשחק כלב-רוח שיכולה להוביל בני אדם בעזרת פקודה אחת פשוטה: "Woof". בני האדם הרבים שהכלב יכול להוביל יעזרו לו לפתור את החידות של יותר מ-90 שלבים שונים, ולנסות ולפתור גם את המחלוקת בין בני האדם לקבוצת "האחרים". המשחק החדש והביזארי של היוצרים של Tetris Effect גם יכיל מוד שיאפשר לכם ליצור את השלבים שלכם ואפילו מוד VR לאלו שירצו לשחק במשחק ממש מקרוב.

במשחק צפוי לצאת ב-16 במאי.

Lego 2K Drive - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

זוכרים את לגו מרוצים? אם אתם נולדתם מתישהו בשנות ה-90 אתם בטוח זוכרים את המשחק שאיפשר לנו לבנות מכוניות עם לגו ולצאת למרוצים ברחבי מסלולים ביזאריים בסגנון משחקי Mario Kart. המשחק החדש שמגיע אלינו כמעט 24 שנים לאחר יציאת המשחק המקורי יאפשר לנו לעשות את אותם הדברים פחות או יותר, רק ש-Visual Concepts כבר אמרה שהיא רוצה שהמשחק יהיה "יותר ממשחק מירוצים", כשיהיה דגש חזק על בנייה ועל יצירת המכוניות שלכם. המשחק גם יכיל מולטיפלייר של עד 6 שחקנים ברשת ומוד לשני שחקנים בצורה לוקאלית. אני פשוט מקווה שהשיר בתפריט הראשי יהיה רמיקס של שיר התפריט המקורי.

המשחק צפוי לצאת ב-19 במאי.

Amnesia: The Bunker - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

Amnesia זה מסוג המשחקים האלה שאתה אומר עליהם: "וואו איזה ישן". המותג שנמצא איתנו מאז 2010 מקבל את המשחק הרביעי בסדרה החודש, כשזה נראה שיהיה במשחק הזה דגש לא רק על האימה. המשחק החדש יתרחש בבונקר תת-קרקעי בזמן מלחמת העולם הראשונה, כשהחייל הצרפתי הנרי קלמנט ינסה להבין איך הוא יוצא מהבונקר הזה בחיים ושורד את הזוועות שבו. הטריילר והסרטונים מהמשחק שמים דווקא דגש על אלמנט האקשן ודואגים להדגיש שבגלל נושא הרנדומיזציה של המשאבים השונים, "שום ריצה לא תהייה זהה". האם אתם מוכנים לעוד ריצה של Amnesia?

המשחק צפוי לצאת ב-23 במאי.

Warhammer 40,000: Boltgun - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

ז'אנר ה-Boomer-Shooter הוא לא לכולם, אבל הוא בהחלט בשבילי. יש משהו קסום וגרובי במשחקי היריות של פעם שהתמקדו בלירות בכל מי שזז עד שנגמרת לכם התחמושת, ובשנים האחרונות הז'אנר הזה זוכה לעדנה מחודשת עם משחקים כמו Ion Fury, Dusk, Ultrakill ובמקום מסוים גם Doom Eternal הפנומנלי. Warhammer 40,000: Boltgun כנראה יהיה עוד משחק Boomer-Shooter שכזה רק ביקום של Warhammer. זה יקום מאוד אלים אז אני חושב שכל הנשקים השונים, האויבים הרבים והסביבות המטאליות בהחלט יתאימו לז'אנר העצבני הזה.

המשחק צפוי לצאת ב-23 במאי.

Bat Boy - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

בדיוק כמו עם המשחק הקודם ברשימה, גם Bat Boy מגרד אצלי איזשהו חלק בגוף שמאוד אוהב משחקי פלטפורמה מדויקים ואולדסקולים. ב-Bat Boy נשחק כריוסקה, שחקן בייסבול שצריך להציל את הקבוצה שלו מידיו של Lord Vicious והאתלטים המרושעים שלו. אני כל-כך אוהב את הסגנון של המשחק הזה: הוא נראה כמו משחק המשך בסדרת River City Ransom המקורית עם משחקיות מהירה יותר, עם דגש על דיוק, מתקפות מהירות, הדיפות (או Parries) ומוזיקת צ'יפטונז של לא אחר מאשר Evader Music הנהדר. זה משחק שאני כבר שמתי עליו את המחבט שלי - זה בטוח.

המשחק צפוי לצאת ב-25 במאי.

The Lord of the Rings: Gollum - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

וממשחק עם פוטנציאל להיות משחק מצוין, למשחק עם פוטנציאל שכרגע נראה בקרשים. כשהוא רק הוכרז, The Lord of the Rings: Gollum היה נראה כמו אחד המשחקים הכי מסקרנים שעומדים לצאת: משחק שעוקב אחרי גולום בתוך מורדור, עם דגש על התחמקות והסכנה של האורקים. זה בהחלט היה נראה כמו משחק מסקרן, אבל ככל שעבר הזמן וראינו יותר תמונות וסרטונים המשחק היה נראה יותר ויותר... מוזר. הטריילר הסיפורי שהוצג לנו לפני חודש היה נראה יותר טוב, כשהדיבוב הרגיש מצוין, אז אני עדיין אופטימי, אבל חושש ממה שעומד לבוא אלינו החודש.

המשחק צפוי לצאת ב-25 במאי.

System Shock - PC

בחודש מרץ הזכרתי אותו בתור "אולי אמור לצאת החודש", אבל במרץ גם קיבלנו את תאריך היציאה של המשחק והוא החודש. הרימייק למשחק האימה האייקוני למחשב האישי גם מגיע אליו החודש והוא צפוי להוסיף שלל שיפורים גרפיים ושיפורים ל-UI וה-AI של המשחק. זה לקח הרבה זמן והיו כמה מהמורות גדולות בדרך (זוכרים שהמשחק כמעט ולא יצא, כן?), אבל המשחק שהיה כל-כך צריך רימייק מקבל אחד ובואו רק נקווה שהוא יצליח לתפוס את הקסם של המשחק המקורי ולהעביר אותו מודרניזציה שתגרום לו להיות שחיק גם ב-2023.

המשחק צפוי לצאת ב-30 במאי.

נו מה, אתם תגרמו לי להישאר פה עוד קצת בשביל עוד משחקים מעניינים שיוצאים החודש? טוב בסדר:

  • המשחק Company of Heroes 3 מגיע לקונסולות ה-PS5 וה-Xbox Series X|S ב-30 במאי.
  • המשחק Hogwarts Legacy מגיע לקונסולות הדור הקודם ב-5 במאי.
  • Darkest Dungeon II סוף סוף יוצא מ-Early Access במחשב ב-8 במאי.
  • המשחק WrestleQuest אמור להגיע החודש, אבל עוד לא קיבלנו תאריך יציאה מדויק.

יאללה עכשיו תעזבו אותי ותביאו לי מחשבון ולוח שנה כדי להבין איך אני מספיק לשחק ב-Tears of the Kingdom במלואו לפני שהחודש הבא יגיע עם המשחקים הענקיים שלו (מה זה ענקיים, אתם לא מבינים בכלל).

נתראה ביוני!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:33 04.05.2023 | זלדניסט זלדניסט (אורח)

    שמואל אתה מגיע להשקה של חצות בנינטנדו בתל-אביב?

  2. 2

       | פורסם ע"י